11v lapsen lemmikkihiiret saivat poikasia, lapsi antoi kaksi hiirtä syntymäpäivälahjaksi kaverilleen, minä sain kiukkuisen puhelun lapsen äidiltä
Aika kohtuuton reaktio minusta. Lapsi tiesi että kaverillaan on terraario tyhjänä kun heiltä kuoli muutama kuukausi sitten hamsteri.
Halusimme piristää lapsen kaveria. Sain soiton, ettei ikinä tällaisia lahjoja vaan aina sovittava etukäteen.
Kaverinsa joutui ottamaan hiiret takaisin itselleen mistä tuli toki kovin paha mieli kun toinen palauttaa annetun lahjan.
Miten olisit itse hoitanut asian tuon lapsen kaverin vanhempana?
Kommentit (48)
Onko hiirien tarkoitus hoitaa lapsia?
Öö.. Ne 2 hiirtä saattoi olla vaikka uroksia. Joten lisääntyminen on silloin mielikuvituksen tuotetta.
No marsun ja hiirien hoito nyt ei sinänsä niin paljon poikkea toisistaan etteikö marsun omistanut nuori siitä selviäisi. Eri jos olisi aiemmin omistanut kanoja.
Hiirihäkit toimivat hyvinä bioroskiksen esiastioina, menee kurkun päät ja tomaatin kannat, ompun rangat, ja jämäruuat yms. hyötykäyttöön.
Meidän perheeseen olisvat hiiret olleet tervetulleita. Myös meidän lemmikkikäärme olis rakastanut niitä!
Nämä on siitä ikäviä lahjoja, kun yleensä vanhemmat joutuu eläimen viime kädessä hoitamaan. Siksi vanhemman pitäisi saada myös päättää tuleeko eläintä taloon vai ei.
Meille tuli kerran kissanpentu näin. Tytär kävi tallilla hevosia hoitamassa ja ratsastamassa, ja siellä naapurissa asui perhe jolla oli kissanpentuja. Tytär oli puhunut siellä miten haluaisi kissan ja oli lopulta saanut yhden lahjaksi. Takaisin lähti, kun minä en halua minkään sortin eläimiä kotiini ja vaivoikseni.
Vierailija kirjoitti:
Nämä on siitä ikäviä lahjoja, kun yleensä vanhemmat joutuu eläimen viime kädessä hoitamaan. Siksi vanhemman pitäisi saada myös päättää tuleeko eläintä taloon vai ei.
Meille tuli kerran kissanpentu näin. Tytär kävi tallilla hevosia hoitamassa ja ratsastamassa, ja siellä naapurissa asui perhe jolla oli kissanpentuja. Tytär oli puhunut siellä miten haluaisi kissan ja oli lopulta saanut yhden lahjaksi. Takaisin lähti, kun minä en halua minkään sortin eläimiä kotiini ja vaivoikseni.
Ymmärrän kyllä mutta sääliksi käy tyttöä.
Ihan oikein teille!!!