Miten voin perua rehvit kohteliaasti¿
Kommentit (13)
Korona-altistiminen on pätevä syy.
XDDDDDDDDD Jotain parempaa... Koska olin vielä eilen ihan messissä, mutta tänään tulin siihen tulokseen että jos on epäröivä olo niin parempi perua.
Hei mä tiedän, että olin eilen ihan messissä kun sovittiin nää tän päiväiset treffit. Nyt kun oon miettinyt asiaa yksin oon nyt ikävä kyllä tullut kuitenkin siihen tulokseen, että meidän ei kannata tavata koska mulla on kuitenkin aika epävarma olo tän suhteen. Oli tosi kiva tutustua suhun ja mä toivon sulle kaikkea hyvää jatkossa, oot hyvä tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Hei mä tiedän, että olin eilen ihan messissä kun sovittiin nää tän päiväiset treffit. Nyt kun oon miettinyt asiaa yksin oon nyt ikävä kyllä tullut kuitenkin siihen tulokseen, että meidän ei kannata tavata koska mulla on kuitenkin aika epävarma olo tän suhteen. Oli tosi kiva tutustua suhun ja mä toivon sulle kaikkea hyvää jatkossa, oot hyvä tyyppi.
❤️ Tää oli ihana. Mennäänkö naimisiin?
Älä suostu. Se kumminki peruu häät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana ehdotus ja oot kyllä hyvä tyyppi, mutta nyt kun oon 2 sekuntia miettinyt tätä asiaa tarkemmin niin on kyllä varmaan parasta että jatketaan molemmat omiin suuntiimme. Tällä ei ole mitään tekemistä sun kanssa mutta mä en ole valmis sitoutumaan nyt. Kaikkea hyvää sun elämääsi, oot tosi ajattelevainen ihminen, arvostan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana ehdotus ja oot kyllä hyvä tyyppi, mutta nyt kun oon 2 sekuntia miettinyt tätä asiaa tarkemmin niin on kyllä varmaan parasta että jatketaan molemmat omiin suuntiimme. Tällä ei ole mitään tekemistä sun kanssa mutta mä en ole valmis sitoutumaan nyt. Kaikkea hyvää sun elämääsi, oot tosi ajattelevainen ihminen, arvostan!
💔
No mä peruin sovitut treffit näin.
"Moikka, mun täytyy perua huominen, kävi niin että tapasin toisen miehen ja tän kortin haluan katsoa loppuun saakka. Tsemppiä deittailuun ja hyvää jatkoa!"
Se oli rehellinen ja ystävällinen tapa perua. Ja onneksi katsoin tuon kortin. Eilen sain sormuksen siltä kortilta. 🥰
Vierailija kirjoitti:
"Moikka, mun täytyy perua huominen, kävi niin että tapasin toisen miehen ja tän kortin haluan katsoa loppuun saakka. Tsemppiä deittailuun ja hyvää jatkoa!"Se oli rehellinen ja ystävällinen tapa perua. Ja onneksi katsoin tuon kortin. Eilen sain sormuksen siltä kortilta. 🥰
Tällaisia pakkeja olen itsekin miehenä saanut jo monta. Naisilla on aina monta rautaa tulessa.
Miksi muuten olit sopinut toiset treffit ja peruit ne myös vasta päivää ennen?
Kun halutaan varmistella ja että ois valinnanvaraa. Sitten käy niin ettei olekaan ketään. Paitsi yksi hassu jolla on eripari kulmakarvat eikä sellaista voi ottaa tosissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Moikka, mun täytyy perua huominen, kävi niin että tapasin toisen miehen ja tän kortin haluan katsoa loppuun saakka. Tsemppiä deittailuun ja hyvää jatkoa!"Se oli rehellinen ja ystävällinen tapa perua. Ja onneksi katsoin tuon kortin. Eilen sain sormuksen siltä kortilta. 🥰
Tällaisia pakkeja olen itsekin miehenä saanut jo monta. Naisilla on aina monta rautaa tulessa.
Miksi muuten olit sopinut toiset treffit ja peruit ne myös vasta päivää ennen?
Miksi en? Ne treffit olivat peräkkäisinä päivinä. Ihanko totta pitäisi sinkkuna jutella vain yhdelle kerrallaan? ::D
"Moikka, mun täytyy perua huominen, kävi niin että tapasin eilen baarissa sellaisen sonnin, etten vieläkään pysty kävelemään kunnolla. Tuolla se taas kutsuu makkarin puolelle muna pystyssä. Tsemppiä deittailuun ja hyvää jatkoa!"
Et mitenkään.