Mitä kahvia juot?
Mitä kahvia sinä juot? Ostan halpaa kahvia Lidl tai CityMarket.1.50€/paketti. Ostan myös kun kahvi on tarjouksessa 5€ 2 pakettia.
Kommentit (282)
Ostan Lidlistä espressopapuja. Hyvä hintalaatusuhde.
Minulla on siis jauhava kahvikone.
Tuen kotimaisia yrityksiä eli kotimaista kahvia!
Kultakatriinan perinteistä. Hyvin mietoa ja hyvää.
Löfberg tai Nordquist - tummapaahtoisia.
Pirkka tai Rainbow riippuen käynkö cittarissa vai prismassa.
JuhlaMokka tai Presidentti parasta kahvia.On vaan liian kallista köyhälle.
Löfberg, tai Pauligin kaupunkikahveja, New york tai Sydney.
Joskus jauhan itse, ei ole mitään tiettyä papua.
Olen yrittänyt juoda S-ryhmän X-Tra kahvia, se on saanut jossain kuluttajatestissä googlen mukaan hyvän arvion että sopii nimenomaan aloittelijan kahviksi miedon makunsa vuoksi, mutta itselleni X-Tran maku on paska ja en sitten juo vaikka maksaa vain 1,50.
Toiseksi halvin S-ryhmän kahveista on ostaa 1 Kg Rainbow kahvipapuja (tumma paahto) ja jauhaa itse valmiiksi romulla sauvasekoittimela (ettei hyvä mene pilalle) - tulee ihan ok kahvia ja maksaa n. 2.7-2.9 euroa / 0,5 Kg.
Mitä milloinkin, mutta olen jostain syystä mieltynyt ruotsalaisiin tummapaahtoihin. Arvid Nordqvistillä ja Löfbergsillä on hyviä ja ottavat kestävän kehityksen tuotannossa huomioon. Esim. Kharisma ja Festivita ovat miellyttävän makuisia. Vaaleapaahtoisista en pidä eikä vatsakaan niistä tykkää.
Intenso tai Perfetto Lidl kaupasta.
Kympillä saa 6 pakettia.
Vierailija kirjoitti:
JuhlaMokkaa tai KultaKatriinaa.
Nämä ovat hyvät kahvit.Ehdottomasti.
Nordqvistin Festivitaa. Muista menee vatsa kuralle ja närästää. Käytän kahvissa kermaa, niin haluan kahvin olevan vahvaa.
JuhlaMokkaa voin ostaa jos saa 3 pakettia 10€.
Saludoa. Miksiköhän kahvi on pakattu 450 g pusseihin? Kalliimpaa tietty kuin moni muu ns. taviskahvi.
Kulta Katriina tumma paahto ja ostan vain kun saa 4 pkt 10,00. Nyt on kaapissa joku 6 pkt jemmassa.
Saulin sotkemaa.