Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauanko teillä 50+ naiset menee jumppaan ja kauneudenhoitoon aikaa päivässä1-?

Vierailija
08.01.2021 |

Kertokaa kommenteissa mitä rutiinit sisältävät.

Satuin katsomaan kellosta kauanko menee ja huomasin, että aika kauan nyt kun en vielä osaa tehdä kasvojumppaa ulkoaopitusti muiden hommien lomassa. Yli kaksi tuntia menee yhteensä jumppaan, lenkkiin, kasvojumppaan, meikkaamiseen yms. ja hiusten laittamiseen.

Aika kauan, itsekin hämmästyin. Ja sehän on pois jostain kenties hyödyllisemmästä, mutta minkäs teet turhamaisuudelle ja narsismille.

Kauanko teillä 50+ naiset menee jumppaan ja kauneudenhoitoon aikaa päivässä1-?

Vaihtoehdot

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin noin tunti koska ilmeisesti liikunta lasketaan tähän? En kyllä itse laske liikuntaa varsinaiseksi "kauneudenhoidoksi", mutta kaipa sitä jotkut pelkän ulkomuodon takia sitten harrastaa.

Vierailija
2/14 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea vastata! En laske kävelyä liikunnaksi - minulla on koiria, ja käyn niiden kanssa kävelylenkillä kaksi kertaa päivässä, mutta se on arkeani, ei "liikuntaa". Joka toinen päivä suunnilleen treenaan raskasta liikuntaa (juoksu, hiihto, punttitreeni tms) 30 min - 3 h, riippuen päivästä ja lajista. 

Muuten käytän kauneudenhoitoon noin tunnin päivässä, eli meikkaamiseen ja hiusten laittoon, ja meikin puhdistamiseen jne. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilusti enemmän kuin kaksi tuntia:

- treeni, joka päivä 1 tunti 15 min

- suihku 15 min

- hiustenkuivaus 15 min

- aamulla meikki 15 min

- kävelylenkki 30 min

Vierailija
4/14 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen kasvojumppa?

Treenaan noin 6xviikossa, lisäksi kaksi koiraa. Liikun ja urheilen keskimäärin 3-4 tuntia vuorokaudessa. Meikkaan 5 minuuttia. Kasvojumppaa en tee.

Vierailija
5/14 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen kasvojumppa?

Treenaan noin 6xviikossa, lisäksi kaksi koiraa. Liikun ja urheilen keskimäärin 3-4 tuntia vuorokaudessa. Meikkaan 5 minuuttia. Kasvojumppaa en tee.

Kasvojumppaa tosiaan kannattaa tehdä, koska kasvoissakin on paljon pieniä lihaksia. Kasvojumppa pitää ne ryhdikkäinä, eikä naama ala niin helposti "roikkua". Ilmaista face-liftiä siis :-).

Itse teen kasvojumpan samalla kun juoksen, eli kun oon jossain, missä ei näy muita ihmisiä, irvistelen juostessani niin maan ***keleesti.

Vierailija
6/14 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vajaa tunti kai. En mä niin kauheasti itseäni nyt laita kun en ole mihinkään menossakaan. Ulkona käyn muutaman kerran viikossa ja kotijumppaa teen satunnaisesti.

Vierailija
7/14 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 23-tuntia menee, on sen näköinen pärstä, että pakkelia joutuu laittamaan paljon.

Vierailija
8/14 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen kasvojumppa?

Teen kasvojumpan Catherine Pezin 5-minute Facial Workout -kirjan mukaan. Nimestään huolimatta jumppa kestää noin 25 minuttia. Aloitin jumpat vasta viisi päivää sitten, mutta aivan kuin tuloksia jo näkyisi! Ja kyllä mä uskon, että tuloksia tulee, koska vastaavia liikkeitä annetaan esimerkiksi kasvohermohalvauksen sairastaneille. Ap

Vierailija
9/14 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitokset tähänastisista vastauksista. Ääripäät johtavat eli paljon aikaa käyttävät ja käytännölliset, jotka eivät käytä aikaa kauneudenhoitoon.

Minullakin on koira, sen lenkkeilytystä en laske, koska se haistelee niin paljon, ettei kävelystä oikein ole kuntoiluksi, ellei se sitten ole vapaana. Lenkin sijasta voi olla mulla kuntopyöräilyä, jos väsyttää lähteä ulos. Ap

Vierailija
10/14 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä taas uskon että kasvojumppa syventää ryppyjä, kaikenlainen ilmeily. Olen oppinut olemaan rypistämättä turhaan otsaani ja se on aivan sileä vielä lähes 40 vuotiaana. Siis aivan sileä. Joillakin on jo kunnon Sibeliukset kun rypistelevät turhaan.

Vierailija
11/14 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen kasvojumppa?

Kasvojumppaa tosiaan kannattaa tehdä, koska kasvoissakin on paljon pieniä lihaksia. Kasvojumppa pitää ne ryhdikkäinä, eikä naama ala niin helposti "roikkua". Ilmaista face-liftiä siis :-).

Itse teen kasvojumpan samalla kun juoksen, eli kun oon jossain, missä ei näy muita ihmisiä, irvistelen juostessani niin maan ***keleesti.

Tuo on mullakin tavoitteena, mutta vielä en osaa ulkoa ohjelmaa :D 

Vierailija
12/14 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen joka aamu pikakasvojumpan kun levitän seerumin ja kosteusvoiteen. Method Putkisto kasvojumppakirjan ajattelin lainata kirjastosta kun sinne taas joskus pääsee.

Vierailija
13/14 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä taas uskon että kasvojumppa syventää ryppyjä, kaikenlainen ilmeily. Olen oppinut olemaan rypistämättä turhaan otsaani ja se on aivan sileä vielä lähes 40 vuotiaana. Siis aivan sileä. Joillakin on jo kunnon Sibeliukset kun rypistelevät turhaan.

Kirjassa annetaan ohjeet, ettei noin kävisi, mutta saa nähdä. Jos jollakulla on kokemuksia, niin kertokaa ihmeessä.

Minulla on vasemmalla puolella pieni sibeliusryppy, joka katoaa, kun nukun hyvin. Kirjassa on ohje myös kasvohierontaan jumpan jälkeen ja jo vuosia olen hieronut tuota sibeliusaluetta samalla tavalla kuin kosmetologini vetämällä eri suuntiin ihoa.

Kirjan kasvojumppa on rankka, mun poskilihakset on ihan kipeät. Jumppaa jatketaan 14 päivän ajan, jonka jälkeen pari kertaa viikossa. Ap

Vierailija
14/14 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen kasvojumppa?

Tuo on mullakin tavoitteena, mutta vielä en osaa ulkoa ohjelmaa :D 

Tämä siis oli Ap, unohdin merkitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi