Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karvojen ajelu

Vierailija
07.01.2021 |

Jos et ole parisuhteessa tai uimaan menossa, annatko karvojen kasvaa vai sheivaatko joka tapauksessa? Mitä ajattelet naisesta jolla kainalo-, säärikarvat tai bikiniraja siistimättä?

Kommentit (83)

Vierailija
61/83 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsittämätöntä, että vielä 2020-luvulla on näitä apinanaisia.

Niin, aattele, naisilla kasvaa karvat aina vain. Vielä 2020-luvullakin.

Eiköhän jokainen naisellinen nainen ole laseroinut karvatupet niin ettei todellakaan kasva.

Taitaa olla kallista, paljonko laserointi maksaa? Ymmärrän yksittäisten karvatuppien esim naamassa laseroinnin, mutta että alapää, sääret, kainalot...:

Vierailija
62/83 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ajelette intiimialueen ilman että ärtyy? Onko itselläni vai herkät paikat vai väärät menetelmät kun ajelun jälkeen todella epämiellyttävä olo alapäässä.

No tätä olen ihmetellyt itsekin kun jotkut kertoo että karvojen poisto on nopea prosessi, huitaistaan vaan vähän sinne päin shaverilla suihkussa. Ihoni on ärtynyt pahasti joka kerta ajelusta. Siis niin pahasti että kutinan ja kirvelyn yhdistelmä saa kyyneleet silmiin ja palautumisessa kestää viikkoja. Uudelleen ajelu ja kaiken maailman geelit ja vaahdot pahentaa asiaa, joskus saan niistä kaupan päälle hiivan. Ainoa toimiva keino on sokerointi, mutta alueen hinnoilla ja omalla karvankasvutahdillani siihen uppoaisi yli satanen kuussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/83 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä ajan sääret, reisissä karvoja ei edes huomaa. Kainalot silloin kun muistan, alapäätä lyhentelen saksilla, bikinit semmoset että alaosa on vähän leveämpi röyhelön ansiosta joten ei ne mihkään näy. Muiden karvat ei kiinnosta joten hassua että ajelen niitä itse pääasiassa muiden vuoksi.

Vierailija
64/83 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajele kuin harvoin ja olen todella karvainen nainen, tyttäreni on samanlainen. Sitä sanotaan, että mitä karvaisempi niin sen intohimoisempi ja se pitää paikkansa kylllä, mieheni ajelee joskus alapääni kun pyydän mutta nyt on mennyt jo aikaa siitäkin.

Vierailija
65/83 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän jokainen naisellinen nainen ole laseroinut karvatupet niin ettei todellakaan kasva.

Etpä sitten ole paljon naisten kanssa ollut tekemisissä.

Vierailija
66/83 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksyisin, talvisin ja kesäisin ehkä 2 kertaa kuukaudessa, ja kesäisin 2-3 kertaa viikossa koska mulla ainakin sänki alkaa näkyä jo vähintään 2 päivän sisällä viimeisimmästä sheivaamisesta. Ajelen ainoastaan kainalokarvat ja säärikarvat.

Mun mielestä aikuisen naisen täytyy hyväksyä, että sulla on karvoja tussussa. :D

Jos miestä ei miellytä tussun ulkonäkö niin ruvetkoon h0m0ksi.

No jaa, eipä jaksa jonkun naapurin Saijan alapää tai kainalot kiinnostaa, koska olen aseksuaali. Hyi vit##u, että ällöttää käydä talvella uimassa uimahallissa, kun ensin täytyy käydä pukuhuoneissa, ja ennenkuin lähdet niin taas joudut olee alasti pukuhuoneissa, koska kyllä mä huomaan jos mua kyylätään vaikkakin jotkut varmaan kuvittelee että "jos nyt vähän vilkaisen niin se ei sitä huomaa"...

Lopettakaa se ahdisteleva touhu 🙄

Vierailija
67/83 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä jotenkin hassun näköistä kun trimmattu alapää. Jo pelkkä trimmaus sanana tuo mieleen koiran. Trimmatun alapään naisellisempana pitäminen verrattuna luomuun, on stereotyyppistä. Aivan kuin naisen tehtävä olisi hyvältä näyttäminen eikä aivojen käyttäminen tärkeämpään kuin karvojen miettimiseen.

Vierailija
68/83 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä jotenkin hassun näköistä kun trimmattu alapää. Jo pelkkä trimmaus sanana tuo mieleen koiran. Trimmatun alapään naisellisempana pitäminen verrattuna luomuun, on stereotyyppistä. Aivan kuin naisen tehtävä olisi hyvältä näyttäminen eikä aivojen käyttäminen tärkeämpään kuin karvojen miettimiseen.

Trimmaus tuntuu tympeeltä ja lopputylos näyttää ainakin miehen silmään tympeeltä, eli kuka  tässä voitti. Eipä muu kuin karvahöylätehtailija

Vierailija
69/83 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen joka ei osaa pitää huolta itsestään tai naiseudestaan ei ole hyvä ihminen.

Terveys ja kauneus ovat asiat mistä naisten tulee osata huolehtia.

Vierailija
70/83 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene sinä apina eläintarhaan villieläinten joukkoon kerran et osaa käyttäytyä. Ja kai olet muistanut ajella omat eläimelliset kinttusi paljaiksi kun kerran julkenet arvostella naisten karvoja?

Vierailija
71/83 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen joka ei osaa pitää huolta itsestään tai naiseudestaan ei ole hyvä ihminen.

Terveys ja kauneus ovat asiat mistä naisten tulee osata huolehtia.

V***u mikä idiootti olet. Kaikkea olen kuullut, mutten vielä tuollaista että karvojen ajelu liitetään TERVEYTEEN. Äläkä tuputa tuota samaa iänikuista paskaa siitä että karvat eivät kuulu naiselle, jos ne eivät kuuluisi niin ne eivät silloin naisilla kasvaisi! Ja sinä et sitä määrittele mikä on 'kaunis'. Vielä sata vuotta sitten kukaan ei vähääkään välittänyt siitä etteivät naiset ajelleet karvojaan, joten kulttuurilla on vahvasti sormensa pelissä. Sinä et ainakaan ole mikään hyvä ihminen kerran päästää suustasi tuollaista käsittämätöntä paskaa.

Vierailija
72/83 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä sinä idiootti yritä vedota tuohon samaan paskaan että 'naisellinen nainen tekee sitä tai tätä'. Jos naiseuden määritelmä on typerä karvattomuus, niin naisellisuus on määriteltävä uudelleen. Karvattomuudessa ei ole MITÄÄN naisellista, karvat sen sijaan OVAT naisellisia koska ne naisilla kasvavat, eikö tämä ole selvää.

Vierailija
73/83 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen on mukavuudenhaluinen jollei sheivaile ja ajattelee miehen parata siinä samalla myös, ehkä tietämättään. Epämukavaahan se varmasti on sheivailu mutta niin on sen homman tulostakin epämukavaa katsella. Karvaton kroppa on niin lälly, luonteeton ja vaaraton. Karvatonta aluetta ei kauneinkaan tatska tai kalevalaisinkaan napakoru pysty kiihottavaksi palauttamaan, vai rehellisen hikinen kuohkea karvoitus

Kerrankin asiallinen kommentti! Nyt olen jonkun kanssa täysin samaa mieltä!

Vierailija
74/83 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

drthdrt kirjoitti:

Harmi kun ne naturaalinaiset nykyisin enemmän esitetään näinä kädet pystyssä kulkevina kainalopakottajina, joilla on ehkä vieläpä setankaarenvärinen poikatukka, korvannipukanvenyttäjäiset menossa ja mahailevat koppalakit ja jättirillit päässään jossain natsisortseissa ja nikulan turpapotkumaihareissa.

Ihan kuin karvaisuus olisi vain femien ja seks-vähemmistöjen juttu, jokin rangaistus miehille.

Kyllä minusta karvainenkin nainen voisi aivan naisellista naista esittää ja herttaisesti pukeutua sekä viehkosti käyttäytyillä, ei karvaisuuden tarttisi mielestäni muuttaa naisen käytöstä mitenkään jätkämäiseksi. oikeastaan suloisinta olisi jos nainen ei koskaan sheivailisi eikä kuitenkaan myöskään tekisi siitä naurellisuudestaan  minkäänlaista numeroa, ihan kuin ei edes huomaisi sitä.

Kerrankin mies jolla järki toimii! Itse olen juuri tuollainen nainen!

Vierailija
75/83 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei nyt oikeesti naiset kitinä pois ja mars sheivaamaan/sokeroimaan/epiloimaan/veetaamaan kaikki alaripsien alapuolella sijaitseva karva pois. Se on yhtä luonnollinen toimenpide kuin hampaidenpesu. Hopi hopi, takaisin palstalle ei ole tulemista ennen kuin iho näkyy.

Mene sinä kuule kipin kapin sinne mielisairaalaan, nyt sulla ei ole mikään kohdallaan.

Vierailija
76/83 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ajaa peffakarvani jotta saisi puhtaan ajoradan

T:Justus

Vierailija
77/83 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun oli hirveän lihava, minulla kasvoi karvoja niskassakin. Nyt vanhana ja laihtuneena ei tarvitse huolehtia kuin naamakarvoista. Nekin poistan vain kun on vaikka menossa  hammaslääkärille.

Vierailija
78/83 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evoluutio korjaa tilanteen.

Vierailija
79/83 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsittämätöntä, että vielä 2020-luvulla on näitä jotka jaksavat olla kiinnostuneita muiden ihmisten karvoista.

Tämä. Missä on kehopositiivisuus?

Kaikki eivät voi ajaa karvojansa ja on olemassa myös sairauksia, kuten hirsutismi tai Groverin tauti.

Vierailija
80/83 |
29.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsittämätöntä, että vielä 2020-luvulla on näitä jotka jaksavat olla kiinnostuneita muiden ihmisten karvoista.

Tämä. Missä on kehopositiivisuus?

Kaikki eivät voi ajaa karvojansa ja on olemassa myös sairauksia, kuten hirsutismi tai Groverin tauti.

Ei se ole siitä kiinni ettei vain "voi" ajaa karvojansa, vaan kaikki eivät HALUA. Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää, että karvat eivät ole mikään sairaus, ja että jotkut yksinkertaisesti pitävät niitä kauniina???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän