Olen saanut TE-toimistossa aina hyvää palvelua. Miksi heitä aina vain moititaan?
Korona vei työt ja TE-toimiston kanssa on tullut tässä asioitua jonkin verran. Palvelu on aina ollut ystävällistä, olosuhteisiin nähden nopeaa ja sieltä on saanut paljon hyviä vinkkejä. Olen ollut itse aktiivinen myös ja ovat antaneet siihen paljon henkilökohtaista asiantuntevaa opastusta.
He ovat siellä auttamassa! Miksi heitä aina vaan haukutaan?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Fil.kand kirjoitti:
TE toimiston virkailijat ovat rikkaita
Jos heidän palkkansa puolitettaisiin, työttömille voitaisiin maksaa enemmän +500 eur kuukaudessa
Mutta te-tätit eivät halua köyhille hyvinvointia
Lähtöpalkka on nyt 2080 e/kk ja enimmillään se voi olla 2300 e/kk. Sen kun puolittaa, jää 1040 - 1150 e/kk ja työkkäreissä on muistaakseni 3000 virkailijaa. Lisärahaa työttömille jäisi peräti niin paljon, että 6000 työtöntä saisi 500 e/kk lisää. Onko meillä sinun mielestäsi todella vain 6000 työtöntä vai mihin arviosi perustuu?
Te-virkailija 3600
Päällikkö 5300 eur/kk
Aluepäälikkö 7200 eur/kk
KELA johtaja 15000 eur/kk + autoetu + puhelinetu
Lähtöpalkka on nyt 2080 e/kk ja enimmillään se voi olla 2300 e/kk. Sen kun puolittaa, jää 1040 - 1150 e/kk ja työkkäreissä on muistaakseni 3000 virkailijaa. Lisärahaa työttömille jäisi peräti niin paljon, että 6000 työtöntä saisi 500 e/kk lisää. Onko meillä sinun mielestäsi todella vain 6000 työtöntä vai mihin arviosi perustuu?