Olisi nyt luvassa yhteenmuutto, mutta
Jätkä meinaa ottaa koiransa mukaan. Olen siis allerginen ja olen kyllä maininnut, lääkettäkin olen aina joutunut käyttämään hänen kotona. Lääkkeestäkin tulee huono olo, niin en todellakaan voi sitä kokoajan ottaa.
Ajattelin, että olisi ollut itsestäänselvää, että nainen menee koiransa edelle ja etsii koiralleen uuden omistajan, mutta näin tässä sitten kävi... Voiko tästä enää tulla mitään?
Kommentit (18)
No, vastuullinen koiranomistaja toimii niin, että huolehtii koirasta sen elämän loppuun asti. Koira on älykkyydessä 5-vuotiaan lapsen tasolla ja tunteva ja isäntäänsä rakastava olento, eikä pysty ymmärtämään miksi tulee hylätyksi. Et voi edellyttää sitä!
Tuossa tilanteessa ette voi muuttaa yhteen.
Nainen koiran edelle!?! Miksi!?! Kuka vaihtaa koiransa tuollaiseen inisijä naiseen?
Hei kuvioihin tulee pian kaikki naistyökaverit. Sit sä et enää muista että oot pitänyt meteliä jostain koirastaSe siitä yhteenmuutosta.
Hieno mies!!
Tee hänelle palvelus ja katoa hänen elämästään. Ei koiraa pistetä vaihtoon jonkun muijan takia. Oksettavaa, että joku kehtaa edes ajatella jotain sen tapaista.
Sääntö Nro.1: Älä seurustele koiraihmisten kanssa. Selityksiä? Ei tarvitse!
En missään tapauksessa luopuisi koirastani, jos minulla sellainen olisi. Jos alkaisin seurustella miehen kanssa, joka on allerginen koirille, nin yhteenmuutto olisi mahdottomuus, samoin yhteiset matkat ja oikeastaan jo yhteiset viikonloput.
Toisaalta: jos olisin alkanut seurustella miehen kanssa, joka on allerginen koiralle, ja minulla ei olisi siinä vaiheessa koiraa, niin sitten en hankkisi koiraa.
Se jää, joka on ensin, mies tai koira, jos molempia ei voi saada.
Allergioiden takia joutuu rajoittamaan elämäänsä. Ikävä fakta.
Ei voi mennä yhteen koiran tai kissan omistajan kanssa. Ei voi syödä kaikkia ruokia jne.
Seuraavalla kerralla otat huomioon tämän heti. Ei treffejä koirallisen kanssa.
Onnea vaan yhteiselolle jos ei tuostakaan asiasta tullut mieleen keskustella siinä kohtaa kun yhteen muuttamista mietittiin.
jos koira on edes melko iäkäs niin asutte sen aikaa erillänne, yhdessä ehditte asua ihan kyllästymiseen asti kuitenkin, muuta ratkaisua en nyt keksi
ajattele asiaa niin, että jos joku ei halua lapsia, niin ei voi ottaa kumppania jolla niitä jo on
Vierailija kirjoitti:
Seuraavalla kerralla otat huomioon tämän heti. Ei treffejä koirallisen kanssa.
Tähän voi ottaa oppia siitä yhdestä "kumman kaa" sarjan jaksosta, taisi olla ekan tuotantokauden jossain puolessa välissä :) :)
Ei voi.