Mitä kahvia juot?
Mitä kahvia sinä juot? Ostan halpaa kahvia Lidl tai CityMarket.1.50€/paketti. Ostan myös kun kahvi on tarjouksessa 5€ 2 pakettia.
Kommentit (282)
Vierailija kirjoitti:
Mikä vaan Lehmus Roasteryn kahvi, espressojauhatuksella. Tällä hetkellä Kimpinen.
Sammonlahti on aika hauska. Lauritsala on kotipaikka, mutta mulle liian vaaleapaahtoinen.
Cittari.Neljä pakettia Costa Ricaa 10€ ostin.
Intenso ja K-menu hyvää ei ole mutta halpaa on.
Vanhemmat tuo aina juhla mokkaa, mutta sitä oonki tottunu juomaa teinistä lähtien
Ostin Costa Ricaa 4 pakettia 10€(citymarket).
HienoMokka 2 pakettia 6€,(lidl).
Vähän vaihdellen. Ylensä jotain tummempipaahtoista. Tällä hetkellä 2 eri kahvia avattuna, toinen on marketti löfbergs kharisma ja toinen paikallisesta aasiaruokakaupasta ostettu vietnamilainen tummapaahto kahvi. Juon vain 1-2 kuppia päivässä mikä on vähän huono sen kannalta että paketit pysyy kauan avattuina (saispa enemmän kahvia alle puolen kilon pakkauksissa). Toisaalta tuntuu että sitä aromien haihtumistakin vähän liioitellaan, en tiiä oon pottunokka enkä mikään culinairé hifistelijä
Tällä hetkellä Change Please merkiltä Bold Soul
Tummaa luomua ja reilua Mundoa. Myös tummaa Kharismaa ja jos saan tarjouksesta, niin tummaa Kultakatriina luomua.
Vierailija kirjoitti:
Yellow Bourbon. Maksaa noin 60€ kg mutta toisaalta sekin tekee vain 60 senttiä per kuppi. Mielummin juon vähemmän ja parempaa.
Kun juo max 2 kuppia päivässä on ihan yks hailee mitä se kahvi maksaa.
Katson aina paahtopäivän ettei ole yli 2kk vanhaa. En ikinä osta kahvia johon ei ole merkitty paahtamisajankohtaa.
Sama ajatus, olen valmis maksamaan enemmän hyvästä kahvista. Sillä määrällä mitä juon, voin ihan hyvin juoda kunnon kahvia.
Juhlamokkaa, Kulta Katriinaa, Saludoa tai Costa Ricaa. Tarjouksesta ostan aina.
Lucaffé Mamma Lucia pavuista jauhan. Mielummin kupillinen hyvää kahvia kuin kaksi kuraa, vaikka miten ois edullisempaa.
Kahvi kuin kahvi.Kaikki käy ei mitään väliä.
Yellow Bourbon. Maksaa noin 60€ kg mutta toisaalta sekin tekee vain 60 senttiä per kuppi. Mielummin juon vähemmän ja parempaa.
Kun juo max 2 kuppia päivässä on ihan yks hailee mitä se kahvi maksaa.
Katson aina paahtopäivän ettei ole yli 2kk vanhaa. En ikinä osta kahvia johon ei ole merkitty paahtamisajankohtaa.