Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa olla kotona lapsen kanssa

Vierailija
08.01.2021 |

En kehdannut viedä lasta aamulla päivähoitoon koska oli itkuinen, nenä tukossa ja otsa tuntui kuumalta. Ei ollut kuitenkaan kuumetta. Olisin niin kovasti halunnut töihin! Nyt on ihan normaali, lapsi siis. Voi tuska, että ottaa päähän! Olisi pitänyt vaan viedä. Kaiken lisäksi kun soitin päiväkotiin ja sanoin, että pidän lapsen varotoimenpiteenä kotona tänään kun on nenä tukossa, niin sieltä sanottiin "no jos on mahdollisuus". Eikö kaikkien pitäisi nyt pitää lapset aika herkästi kotona? Ensi kerralla todellakin vien. Ärsyttää! Ollaan koko päivä kaksin ja puolisolla on huomennakin töitä. Ei hetken lepoa. Joo mitäs läksin kikkelis kokkelis.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Vierailija
2/26 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että olet jäänyt yllättäen yksinhuoltajaksi tai että kyseessä on jotain vähän vakavampaa kuin ekan sairastelupäivän aamupuoli. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on aika suuri, jos et kestä omaa lastasi.

Vierailija
4/26 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen, ärsyttävää kyllä joutua olemaan poissa töistä pienesti tukkoisen lapsen takia. Tai no minä vielä yleensä joudun yrittämään etätyön tekoa samalla kun vahdin nuhaista kaksivuotiasta, sinä saat sentään keskittyä lapsen hoitoon ja kotihommiin. Kyllä se siitä, keksikää jotain mukavaa ja yritä ottaa tämä ylimääräisenä vapaapäivänä 😊

Vierailija
5/26 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tätä päivää ei ole mennyt kuin se muutama tunti...kiva asenne.

Vierailija
6/26 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin, että olet jäänyt yllättäen yksinhuoltajaksi tai että kyseessä on jotain vähän vakavampaa kuin ekan sairastelupäivän aamupuoli.

Kiitos perspektiivistä. Ap.

Vierailija
7/26 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko näin? Kestätkö itse aina omaa lastasi? Onko sinulla lasta/lapsia? Ratkaisuehdotuksia? Ap.

Vierailija
8/26 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi parka :(

Vierailija
9/26 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään, että olen nukkunut tosi huonosti viime yönä. Itse asiassa olen nukkunut yhden yön hyvin viikon sisällä. Odotin pääseväni töihin lepäämään.

Vierailija
10/26 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko näin? Kestätkö itse aina omaa lastasi? Onko sinulla lasta/lapsia? Ratkaisuehdotuksia? Ap.

Olen eri. Elämän parasta aikaa, kun voi lapsen varjolla ottaa pidennetyn viikonlopun ja kölliä hänen kanssa sohvalla lukemassa, värittää, piirtää, jne...tilata pitsaa ja olla tekemättä hittojakaan.

Vierailija
11/26 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsi parka :(

Äläpä muuta sano! Sekin olisi halunnut kovasti päiväkotiin. Sen lisäksi, että itseäni harmittaa niin harmittaa myös lapsen puolesta!

Ap.

Vierailija
12/26 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia jos oma lapsi ja lapsiperheen arki, erityisesti näin korona-aikana, joskus väsyttää ja uuvuttaa. Silloin tunne on helposti se, että "en jaksa lastani". 

Vierailija
13/26 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisään, että olen nukkunut tosi huonosti viime yönä. Itse asiassa olen nukkunut yhden yön hyvin viikon sisällä. Odotin pääseväni töihin lepäämään.

Ok

Vierailija
14/26 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalia jos oma lapsi ja lapsiperheen arki, erityisesti näin korona-aikana, joskus väsyttää ja uuvuttaa. Silloin tunne on helposti se, että "en jaksa lastani". 

Minä en ota silloin asennetta, että en jaksa lastani vaan että tämä nyt tätä ja tingin kaikesta mistä voin. Lapsi syököön keksejä aamupalaksi ja katsokoon lastenohjelmia.

Vierailija
15/26 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, ei ole. Se on huonoa organisointia.

Vierailija
16/26 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi v**** mitä äitejä taas. Onhan se ihan hirveää pitää kipeä lapsi kotona ja viettää hänen kanssaan aikaa.

Vierailija
17/26 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri. Elämän parasta aikaa, kun voi lapsen varjolla ottaa pidennetyn viikonlopun ja kölliä hänen kanssa sohvalla lukemassa, värittää, piirtää, jne...tilata pitsaa ja olla tekemättä hittojakaan.

Samalla tavalla olen ajatellut ! Nyt aikuisia jo, mutta lapset oli ihan parasta  ja ovat vieläkin !

Vierailija
18/26 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö lasta voi viedä päiväkotiin puolilta päivin jos onkin ihan terve ja mennä itse puoleksi päiväksi töihin ?

Vierailija
19/26 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos mä kolmen lapsen työssäkäyvänä äitinä antaisin ratkaisuehdotuksen: kasva aikuiseksi. Itse olet päättänyt lapsen hankkia ja lapsi tarvitsee aikuista aika monta vuotta.  Ja itse teit tänä aamuna tuon päätöksen jäädä hänen kanssaan kotiin, mikä oireet kuullen oli hyvä ratkaisu, maailmassa on edelleen myös kaikki muut taudit riskeineen ja jälkitauteineen niiden lisänä vaan toi korona. 

20/26 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

heitä vaan muksu ojaan ja kaasuta kauas pois kotipaikaltasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi