En jaksa olla kotona lapsen kanssa
En kehdannut viedä lasta aamulla päivähoitoon koska oli itkuinen, nenä tukossa ja otsa tuntui kuumalta. Ei ollut kuitenkaan kuumetta. Olisin niin kovasti halunnut töihin! Nyt on ihan normaali, lapsi siis. Voi tuska, että ottaa päähän! Olisi pitänyt vaan viedä. Kaiken lisäksi kun soitin päiväkotiin ja sanoin, että pidän lapsen varotoimenpiteenä kotona tänään kun on nenä tukossa, niin sieltä sanottiin "no jos on mahdollisuus". Eikö kaikkien pitäisi nyt pitää lapset aika herkästi kotona? Ensi kerralla todellakin vien. Ärsyttää! Ollaan koko päivä kaksin ja puolisolla on huomennakin töitä. Ei hetken lepoa. Joo mitäs läksin kikkelis kokkelis.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Lisään, että olen nukkunut tosi huonosti viime yönä. Itse asiassa olen nukkunut yhden yön hyvin viikon sisällä. Odotin pääseväni töihin lepäämään.
Vaikka olet ollut lähes koko muun viikon siellä töissä lepäämässä.
Kiitos kommenteista. Tsemppaan ja koitan jaksaa! Sen vaan sanon, että onneksi oon ihan tervejärkinen ihminen niin ei lannista liikaa jotkut kommentit. Jotenkin toivoin, että olisin näin anonyymina saanut purkaa tämän ahdistuksen ja kenties, kenties saanut hiukan tukeakin. No sainhan sitäkin, onneksi. Tsemppiä kaikille muillekin tähän päivään! Ap.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kommenteista. Tsemppaan ja koitan jaksaa! Sen vaan sanon, että onneksi oon ihan tervejärkinen ihminen niin ei lannista liikaa jotkut kommentit. Jotenkin toivoin, että olisin näin anonyymina saanut purkaa tämän ahdistuksen ja kenties, kenties saanut hiukan tukeakin. No sainhan sitäkin, onneksi. Tsemppiä kaikille muillekin tähän päivään! Ap.
Tältä palstalta on aika turha hakea tukea, haukut vaan saa oli aihe mikä tahansa. Mutta tsemppiä silti, kyllä se siitä. Lapsesi on ilmeisesti vielä aika pieni, voin kertoa että se helpotta lapsen kasvaessa. Viisivuotiaan kanssa saikkupäivät on erityisen mukavaa rentoilua ja jo 2,5v on merkittävästi helpompi kuin 1,5-vuotias.
Mistä sinä siis varsinaisesti valitat? Että on tylsää kotona? Mitä?
Miltä kuulostaa itsesi mielestä? Olisit mielummin mennyt töihin kuin jäänyt kotiin ilmeisesti ihan terveen lapsesi kanssa ja lapsesi olisi mielummin mennyt päiväkotiin kuin jäänyt kanssasi kotiin.
Rakastan tätä, kun voi vaan olla sen lapsen kanssa pyjama päällä vaikka koko päivän. Sitä arkea ehtii kyllä suorittamaan, mutta nämä hetket on vähissä ja siksi arvokkaita.