Tekisi mieli pannukakkua, mutta en itse ole koskaan tehnyt sitä. Mistä sitä saisi?
Kommentit (13)
Ei taida olla kaupoissa. Monissa lounasruokaloissa hyvällä tuurilla torstaisin on pannaria jälkiruokanan (koska torstai on hernekeittopäivä).
Tee sokerikakku ja kopautat sen pöytään juuri uunista nostettuna, niin takuulla saat pannukakun - amerikkalaisen sellaisen.
Mikään ei ole helpompi tehdä kuin pannari.
Täällä onkin jo linkki reseptiin.
Parempaa tulee kun tekee itse ja halpaa on.
Ei taida löytyä valmiina ja vaikka löytyisikin niin ei varmasti ole läheskään yhtä hyvää kuin itse tehty. Jotain valmisvohveleita ostin joskus mutta en osta toista kertaa. Jos et ole ennen tehnyt, niin kerta se on ensimmäinenkin. Tosi vaikeaa mokata, helppo ja nopea tehdä.
Se on hyvää vain tuoreena.
Ei kaupan letutkaan ole hyviä.
Pannari on niin helppo tehdä, jos vain on uuni, että nyt vähän maitoa ja jauhoja ja munia sekaisin, turvotus ja uuniin. Reilun tunnin päästä sulla on höyryävää herkkua!
En tykkää. Päältä nahkea ja sisältä mössöä.
Letut on hyviä.
Vierailija kirjoitti:
En ole nähnyt pannukakkua myytävän kaupassa.
Yhden K-Citymarketin valmisruokatiskissä olen itseasiassa nähnyt, mutta ei mikään yleinen tuote.
Pannari on superhelppo. Netistä resepti, mössö valmiiksi ja uuniin. Muista hommata sen keralle mansikkahilloa, jäätelöa, kermavaahtoa, sokeria tms. minkä kanssa pannari on herkumpaa.
Kotiruoassa ei ole lisäaineita. Joten ala vaan itse tekemään.
"Maailman paras pannukakku" hakukenttään. Tosi helppo tehdä ja niin hyvää...
En ole nähnyt pannukakkua myytävän kaupassa.