Hui! Yksi mies otti kaupassa omenan käteensä, katseli sitä ja laittoi takaisin!
Miten voi olla noin ajattelematon näin korona-aikaan? Joku voi oikeasti kuolla tuon seurauksena.
Kommentit (32)
Jos minä otan esimerkiksi tomaatin kaupassa käteeni, aikeissa laittaa sen pussiin ja huomaan sen olevan täysin löllö toiselta puolelta, niin en tietenkään maksa sellaisesta.
Minäkin hiplailen kaupassa aina paistopisteen tuotteita ja hedelmiä.
Kerran maistoin kaupassa yhtä omenaa ja laitoin takaisin kun maistui ihan pershieltä.
Ettekai te niin tyhmiä ole että syötte omenat kuorineen?
Hyi hitsi olen kyllästynyt kuulemaan korona-aika, ajattelemattomuus, välinpitämättömyys, vastuu toisista...
No huhhuh, aivan käsittämätöntä!!!
Yleensä omenat tavataan pestä ennen syömistä. Mikä on ongelma?
On iso porukka miehiä jotka eivät pese kunnolla käsiään ja kun yskivät, niin laittavat kämmenen suoraan suun eteen ja sitten koskettelevat vaikka niitä hedelmiä. Että kyllä asiaa kirjoittaa tämä aloittaja!! Maskin käyttökin vääränlaista jos edes käytetään. Käsineistä puhumattakaan.
Koskematta vaikea todeta onko myytävä kasvis tai hedelmä kunnollinen.
Kerran näin lapsen näpelöivän sormin Triplassa paistopisteen tuotteita. Hyvää vastustuskykyä karjalanpiirakoiden ostajalle.
Mikset ottanut häiskää kiinni ja tehnyt kansalaispidätystä?
Vierailija kirjoitti:
Jos minä otan esimerkiksi tomaatin kaupassa käteeni, aikeissa laittaa sen pussiin ja huomaan sen olevan täysin löllö toiselta puolelta, niin en tietenkään maksa sellaisesta.
Ja ilmasto kiittää..🙄
Jos kaupassa jotain myydään niin kyllä se on syötävää vielä.
Vierailija kirjoitti:
On iso porukka miehiä jotka eivät pese kunnolla käsiään ja kun yskivät, niin laittavat kämmenen suoraan suun eteen ja sitten koskettelevat vaikka niitä hedelmiä. Että kyllä asiaa kirjoittaa tämä aloittaja!! Maskin käyttökin vääränlaista jos edes käytetään. Käsineistä puhumattakaan.
Mä en ainakaan pese käsiä jos käyn kusella. Mulla on puhdas muna.
Mies
Kun katse voi tappaa, voi omena kuolla. IIK!
Kai olet tietoinen että käsin ne myyjätkin niitä asettelee kasaan ja tsekkaa pilaantuneita...
Meinas ottaa juoksuomenan, mut huomas rt joku muija kyylää
Miksi jotkut räpläävät kaikkea kaupassa? Eilen unohdin ostaa juustoa kun joku nuori mies oli leiriytynyt juustohyllyn eteen ja valehtelematta otti niistä jokaisen vuorollaan käteensä, pällisteli jonkin aikaa kuin ei olisi ikinä ennen juustoa nähnyt ja laittoi takaisin. Kaikki samanlaisia pakkauksia. Oli tarkoitus palata siihen hakemaan juusto itselle kun on siirtynyt hämmästelemään jotain muuta tuotetta, mutta unohtui sitten.
Vierailija kirjoitti:
Miksi jotkut räpläävät kaikkea kaupassa? Eilen unohdin ostaa juustoa kun joku nuori mies oli leiriytynyt juustohyllyn eteen ja valehtelematta otti niistä jokaisen vuorollaan käteensä, pällisteli jonkin aikaa kuin ei olisi ikinä ennen juustoa nähnyt ja laittoi takaisin. Kaikki samanlaisia pakkauksia. Oli tarkoitus palata siihen hakemaan juusto itselle kun on siirtynyt hämmästelemään jotain muuta tuotetta, mutta unohtui sitten.
Katsoi mahdollisimman pitkälle parasta ennen -päiväyksen.
Niin minäkin teen.
Hui! Mäkin tein eilen niin muutamalle ompulle 😱