Syy, miksi vain naisille on seksihepeniä selvitetty
Seksuaaliterapeutti tiivistää naisen ja miehen erot: Naiset syttyvät ihailulla ja miehet katsomalla
Kommentit (42)
Paitsi että minä olen nainen ja sytyn eleillä en imartelulla itse tekemään ja toimimaan. Puhumisestakin on toki apua ja varsinkin keskustelun sisällöstä ja äänensävystä. Ihailusta olen saanut jo tarpeeksi. Tiedän mitä olen, mutta tiedätkö sinä?
Kyllä minä miehenä ainakin pidän stay-uppeja, push-uppeja ja lift-uppeja, jotta läskimakkarani pysyvät aisoissa ja tisuni ylhäällä.
Vierailija kirjoitti:
Vanha juttu. Nainen kaatuu puhumalla = ihailulla
mies52v
Vähänpä sinäkin tuon ikäiseksi mieheksi tiedät.. Ei pidä paikkaansa. Jos pitäisi paikkaansa, niin et sinäkään launtai- iltaa viettäisi av- palstalla. =D
Olin tapailuasteella yhden miehen kanssa. Sitten tehtiin treffit uimarannalle. Niehellä omi punaiset, liian pienet Spedmedot jakssa...meinasi laatta lentää Valittelin huonoa oloa, ja eipä enää tavattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies52v
Vähänpä sinäkin tuon ikäiseksi mieheksi tiedät.. Ei pidä paikkaansa. Jos pitäisi paikkaansa, niin et sinäkään launtai- iltaa viettäisi av- palstalla. =D
Niin, typerät miehet uskoo ja pleiijeriteollisuus kukoistaa.
Ihailulla? Aibsemmoisella imelältä mielistelyllä....no ei. Kyllä miehen pitää kiinnistaa, olla fyysisesti viehättävä ja myös tuoksua hyvälle. Miehet on typeriä, jos uskoo tuohon, tällä palstallakin se on huomattu.
Riippuu varmaan myös naisesta. :DD Esim mulle tollanen seksihepeneily voi olla vähän "tylsää" ja liian jotenkin ehkä "hidasta". Vaikea selittää, mutta ei ehkä ihan mun juttu. :DDD Toki on kiva jos sängysssäki näyttää hyvältä ja voi sinne laittaa vaikka jtn seksikästä päälle, mut että se olis joku ensisijanen juttu että miehen pitää jostain katella viettelevästi niin ei.. :D mulla ainakaa.
Vierailija kirjoitti:
mies52v
Sinä nyt et ole kaatanut muuta kuin kumisen barbarasi lol.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies52v
Touche ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies52v
Ei tiedä vielä!
Tänään on vasta perjantai.
- naisohis
Ne seksihepenet näyttävät hyviltä ja seksikkäiltä vain naisten päällä. Miehen päällä ne näyttävät naurettavilta.
Naiset katsovat speedojani ja kaatuvat heti eli teoriasi ei pidä paikkaansa XD
Mä en syty jos miehellä on höpöniä.
On olemassa naisia, jotka tuntevat itsensä lämpöiseksi, mukavaksi, hauskaksi, kivaksi, jne.
Kaikenlaisissa hepenissä. Myös vähän yksityisemmissä, tai jaetuissa.
Monet naiset tuntevat olonsa lämpimäksi ja myös turvalliseksi esimerkiksi sukat jalassa (tässä ei ole eritelty onko kyseessä lämpöiset villasukat tai vaikka stayupit, ja voihan olla niinkin, että pikkuisen paksummat sukkanauhasukatkin voivat olla ihan ihanan lämpöiset, ettei koipea palele .
höpön löpö, taas saatu näyttämään ettei naisia muka kiinnosta miehen ulkonäkö eikä "laittautuminen" ollenkaan, että nainen niissä hepenissä on himokas sille uuno turhapurolle kunhan vain kehuskelee ja suoltaa hunajaa. Ei se nyt ihan niin mene..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies52v
Ehkäpä mulla on kädet toistaiseksi sidottu eräästä syystä. Oon aina saanu helpolla naisia ja saan edelleenkin , vaikka ikä painaa - jos tuo nyt mikään meriitti edes on, ainakaan vanhempana. Tämä palsta on oikeasti hupaa..pidän todella paljon..
mies52v
Trollaava taata naisten palstalla, mikäs sen hauskempaa..
Harvemmin seksi hepeneet näyttää hyvältä naisten, saatikka miesten päällä.
Juurikin näin. Mies syttyy kun nainen näyttää seksikkäältä. Nainen syttyy kun mies tuntuu seksikkäältä.