Äh, haluaisin ryypätä tänään mutta päätin etten tuhlaa rahaa mihinkään turhaan enää!!!
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Haet pitkäripaisesta Hehkuviinin (11,69€), voltteja juomassa on 22, joten 0,75 pullosta saa näppärästi pään huppeliin.
Juopottelet sen kotona etkä lähde mihinkään baareihin riekkumaan, niin rahaa ei kulu.
Laitat verkkarit jalkaan, musiikkia soimaan, palstailet täällä ja juopottelet pullon, alle 12 euron känni, ei paha lainkaan, kyllä hutikasta aina sen verran voi maksaa.
Sitäpaitsi Hehkuviini on hyvää!
Ei kai kossu maksa paljon tuota enempää? Kyllä silläkin ainakin ennen sai aika hyvät nousut.
Vierailija kirjoitti:
Liika viinan mieliteko voi kieliä ongelmasta 🤔
Siksi olenkin myöntänyt ongelman itselleni jo aikoja sitten. Enää ei omatunto eikä netin kommentit häiritse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi olenkin myöntänyt ongelman itselleni jo aikoja sitten. Enää ei omatunto eikä netin kommentit häiritse.
Tuo ei ollut minä eli aloittaja, mutta kyllä olen tiennyt jo kauan aikaa että ongelma on olemassa kun tekee tiukkaa olla viikonloppuna ilman. Se vaan puuttuu se tarpeeksi painava syy ja motivaatio lopettaa.. Joku mitätön pikku taskurahan säästyminen ei näköjään ole tarpeeksi hyvä syy.
Mistä lähtien ryyppääminen on ollut turhaa?
Vierailija kirjoitti:
Mistä lähtien ryyppääminen on ollut turhaa?
Jos oletetaan ettei ole niin pahasti alkoholisoitunut että kuolee delikkoihin ilman viinaa. Pystyy siis elämään ilman sitä, joten on turhaa.
Joo nyt sai riittää tämä kärvistely. Lähden polkupyöräillen hakemaan muutaman halvan kaljan ja samalla jotain syötävää....
Itsellä oli tänään samanlaisia ajatuksia. Teki mieli viinaa. No, kun kerran olen päättänyt lopettaa alkoholin käytön ja tupakan polton, niin on silti pakko torjua mieliteot. Ja pysyä päätöksessä.
Jos otan huulilleni yhdenkään lasillisen alkoholia, se olisi menoa ja alkaisin ryyppäämään entiseen malliin. Joten en voi enää maistaa pisaraakaan.
Muutoin menee jaloista kävelykyky ja tulee pahoja hengenahdituskohtauksia.
Seuraavana päivänä joutuisi taistelemaan kirjaimellisesti elämästä ja kuolemasta. Niin karmeat ovat krapulan oireet. En suosittele kenellekään juomaan ryhtymistä.
Nyt olen ollut ilman alkoholia yli kaksi viikkoa. Saa nähdä, onnistunko lopettamaan lopullisestikin.
Toivottavasti!
Eilen ja ennen loppiasta pysyin vahvana. Nyt alkaa portit kaatua. Viikonloppu on pitkä jos ei ole mitään tekemistä. Tai onhan minulla ja teinkin, mutta ei niissä puuhailuissa koko päivää mene yksinasuvalla ihmiselle.
Vierailija kirjoitti:
Jaa-a, itselläni on hyvät pontikkavehkeet ja kirkas viina ei maksa käytännössä mitään.
Itseoppinut kemisti saa kiljustakin parempaa kuin kaupan juomat. Avainsanat: turbohiiva, kärsivällinen lapotus, aktiivihiivasuodatus..
Vierailija kirjoitti:
Itsellä oli tänään samanlaisia ajatuksia. Teki mieli viinaa. No, kun kerran olen päättänyt lopettaa alkoholin käytön ja tupakan polton, niin on silti pakko torjua mieliteot. Ja pysyä päätöksessä.
Jos otan huulilleni yhdenkään lasillisen alkoholia, se olisi menoa ja alkaisin ryyppäämään entiseen malliin. Joten en voi enää maistaa pisaraakaan.
Muutoin menee jaloista kävelykyky ja tulee pahoja hengenahdituskohtauksia.
Seuraavana päivänä joutuisi taistelemaan kirjaimellisesti elämästä ja kuolemasta. Niin karmeat ovat krapulan oireet. En suosittele kenellekään juomaan ryhtymistä.
Nyt olen ollut ilman alkoholia yli kaksi viikkoa. Saa nähdä, onnistunko lopettamaan lopullisestikin.
Toivottavasti!
Mulla ei onneksi mitään pahoja oireita tule seuraavalle päivälle muuta kuin vähän väsynyt ja tunkkainen olo, mutta ei tosiaan mitään perskännejä tulekaan vedettyä vaikka ihan liikaa kulutankin.
Ostin muuten Karjala olutta, on aika kauhean makuista mutta parempaa tämäkin kuin hanavesi..