Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äh, haluaisin ryypätä tänään mutta päätin etten tuhlaa rahaa mihinkään turhaan enää!!!

Vierailija
09.01.2021 |

Mitä teen?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätä että alkoholi ei ole turhaa.

Vierailija
2/32 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Horokamppeet niskaan ja paikalliseen ketkuttamaan prsettä, niin eiköhän sieltä joku Pera tai Jape löydy maksamaan juomia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haet päkin ja thats it. Kerran täällä eletään.

Vierailija
4/32 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on kyllä paha. Päätin just itse saman, ja jopa laskin kuinka paljon rahaa säästän kun jätän loppukuuksi rakastamani erikoisoluet ostamatta.... Ja nytpä maistuisi. Miten heikko voi ihminen olla :D

Vierailija
5/32 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin janottais, mutta en jaksaisi housuja vaihtaa. Sinnitellään.

Vierailija
6/32 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haet pitkäripaisesta Hehkuviinin (11,69€), voltteja juomassa on 22, joten 0,75 pullosta saa näppärästi pään huppeliin.

Juopottelet sen kotona etkä lähde mihinkään baareihin riekkumaan, niin rahaa ei kulu.

Laitat verkkarit jalkaan, musiikkia soimaan, palstailet täällä ja juopottelet pullon, alle 12 euron känni, ei paha lainkaan, kyllä hutikasta aina sen verran voi maksaa.

Sitäpaitsi Hehkuviini on hyvää!

Vierailija
7/32 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Horokamppeet niskaan ja paikalliseen ketkuttamaan prsettä, niin eiköhän sieltä joku Pera tai Jape löydy maksamaan juomia.

Ai vaikka itse olen Mikko 45 v?

Vierailija
8/32 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismasta 8 tölkkiä halvinta kaljaa, maksaa alle euron tölkki.  Kyllä nyt sen verran voi harrastukseen rahaa laittaa!

Vierailija
9/32 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko DTM:ssä vientiä?

Vierailija
10/32 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vettä viinilasista ja kännilasit päähän !

Vierailija
11/32 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori, en tiennyt. 😂 Se kieltämättä vaikeuttaa tilannetta. Onko ketään alanmiehiä sulla tuttavissa, jotta voisit mennä heidän luo käymään jollain tekosyyllä? Sieltä todennäköisesti löytyisi juotavaa näin viikonloppuna. Valita vaikka että akka jätti niin sulle tarjotaan säälistä ryyppyjä.

Vierailija
12/32 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prismasta 8 tölkkiä halvinta kaljaa, maksaa alle euron tölkki.  Kyllä nyt sen verran voi harrastukseen rahaa laittaa!

Hyi, se olisi Karjalaa. Ihan hyödytöntä litkua... Koffi oli sentään siedettävää.

Vierailija
13/32 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi tipatonta 9-31 tammikuu?

Vierailija
14/32 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

suursiivous kotona kannattaa aina. 

tulee halvemmaksi kuin kännääminen, tupakointi tai karkinsyönti

Vierailija
15/32 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästä juomattomuudesta jäävät rahat vaikka matkakassaan. Siinä voit realistisesti odottaa ja suunnitella matkaa koronan jälkeen. Huomaat että mieliala nousee hurjasti, kun on tavoitteellista säästää.

Vierailija
16/32 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku 10e viikossa menny juomiin niin sillä ei kauheasti matkustella... Pitäisi aika monta vuotta säästää että pääsisi jonnekin edes viikoksi :D

Vierailija
17/32 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku 10e viikossa menny juomiin niin sillä ei kauheasti matkustella... Pitäisi aika monta vuotta säästää että pääsisi jonnekin edes viikoksi :D

Kympillä saa juomat, mutta jos tykkää juodessa sauhutella, niin siihen menee toinen mokoma. Ja muutaman jälkeen saattaa alkaa meno jalkaa vipattaa, niin illan saldo moninkertaistuu. :D

Vierailija
18/32 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, itselläni on hyvät pontikkavehkeet ja kirkas viina ei maksa käytännössä mitään.

Vierailija
19/32 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kympillä saa juomat, mutta jos tykkää juodessa sauhutella, niin siihen menee toinen mokoma. Ja muutaman jälkeen saattaa alkaa meno jalkaa vipattaa, niin illan saldo moninkertaistuu. :D

Tupakkaongelmaa ei itselläni onneksi ole, ja baariin minua ei saa kirveelläkään. 

Vierailija
20/32 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tästä mieliteosta nyt pääsisi yli :(   Valitsin huonon ajan raitistua kun ei näin kylmän pimeän talven ja koronan aikaan voi oikein mitään muutakaan tehdä. Netflixiä yms tulee tuijotettua selvinpäin ihan tarpeeksi arkena. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi