Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi väitetään, että perheenisät uhrautuvat ja luopuvat unelmistaan perheen vuoksi?

Vierailija
08.01.2021 |

Miksi sitten hankkia perhe jos se ei ollut se unelma? Kun kuulee joskus tuollaistakin u´linaa että kun on vaimo ja lapset ja joutunut luopumaan kaikista omista unelmistaan. Oletetaanko että kaikkien naisten unelma on perhe ja naiset ei luovu mistään vaan saavat kaiken minkä haluaa, ja miehet on aina luopujia ja uhreja vaikka saisivat perhee, työn, kaiken mitä nyt voi yleensä saada. ? Samalla sit u´lisee myös se mies joka ei löydä naista eikä voi saada perhettä.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka väittää?

Vierailija
2/29 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wääwääwääää. Mikä tämänkin paska-aloituksen pointti taas oli?

#MIESVIHANÄKYVÄKSI 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut katkerat perheenisät ülisee netissä välilllä kun ovat niin uhreja kun on perhe joiden takia luopunut minuudestaan ja unelmistaan ja kuinka mukamas kantaa koko maapalloa harteillaan perheen takia. 

Vierailija
4/29 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on aina úlisevia uhreja, oli sit sinkku, perhe, töissä, työtön 

Vierailija
5/29 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä muista kuulleeni moista. Epäilemättä jollain on nyt kovasti patoutunutta miesvihaa purettavana, anna tulla ihan kaikki.

Vierailija
6/29 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän perheen perustamisessa todennäköisesti molemmat osapuolet joutuvat luopumaan jostain unelmistaan. Vauvan synnyttyä ei esimerkiksi lähdetäkkään kiertämään maapalloa puoleksi vuodeks tai osteta unelmien kesäautoa. Lapsen kasvattaminen on kallista ja aikaa vievää touhua, jossa laitetaan lapsen etu itsensä edelle.

Vierailija
7/29 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

#MIESVIHANÄKYVÄKSI 

@Moderaattori

@Ylläpitäjä ,

Kyseinen henkilö käyttää VPN-yhteyttä ja vaihtaa sitä kun hänet bännätään. Se ei riitä, että pistää ip-osoitteen bänniin, teidän pitää bännätä heidän sarjanumeronsa ja selain-numeronsa.

Vierailija
8/29 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#MIESVIHANÄKYVÄKSI 

@Moderaattori

@Ylläpitäjä ,

Kyseinen henkilö käyttää VPN-yhteyttä ja vaihtaa sitä kun hänet bännätään. Se ei riitä, että pistää ip-osoitteen bänniin, teidän pitää bännätä heidän sarjanumeronsa ja selain-numeronsa.

Wäääwääääwääääääääääääääää.

Hanki pelle  elämä 

Vierailija
9/29 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#MIESVIHANÄKYVÄKSI 

@Moderaattori

@Ylläpitäjä ,

Wäääwääääwääääääääääääääää.

Hanki pelle  elämä 

turpakiiqanonpelleplsdie

Vierailija
10/29 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin nyt NHL  kiekkoilija ellei nainen ja perhe olisi estänyt unelmaani.

Vierailija
11/29 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juoppo katuojassa olisit.

Vierailija
12/29 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juoppo katuojassa olisit.

En olisi. Kun katsoo mitä NHL kiekkoilijat tienaa niin olen uhrannut perheeni eteen kymmeniä miljoonia. Täytyykin kutsua vaimo ja pojat kuuntelemaan kuinka paljon olen antanut perheelleni.

Vierailija
13/29 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverimies sanoi joskus kännissä suunnilleen niin, että olisihan se ollut kiva olla rokkitähti, mutta nyt aikuisena osaa arvostaa enemmän omaa perhettä.

Vierailija
14/29 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin kuvitella, ettei nainen ja perhe estäisi tuollaista unelmaa. Sehän olisi myös  naisen ja lapsen etu, ettei tarvitse miettiä riittääkö rahat lainanlyhennyksen jälkeen uuteen turvaistuimeen.

Vierailija
15/29 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kun sä vaan istut viereen mun, siin on jotain niin oikeaa"...  Onnellinen pariskunta ei huokaile mihin vattuun se  nuoruus ja vapaus katos.  T. mies ja vaimo (kaksin aina kaunihimpi)

Vierailija
16/29 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aina ole pakko luopua unelmistaan lasten vuoksi. Esimerkiksi laulaja Konsta Hietanen on avoimesti kertonut, ettei perhe estä toteuttamasta unelmiaan. Hän on urastaan huolimatta perhekeskeinen ihminen.

Vierailija
17/29 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on niin suhteellista, täytyy olla todella itsekeskeinen jos ulisee miehenä menetyksiä verrattuna siihen mitä lasten saaminen naisille tarkoittaa.

Vierailija
18/29 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain nolot, huonoitsetuntoiset ulisijat ulisee noin. Itse olen törmännyt työpaikalla ja työurani aikana (teollisuudessa) kymmeniin ja kymmeniin miehiin ja poikkeuksetta kaikki kertovat ylpeinä ja liikuttuneina lapsistaan. He ovat suoraselkäisiä hyväitsetuntoisia miehiä ja pitävät lapsiaan tärkeimpänä asiana elämässään. En ole muunlaisiin miehiin törmännyt työelämässä enkä elämässä ylipäätään (suku, ystävät, tuttavat jne.). En tiedä missä niitä on.

Useimmat aikuiset ihmiset ymmärtävät, että elämä on tosi pitkä. Sen aikana ehtii elää sinkkuelämää, perhe-elämää ja taas kymmeniä ja kymmeniä vuosia puolison kanssa tai yksin sen jälkeen, kun lapset ovat lentäneet pesästä. On mielikuvituksen ja yrittämisen puutetta, jos ei osaa toteuttaa unelmiaan elämässä. Ja jos unelma on elää ilman lapsia, niin sekin on fine. Mutta ei ne lapset unelmia estä, se on oma pää, joka estää jos estää.

Vierailija
19/29 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei aina ole pakko luopua unelmistaan lasten vuoksi. Esimerkiksi laulaja Konsta Hietanen on avoimesti kertonut, ettei perhe estä toteuttamasta unelmiaan. Hän on urastaan huolimatta perhekeskeinen ihminen.

Aika moni nainen olisi käskenyt oikeisiin töihin kun futiksella suomessa tienaa noin tonnin kuukaudessa.

Eli hänellä oli poikkeuksellisen kiva vaimo.

Vierailija
20/29 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Kaikki NHL pelaajat on vaimottomia ja lapsettomia. Mitä se sinun elämääsi olisi vaikuttanut kun ei mies käy kuin vetämässä rojut sisään ja siitä lähtien kaikesta huolehtii vaimo.