Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rehellisesti: mitä kaikkea olet syönyt tänään?

Vierailija
07.01.2021 |

Eikä huijata ja jätetä herkkuja pois. Mitä kaikkea olen pistellyt poskeesi tämän päivän aikana?

Kommentit (112)

Vierailija
101/112 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tänäänkään vielä mitään. Tässä illan kuluessa keittelen munia, pilkon ne ja silliä ruisleivän päälle.

Vierailija
102/112 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole syönyt tänään vielä mitään (klo 16.20). Olen omad-ruokavaliolla, joten syön arkisin vain kerran päivässä ketogeenisesti. Aamulla olen juonut mustaa kahvia ja elektrolyyttijuomaa. Töissä join kupin kahvia. Päivälliseksi aion syödä ison kanasalaatin raejuustolla ja runsaalla rasvalisällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/112 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään olen syönyt kaksi leipää voilla ja salaatilla. Ja äsken  talkmuru muroja omenan puolikkaan avokadon ja muutama pala suolakurkkua

Vierailija
104/112 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään olen syönyt aamiaiseksi taateleita ja pekaanipähkinöitä! Pitääkö olla huolissaan?

Vierailija
105/112 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvia vaan. Etätöissä on ongelmaa ajoissa heräämisen kanssa. Tuli kiire. Paikallaan kotona ollessa ei iske nälkäkään.

Vierailija
106/112 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään olen syönyt kaksi kananmunaleipää tomaatilla ja ruohosipulilla, raastetun porkkanan ja ison appelsiinin.

Juonut olen kahvia, vettä ja mehuksi puristetun verigreipin.

Eilen söin kaksi perunaa, kaksi raastettua porkkanaa, muikkuja, marja-suklaakakkua, viinirypäleitä ja join vettä, kahvia ja skumppaa.

Toissapäivänä söin ison läjän uunissa paistettuja vihanneksia, linssejä, ison appelsiinin, kaksi mehuksi puristettua veriappelsiinia ja toisella aterialla taas läjän uunivihanneksia ja paistettua munaa.

Sitä aikaisempia en muista, mutta hyvin uunivihannes-kananmuna-hedelmät-painotteinen mun ruokavalio pääosin on.

Herkutteluun (karkit, suklaa, leivonnaiset) on taipumusta, mutta haluan hyvän kropan joten välttelen nyt herkkuja ja treenaan.

Eilen oli erikoispäivä, joten tuli syötyä sitä kakkua, mutta normaalisti pidän nyt arjen herkuttomana ja keskityn treenaamiseen.

Tänäänkin tein jo aamusta joogan ja lihaskunnon, lisäksi pidän askeleet 10-15 000 päivässä, teen pilatesta ja tanssin.

Pitäisi tulla aika nopeastikin hyvä kroppa näillä seteillä.

Kerran olin kokonaan ilman lisättyä sokeria, leipää ja pastaa kuukauden, niin vyötärö oli kaventunut pelkästään sen seurauksena kuukaudessa 57 sentin kapuseksi.

Sen voisi tehdä taas jossain vaiheessa, mutta nyt on sen verran tujut sokerikoukut alla, etten suoraan tuollaiseen asketismiin halua rysäyttää (ahmimisen riski, jos liian tiukaksi alkaa).

Vierailija
107/112 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla tuorepuuro rahkajugurtista, banaanista, mansikoista ja mustikoista, kaurahiutaleista, chiasiemenistä ja pari pähkinää lisäksi.

Lounas kaali-chorizo keittoa. 1 siemenkeksi

Päivällinen tulee olemaan kukkakaali-perunacurrya, jälkkäriksi kahvi ja runebergin torttu

Illalla omena ja marjasmoothie, kourallinen suolatikkuja

Vierailija
108/112 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla kahvijugurttia ja kuppi mustaa kahvia

Töissä lounaaksi salatti jossa oli mm. nuudelia, lohta ja kanamunaa sekä sokeriton enegiajuoma

Nyt istun kahvilassa edessäni kuppi tummapaahtoista kahvia kermalla, odottelen tytärtäni pois viereisen rakennuksen hammaslääkäristä

Kotona sitten teen kasvissosekeittoa

Vierailija
109/112 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuro, maitorahkaa ja lakkoja ja kahvi

Granola ja jogurtti, 2 palaa ruisleipää juustolla ja kasviksilla, tuormehelu ja kahvi tähän mennessä

Vierailija
110/112 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole syönyt vielä mitään. Flunssassa tai omikron-koronassa, kotitestiä ei ole enkä lähde apteekkiin muita tartuttamaan. Kuumetta 38 astetta. Kaksi rokotusta. Mutta ei ole vielä nälkä.

Vierailija
111/112 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla söin täysjyväruisleivän jossa oli päällä salaatinlehtiä, savujuustoa, naudan leikkelettä, keitettyä kananmunaa ja paprikasiivuja. Sekä kaksi kuppia kahvia.

Lounaaksi söin ohrapuuron.

Myöhemmin syön broiskun koiven/koipia plus salaattia

Illalla tulen syömään maustamatonta jogurttia ja pakasteesta marjoja (vadelmia ja mustikoita) jotka on jo sulamassa valmiiksi.

Vierailija
112/112 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paahtoleipää, teetä, kalakeittoa, marjapiirakkaa, appelsiinin, broileripastaa, porkanaraastetta, vettä, juustokakkua, teetä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän