Syy, miksi vain naisille on seksihepeniä selvitetty
Seksuaaliterapeutti tiivistää naisen ja miehen erot: Naiset syttyvät ihailulla ja miehet katsomalla
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanha juttu. Nainen kaatuu puhumalla = ihailulla
mies52v
Vähänpä sinäkin tuon ikäiseksi mieheksi tiedät.. Ei pidä paikkaansa. Jos pitäisi paikkaansa, niin et sinäkään launtai- iltaa viettäisi av- palstalla. =D
Ehkäpä mulla on kädet toistaiseksi sidottu eräästä syystä. Oon aina saanu helpolla naisia ja saan edelleenkin , vaikka ikä painaa - jos tuo nyt mikään meriitti edes on, ainakaan vanhempana. Tämä palsta on oikeasti hupaa..pidän todella paljon..
mies52v
Trollaava taata naisten palstalla, mikäs sen hauskempaa..
Ei tämä ole vain naisten palsta. Täällä on huomattavasti enemmän miehiä kuin arvaatkaan. Missä naisia, niin siellä miehiä. Sen kuinka paljon viettävät sitten aikaa täällä on eri asia. Käy katsomassa miesten palstoja..kuolleita.
mies52v
No varmaan totta toinen puoli, koska homomiehille on paljonkin ns. seksihepeneitä. Mutta, kyllä esim. yks tietty kauluspaita miehen päällä saa mut heti kuumaksi ja tiukat mustat bokserit on seksikkäämmät kuin lepattavat huumoripökät.
Hyvältähän nuo höyhenet näyttävät lattialla sängyn vieressä.
Jaa. Ite oon sitä mieltä, et naiset yleensä syttyy miehest, jolla on modernit tiukat bokserit paremmi kui miehest, jolla on vanhanaikaset väljät bokserit. :) Vai oonko täysin ulapalla? :D
Vierailija kirjoitti:
Naiset katsovat speedojani ja kaatuvat heti eli teoriasi ei pidä paikkaansa XD
Speedot 🤢🤢🤢
Kyllä mä tykkään katsella mun mielestä hyvännäkösiä miehiä, se just että saa KATSELLA on se juttu mikä sytyttää. Mua ei mitkään "ihailut" ja muut liibalaabat sytytä, ennemminkin pistää lähinnä naurattamaan moiset :D Ja OLEN NAISPUOLINEN IHMINEN. :)
Miehen erektio näyttää boksereissa tosi hyvältä. Mutta jotkut tangat taas ei tuo edes aina niin kivaa jäykkäkullia kivasti esille. Mun mies ei hirveästi välitä hepenistä, vain yhden tyyppinen pukeutumisleikki tuo mitään lisämaustetta... Onneksi, mun mielestä se on vaivalloista ja tylsää. Ehkä tässä iässä tuntuisi myös jo naurettavalta, kun itsetunto on terästä, eikä ole tarvetta sitä pönkittää millään ihailulla... Seksiin taas sytyn ihan niinku mieskin meillä, eli katseilla, kosketuksilla. Kyllä mullakin silmät on päässä. Enkä halua olla pelkkä objekti missään nimessä itse.
Vierailija kirjoitti:
Olin tapailuasteella yhden miehen kanssa. Sitten tehtiin treffit uimarannalle. Niehellä omi punaiset, liian pienet Spedmedot jakssa...meinasi laatta lentää Valittelin huonoa oloa, ja eipä enää tavattu.
Oikeinkirjoituksesi tasosta päätellen menetys ei ollut miehellekään suuren suuri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset katsovat speedojani ja kaatuvat heti eli teoriasi ei pidä paikkaansa XD
Speedot 🤢🤢🤢
Mikä on hyvä uima-asu miehelle?
– Hyvin usein nainen ja mies ovat ihan eri mieltä asioista. Naiset katsovat asioita kokonaisuuksina; mukana on sekä tunne että intuitio. He pyörittelevät ja saattavat palata alkuun ja aloittaa uudestaan koko asian. Siksi naisilla sanotaan olevan “tippaleipäaivot”. Miehet erittelevät ja järkeilevät. Ongelman ratkaisu on enemmän suoraan katsomista ja siitä on saatu nimitys “putkiaivot”. He eivät tunteile ratkaisua tehdessään.
Nämä ovat pitkälle opittuja malleja. Naisille on kautta aikojen ollut hyvin vähän eroottista kuvastoa, koska miehen arvolle ei ole sopinut asettua katsottavaksi. Naiset on totutettu siihen, että eroottinen kuvasto tarkoittaa naisia seksihepeneissä, ja siihen että oma seksikkyys miehen silmissä pitää jotenkin lunastaa tällä tavalla.
Itsellekin tämä oli se tuttu kuvio, kunnes jossain vaiheessa minulla oli ensimmäinen oikeasti hyvännäköinen poikaystävä. Oli todella uutta ja yllättävää, miten sängyssä saattoi keskittyä miehen ulkonäköön ja kiihottua siitä. Se oli myös vapauttavaa - oman ulkonäkön miettiminen unohtui nautinnon tieltä.
Pelkkä ulkonäkö ei tietenkään riitä pitkälle ja suhde kariutui, mutta tuossa suhteessa opin paljon itsestäni ja todellisesta seksuaalisuudestani, joka lähtee minusta eikä ulkopuolelta annetuista malleista (joita pitkään olin kuvitellut omikseni).
Miehet tykkäävät ylläpitää sitä mantraa, että naisellekin olisi kiihottavinta laittautua itse ja saada ihailua. Käteväähän se heille, ei tarvitse itse omasta ulkonäöstä ollenkaan ja nainen on omalla laittautumisellaan vastuussa sekä omasta että miehen kiihotuksesta. Valitettavasti naisen seksuaalisuuden kannalta asia ei kuitenkaan ole näin.
Ei tuo ole koko totuus.
Maailmassa mikään ei ole 100% totta koska jokainen on yksilö ja mitään ei voi tietää varmasti
Vierailija kirjoitti:
Ihailulla? Aibsemmoisella imelältä mielistelyllä....no ei. Kyllä miehen pitää kiinnistaa, olla fyysisesti viehättävä ja myös tuoksua hyvälle. Miehet on typeriä, jos uskoo tuohon, tällä palstallakin se on huomattu.
Turha sanoa miehiä typeriksi, koska niin moni mies on nähnyt tämän käytännössä, vaikket juuri sinä (ainakaan tietääksesi) pidä ihailusta.
Tiedetään, ettei yksin ihaileva kuolaaminen riitä, mutta kyllä todella moni nainen on tykännyt ihailusta. he kertovat toisilleen, kuka on kehunut, heidän mielenkiintonsa herää, jos joku varteenotettava kehuu. Joskus jopa jonkun ei-niin-kiinnostavan kehu voi herättää jotain jne. Sitten on niitäkin, jotak nimenomaan haluavat vain selkeiden pelimiesten kehuja ja nauttivat niistäkin suunnattomasti.
Eli kaikki naiset eivät ole samanlaisia, mutta tiettyä kaavamaisuutta löytyy usein, ja on aivan selvää, että miehen täytyy ihailunsa jollain tavalla esittää naista kohtaan jossain vaiheessa, jos meinaa valloittaa hänet.
ne seksihepeneet näyttää naurettavilta kenen päällä hyvänsä ja minua ei kiinnosta miesten ihailu tippaakaan , itse tiedän minkä näköinen olen ja miesten imelät sanat lähinnä kuvottaa , minuun tepsii äly ja oikea mies, kyllä on seksuaaliterapeutilla vielä paljon oppimista.
Niin meni ohi se syy miksi miesten pitää selvittää omat hepeneensä mutta naiset saavat ne selvitettynä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies52v
Sinä nyt et ole kaatanut muuta kuin kumisen barbarasi lol.
Todella ilkeä kommentti. Ja mammat peukuttaa.
Mihin kerhoon voisi liittyä jonka aiheena on naisten halveksunta?
Vierailija kirjoitti:
ne seksihepeneet näyttää naurettavilta kenen päällä hyvänsä ja minua ei kiinnosta miesten ihailu tippaakaan , itse tiedän minkä näköinen olen ja miesten imelät sanat lähinnä kuvottaa , minuun tepsii äly ja oikea mies, kyllä on seksuaaliterapeutilla vielä paljon oppimista.
Tai sitten sinuun tepsii toiset naiset.
Tottakai tykkään katsella seksikästä miestä. Ja varmasti miehetkin pitävät siitä, että tuntevat olevansa haluttuja. Pidän myös siitä, että mies pukeutuu seksihepeniin minua varten. Tykkäänkin välillä olla domina. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies52v
Sinä nyt et ole kaatanut muuta kuin kumisen barbarasi lol.
Todella ilkeä kommentti. Ja mammat peukuttaa.
Mihin kerhoon voisi liittyä jonka aiheena on naisten halveksunta?
Mars y li lau dallea. Heippa
Vanhempani ovat olleet 50 vuotta naimisissa. Joululomalla isäni paljasti, että ihailee äitiäni. Eli ihailu on ilmeisen hyvä liima parisuhteessa.