Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Posti on kadottanut joulun ajan lähetyksiä. Mitä voi tehdä?

Vierailija
09.01.2021 |

Yksi meille tulossa ollut lahjalähetys on hukassa, yksi meiltä lähtenyt lahjakirje on kadonnut. Rahan arvosia etuja sisältäneet kirjeet eivät ole tulleet perille, vaikka lähettäjän mukaan niiden toimitus oli viikolla 53.

Ja mitä vi*tua tämä oikein on? Tosin aikaisemminkin mulle tulleita arvokkaita kirjeitä ja lahjoja on kadonnut, mm. mummon lähettämä 1000 markan setelikirje aikoinaan. Mutta nyt alkaa hiljalleen palaa käpy, kun näin monta lähetystä on samaan aikaan hukassa! Minne ne kadonneet lähetykset päätyvät - epärehellisten postilaisten taskuihinko?????

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksittäistapauksia. Omalla kohdallani on kadonnut keskimäärin 4-5 lähetystä vuosittain, siis sellaisia joissa tiedän varmaadella lähettäjän, vaikka olen minimoinut postin käytön niin pieneksi kuin mahdollista. 

Mitään paketteja en todellakaan uskalla jättää postin kuljetettavaksi.

Jos noita yksittäistapauksia sattuu jokaiselle suomalaiselle vaikka viisi vuodessa se tekee lähes parikymmentä miljoonaa( ehkä ihan pikkuvauvat ei käytä postia)

Vierailija
2/13 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja rikkoo herkästi särkyvänä lähetettyjä lähetyksiä. Oli kyllä vihoviimeinen kerta, kun lähetän mitään helposti särkyvää postissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillehän ne tulee palkan "lisinä". Tälle et oikeen voi mitään, otamme oman osamme kuormasta.

Ystävällisin terveisin ja hyvää uutta vuotta!

Postipate

Vierailija
4/13 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin katosi kaksi pakettia tänä vuonna. Posti saa tehdä mitä haluaa ilman mitään seuraamuksia ja asiakaspalvelusta sanotaan vaan että voi harmi kun pääsi käymään noin.

Vierailija
5/13 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, jo näin monta kommenttia, eikä Ex-Postiukko ole vieläkään huomannut aloitusta.

Vierailija
6/13 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meilläkin katosi kaksi pakettia tänä vuonna. Posti saa tehdä mitä haluaa ilman mitään seuraamuksia ja asiakaspalvelusta sanotaan vaan että voi harmi kun pääsi käymään noin.

Oliko paketissa PS5 ja Iphone 12? Ne on nyt mun lapsilla.

Ystävällisin terveisin ja hyvää uutta vuotta!

Postipate

Vierailija
7/13 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata käyttää Postia, DHL ja matkahuolto ovat luotettavampia.

Vierailija
8/13 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tilaa minäkään enää mitään netistä Postin tuotavaksi. Olen syksyn ja viime loppuvuoden aikana tilannut neljästä eri paikasta ja kerran Postin kuljettaja ei muka päässyt alaovesta sisään ja vei paketin (9 kg) hevokuuseen noudettavaksi. Kolme muuta kertaa on yksinkertaisesti ilmoitettu, että lähetys on toimitettu "lähimpään" vapaana olevaan toimipisteeseen; kaikki eri paikkoihin. Noihin paikkoihin olen joutunut menemään kahdella bussilla, kun oikeasti se lähin noutopiste on vajaan kilometrin kävelymatkan päässä. Joulukortteja en ole vieläkään saanut kaikilta ystäviltä, jotka ovat sanoneet kortin lähettäneensä. En syytä  yksittäisiä jakajia, vaan koko systeemi ja johto on  s  y v  ä l  t  ä!!!

Vierailija
9/13 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.facebook.com/groups/700637253421576

Täällä hyviä juttuja paskapostista.

Vierailija
10/13 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palautteen antaminenkin on tehty niin vaikeaksi, että netitse ei voi laittaa palautetta eikä ole sähköpostiosoitetta asiakaspalveluun. Pitäisi soittaa kallis  020-alkuinen puhelu ja notkua maksullisessa jonossa. :(

Vierailija
11/13 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postissa taitaa olla suomen kieltä taitamattomia jakajia. Postia jaetaan sillä perusteella, että katuosoite alkaa samalla kirjaimella ja asuntonumero sattuu olemaan sama. Eikä sillä ole väliä, jos sattuu naapurin luukusta menemään. Kaippa nuo hoitaa itse. Näin ei kuitenkaan aina ole. Tiedän tapauksia, jotka kertovat väärään osoitteeseen tulevan postin päätyvän roskiin, postiin palautuksen sijaan!

Hyvää vuoden jatkoa vaan postilaisillekin!

Vierailija
12/13 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitto, ihan oikeastiko posti on vajonnut näin alas ettei ihmiset uskalla sitä enää edes käyttää! Mutta kieltämättä mielessä on käynyt, että joutuuko tässä nyt etsimään korvaavia palveluntarjoajia. Huomasin joskus aikaisemmin tuon saman, että palautteen anto on tehty mahdottomaksi.

Oliskohan joku kuluttaja-asiamies tai vastaava kiinnostunut tästä....

ap

Vierailija
13/13 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se rahan ym arvokkaan lähettäminen rupea olemaan mennyttä vuosisataa. Tilisiirto tai suoraan käteen, en minä ainaka luottais postin kuljetettavaks rahalähetystä edes vakuutettuna.