Millä 'nuoriso' rahoittaa vaateostokset?
Todistettavasti nollatuloilla ei rehellisesti osteta tuhansien eurojen vaatteita tai ylipäätään mitään muutakaan.
Kommentit (13)
Huumeilla, rikoksilla, pimeillä töillä. Onneksi oppivelvollisuuden pidennys korjaa kaiken.
...korjaahan?
Tavattoman monella lapsella ja nuorella on enemmän rahaa kuin monella aikuisilla. vanhemmat eivät halua tuottaa niitä pettymyksiä ja näin vanhemmat elää ylivarojensa, että lapset saa sen mistä itse jäivät paitsi.
Vanhemmat, sukulaiset, työnteko ja/tai rikokset.
toimeentulotuella. pitäähän kaikilla olla samat mahdollisuudet............ sinä ja minä siis maksamme.
Vanhemmat maksavat kullannuppujensa vaatteet.
Monet nuoret harrastaa treidaamista, koodaamista, tubettamista, ym.. millä voi yltää jopa 10000/kk ansioihin. kyllä siinä muutaman vaatteen voi itselleen ostaa helposti
Toivottavasti vanhemmat edes ymmärtävät huolestua, mikäli tiedossa ei ole selkeää syytä nuoren "varallisuuteen".
Seksiä myin 25-vuotiaaksi asti.
Sen jälkeen ei ollut enää kysyntää.
Aloitin 15-vuotiaana.
30000€ tienasin ainakin.
Rahalla, jos 2 vanhempaa on hyväpalkkaisessa työssä, kyllähän sitä rahaa on.
Se, ettet sinä saanut nuorena mitään ja sinusta kasvoi ihan järkeä ihminen , ei tarkoita joku lapsi ei voisi saada ja hänestäkin tulisi järkevä.
Seuraava sukupolvi on aina varakkaampi.
Itse olen nyt lomautettuna ja meillä lapset ovat tajunneet rahatilanteen ihan itse.
Ap luultavasti tarkoitti niitä nuoria, jotka HS:n jutun mukaan kustantavat tonnien vaatteensa työnteolla mutta verotulot ovatkin nolla tai lähes nolla.
Sugar daddy maksaa.