Miksi naiset stressaa jostain kulmakarvoista?
Eikö suurempia ongelmia ole, kun pitää tehdä numero jostain kulmakarvojen epäsymmetrisyydestä?
Kommentit (16)
Se vain kertoo, että elämässä on muu hyvin. Tai kulmakarvat ainoa asia mihin pystyy itse vaikuttamaan.
Vain huonoitsetuntoiset ehostavat kulmakarvojaan.
Mulla on synnynnäisesti kulmakarvat perseessä ja olen ihan tyytyväinen että on edes kulmakarvat.
Suunnittelen silmien siirtoleikkausta ja samalla aion siirrättää kulmakarvat päähän,tietenkin pesun jälkeen.
Naiset kuvittelevat että kaiken pitää olla taydellistä jotta voisi onnistua parisuhdemarkkinoilla. Oma katse on kriittisin joten aina löytyy murehdittavaa, sellaista mitä mies ei unissaankaan huomaisi. Sitten kun ei löydy sopivaa, voi syyttää vaikka epäsymmetrisiä kulmakarvoja tai vaikka korvien asentoa. Kun ei ole virheetön, ei kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vain huonoitsetuntoiset ehostavat kulmakarvojaan.
Ehkei nyt näinkään. Minulla on vaaleat hiukset, hyvin vaaleat kulmat, mutta tummat ripset ja silmien väri.
Kontrasti näyttää joskus aika hassulta, joten olen kulmia ehostanut.
Itse teen symmetriset kulmakarvat permanent markerilla. Ei stressi vaivaa.
Näin miehenä itse joudun trimmailemaan kulmakarvoja sillä ovat todella epäsymmetriset ja ruma, partakoneen trimmerillä saa hyvää jälkeä mutta on välillä kyllä haastavaa saada symmetriset.
Mulla kasvaa joskus yks tai kaks hassua tosi pitkää ja paksua kulmakarvaa jotka erottuu selkeästi muista ja joudun nyppäsemään ne pinseteillä pois kun ne häiritsee. Kerran jäin tästä kiinni puolisolle kun kylppärin ovi oli auki. Se vähän ihmetteli ensin.
Mitä naiset ajattelee miehestä joka nyppii tai siistii kulmiaan? Enkä siis tarkoita nyt että nypitään ohuiksi viivoiksi niin kuin joillakin naisilla on.
En ymmärrä. Ne ”täydelliset” kulmakarvat on vielä yleensä rumia. Liian tummia, liian paksuja, eikä sovi ollenkaan kasvoihin.
Tällainen typerä täydellisyyden tavoittelu hävittää kaiken persoonallisuuden ja on keinotekoisen näköistä. Naisista tulee kaikista saman näköisiä. Sellaisia persoonattomia nukkeja muovisen näköisillä, maalatuilla kasvoilla.
Ja nainen olen.
Vierailija kirjoitti:
Naiset kuvittelevat että kaiken pitää olla taydellistä jotta voisi onnistua parisuhdemarkkinoilla. Oma katse on kriittisin joten aina löytyy murehdittavaa, sellaista mitä mies ei unissaankaan huomaisi. Sitten kun ei löydy sopivaa, voi syyttää vaikka epäsymmetrisiä kulmakarvoja tai vaikka korvien asentoa. Kun ei ole virheetön, ei kelpaa.
Ai saakeli nauroin ääneen😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai saakeli nauroin ääneen😄
Ei tuo ole naurun asia, tuo on hyvin stressaavaa miehille. Jatkuvasti saa olla kehumassa ja boostamassa toisen haurasta egoa ja vakuuttamassa että "Ei kulta, takapuolesi ei näytä isolta noissa farkuissa" - varsinkin kun tykkään siitä että takapuoli näyttää isolta ja mehevältä. Ei voi edes siitä olla rehellinen koska hän pahoittaisi mielensä.
Vielä pahempi asia on että naiset keskittyvät neuroottisesti noihin kuviteltuihin "vikoihin" tai epäolennaisiin pikkuseikkoihin ja yrittävät tehdä itsestään virheetöntä ja täydellistä, mutta jättävät huomiotta ne oikeat ongelmakohdat. Yleensä ne on jotain luonnevikoja tai persoonallisuuden piirteitä; ei se kelpaaminen epäsymmetrisistä kulmakarvoista jää kiinni. Mutta ei se mitään, ei kukaan ole virheetön.
Kelpaisitte parhaiten juuri tuollaisina ihanina epätäydellisinä omina itsenänne - kunhan vain uskaltaisitte olla luonnollisia. En mä halua että mun rakas joutuu esittämään mulle jatkuvasti jotain muuta kuin on.
Kulmakarvojen muoto (tai näkymättömyys, jota on itselläni) vaikuttaa kuitenkin hyvin paljon ulkonäköön. Itse en kulmakarvoistani mitenkään stressaa, mutta kyllä vaan haluan, että ne ovat kauniit, ja korostavat kasvojani oikealla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
No sitä kuvitelmaa luodaan ja ylläpidetään ihan median kautta. Naisia pommitetaan jatkuvasti sillä mielikuvalla ettei kelpaa ellei ole tietyn näköinen. Niin meikkiteoliisuus kuin vaateteollisuus on tässä vahvasti mukana ja tietysti toiset naiset, puumattakaan tietynlaisista miehistä, palstan luuseriukoista en niin välitä vaikka täällä kilvan haukkuvat naisia, heistä ei kukaan ole muutenkaan kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Se vain kertoo, että elämässä on muu hyvin. Tai kulmakarvat ainoa asia mihin pystyy itse vaikuttamaan.
Silloin kun minulla menee kaikkein huonoimmin, kiinnitän eniten huomiota pieniin asioihin ulkonäössäni ja elämässäni. Ei onnelliset ihmiset yleensä jaksa märehtiä kulmakarvan väärää muotoa ja jos jaksavat, eivät ehkä olekaan niin onnellisia.
En tiiä, en ole koskaan stressannut kulmakarvoistani ja olen nainen.