Muita, joille Runebergin tortut ovat koetinkivi kaupassa? Aina pakko ostaa?
Söin juuri tämän vuoden kuudennen torttuni ja Runebergin päivään on vielä melkein kuukausi..
Kommentit (43)
Tykkään ja ostan vaikka ovatkin ylihinnoiteltuja, en vain voi vastustaa minäkään. Jos olisivat myynnissä joka päivä niin sitten niihin varmaan kyllästyisi, ehkä.
Hyi ei. Korppujauhopullia viinassa liotettuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä. Sallin sen itselleni, koska olen syntynyt Runebergin päivänä eli 5.2. ☺
Minä sallin myös, olen syntynyt Runebergin päivän aattona..eli 4.2.
Moi toinen veskari😄!
Hei vaan. ☺ Aattona syntyminen on niin lähellä, että luontainen taipumus runebergintorttuihin sallitaan. 😄
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. En syö koskaan mitään "herkkuja". En karkkia, suklaata, pullaa, sipsejä yms.
Kiitos tiedosta, tätähän kysyttiin? Tunnetko olevasi nyt parempi ihminen kun et syö karkkia, suklaata, pullaa, sipsejä yms.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. En syö koskaan mitään "herkkuja". En karkkia, suklaata, pullaa, sipsejä yms.
Asutko Afrikassa?
Kohta kaupasta noutona hakemaan. On sekä laskiaispullia että runebergintorttuja ☕
Vierailija kirjoitti:
Ei elämän tarvitse olla kärsimystä. Jos syöt kahvin kanssa yhden laskiaispullan, niin ei se tee sinusta läskiä jos elämäntavat ja ruokailutottumukset ovat muuten kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei elämän tarvitse olla kärsimystä. Jos syöt kahvin kanssa yhden laskiaispullan, niin ei se tee sinusta läskiä jos elämäntavat ja ruokailutottumukset ovat muuten kunnossa.
Mä en läskiä pelkää, mutten syö tarpeetonta moskaa, koska en tykkää niistä.
Eri
Täyttä skeidaa.Sitruuna kakkua liotettuna johonkin likööriin yök.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä. Sallin sen itselleni, koska olen syntynyt Runebergin päivänä eli 5.2. ☺
Minä sallin myös, olen syntynyt Runebergin päivän aattona..eli 4.2.
Moi toinen veskari😄!Hei vaan. ☺ Aattona syntyminen on niin lähellä, että luontainen taipumus runebergintorttuihin sallitaan. 😄
👍😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle on laskiaispullat heikkoutena. Sesongin alusta loppuun. Pitää olla paljon kermaa. Normaalipainoinen olen.
Tätä taas en tajua. Runebergintortuista tykkään paljonkin, mutta laskiaispullia en voi sietää. Tylsää pullaa, jota ei viitsi syödä, ja HIRVEÄSTI kermaa tai jopa kreemiä, siis jotain aivan kauheaa. Kuka sellaista lappaa suuhunsa? Samoilla kaloreilla söisi jotain herkullista.
Kreemi onkin pahaa, kerma ei.
Herkuilla voi hifistellä niinkuin gourmet-ruoallakin. Katsoitko esim Koko Britannia leipoo? Todella taitavia leipureita eikä kenelläkään paino-ongelmia. Terveennäköisiä ihmisiä.
Joskus ruoka on vaan polttoainetta, mutta se voi olla myös fiilistelyä joka parhaimmillaan nostaa elämänlaatua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle on laskiaispullat heikkoutena. Sesongin alusta loppuun. Pitää olla paljon kermaa. Normaalipainoinen olen.
Tätä taas en tajua. Runebergintortuista tykkään paljonkin, mutta laskiaispullia en voi sietää. Tylsää pullaa, jota ei viitsi syödä, ja HIRVEÄSTI kermaa tai jopa kreemiä, siis jotain aivan kauheaa. Kuka sellaista lappaa suuhunsa? Samoilla kaloreilla söisi jotain herkullista.
Kreemi onkin pahaa, kerma ei.
Herkuilla voi hifistellä niinkuin gourmet-ruoallakin. Katsoitko esim Koko Britannia leipoo? Todella taitavia leipureita eikä kenelläkään paino-ongelmia. Terveennäköisiä ihmisiä.
Joskus ruoka on vaan polttoainetta, mutta se voi olla myös fiilistelyä joka parhaimmillaan nostaa elämänlaatua.
Kilpailijat vain leipoivat, vähän pulleahkot tuomarit söivät...
Ei ole. Itsetehdyt ovat paljon parempia.
Jos ei tykkää Runebergin tortuista niin voi muuttaa ulos maasta, johonkin missä ei niitä syödä, vaikka Pohjois-Koreaan!!
Joulutortut- nam
Runebergintortut- nam
Laskiaispullat, joko hillolla tai mantelimassalla- nam.
Onko kukaan kokeillut molemmilla? Tai onko teille munkin ja laskiaispullan risteytys tuttu? Viime vuonna semmoiseen törmäsin 👍✌🥞🥞🥞
En tykkää kaupan Runebergin tortuista. Jos joku niitä minulle tarjoaa, niin silloin syön, mutta itse ei tarvitse ostaa. Itse tehdyistä kyllä tykkään, äiti niitä yleensä tuo.
Laskiaispullia ostan.
Joinakin vuosina oli sellaisia mini-ruuniksia, mikä firma niitä valmistaa?
🇺🇦🇮🇱
Niissä on isoja eroja. Jotkut on kuivakoita. Jotkut kosteita, herkullisia.
Sama, ne on kyllä hyviä.
Mutta ei kait niitä vielä sentään jakelussa ole.