Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin lakkasitte ostamasta vaatteita Zarasta ja Mangosta?

Vierailija
07.01.2021 |

Minkä ikäisenä?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin kymmenen vuotta sitten. Haluan laadukkaampia vaatteita. Mikään yhden kauden vaate ei innosta. Lisäksi haluan vaatteelta teknisiä ominaisuuksia.

Vierailija
2/24 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Barcelonan-loma loppui.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

29-vuotiaana.

Vierailija
4/24 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin kymmenen vuotta sitten. Haluan laadukkaampia vaatteita. Mikään yhden kauden vaate ei innosta. Lisäksi haluan vaatteelta teknisiä ominaisuuksia.

Emme tiedä ikääsi...

Vierailija
5/24 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin vuonna 1955, olen syntynyt silloin.

Vierailija
6/24 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun niiden liikettä ei enää ollut keskustassa eikä lähimmässä kauppakeskuksessa.

Vierailija
7/24 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ostanut noista mitään.

Vierailija
8/24 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tajusin ettei ns. halpisvaatteet kestä hyvän näköisenä kuin pienen hetken. Haluan vaatteen säilyvän vuosia hyvänä.

Vierailija
9/24 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tunnustan käyväni siellä katselemassa vielä näin nelikymppisenäkin, mutta ostanut en ole aikoihin - mitä nyt kolme pitkää pooloa lapselleni pari vuotta sitten.

Joka kerta toivon, että tulisi se nuoruuden löytämisen ilo, kun sieltä löysi aina jotain, mitä pystyi ihan hyvin käyttämään, mutta nyt ei ole oikein iskenyt mikään.

Vierailija
10/24 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole edes aloittanut :)

N36

Vierailija
11/24 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo koskaan ostan. Uffilta joskus noita merkkejä.

Vierailija
12/24 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan sieltä edelleen vaatteita. Äitini on ammatiltaan vaatesuunnittelija ja olen tottunut katsomaan materiaalit.

Vierailija
13/24 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mangoon en enää mene kun pusero nyppyyntyi muutaman käytön jälkeen. Zaraan menisin jos liikkeitä olisi lähettyvillä. Helsingin keskustaan en sitä varten mene.

Vierailija
14/24 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ostanut enkä osta. Miehen kanssa käytiin Helsingin Zarassa kun se sinne aikanaan rantautui ja oltiin juuri alettu seurustelemaan. Mies kokeili yhtä neuletta josta ei pää mahtunut kauluksesta. Se oli hauskaa, naurettiin kumpikin koko loppupäivä mutta eipä hänkään ole sen jälkeen innostunut Zaran valikoimista:D Se haju ja niiden vaatteiden tuntu on aivan järkyttävä samoin kuin Henkkamaukassa. Ja ihmiset ostaa lapsille niitä vaatteita ja ihmettelee miksi lapsen iho on niin huonossa kunnossa. Ne myrkyt lähtee vasta monessa pesussa ja sitten se onkin käyttökelvoton koko vaate. Onneksi sain aikanaan kotoa hyvät evästykset sen suhteen millaisia vaatteita ei koskaan pidä ostaa.

Vierailija
15/24 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika urautunut vaatteiden ostaja. Lihavana ostan Lorellasta ja laihempana Sokokselta. Zara ja Mango on minulle vieraita, onko ne jotain nuorisovaatekauppoja?

Vierailija
16/24 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ostanut enkä osta. Miehen kanssa käytiin Helsingin Zarassa kun se sinne aikanaan rantautui ja oltiin juuri alettu seurustelemaan. Mies kokeili yhtä neuletta josta ei pää mahtunut kauluksesta. Se oli hauskaa, naurettiin kumpikin koko loppupäivä mutta eipä hänkään ole sen jälkeen innostunut Zaran valikoimista:D Se haju ja niiden vaatteiden tuntu on aivan järkyttävä samoin kuin Henkkamaukassa. Ja ihmiset ostaa lapsille niitä vaatteita ja ihmettelee miksi lapsen iho on niin huonossa kunnossa. Ne myrkyt lähtee vasta monessa pesussa ja sitten se onkin käyttökelvoton koko vaate. Onneksi sain aikanaan kotoa hyvät evästykset sen suhteen millaisia vaatteita ei koskaan pidä ostaa.

Erikoista, itselläni on esim mangosta ostetut farkut 98% paksua puuvillaa. Olen 171 pitkä mutta kokojen puolesta katselen usein vaatteita myös lastenosastolta. Näissä koot ovat oikein passelit.

Vierailija
17/24 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä 30-vuotiaana ja vähän yli tuli ostettua Zarasta, nyt 35-vuotiaana ei enää. Mielestäni liike on epämiellyttävän epäsiisti ja usein materiaalit ovat heikkolaatuisia. Tosiasiassa moni Zaran vaate jäi vähälle käytölle. Ostin viime vuosina hillittyjä ja ajattomia kuoseja, joten jotkut ovat satunnaisessa käytössä vielä ainakin vuoden tai parin.

Tuloni ovat pienet, joten kytistelen nykyään aktiivisesti laadukkaampien merkkien alennusmyyntejä verkkokaupoissa.

Vierailija
18/24 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen käyn molemmissa jos kohdalle osuvat mutta en ole tainnut ostaa kummastakaan enää 33 täytettyäni. Onhan se pienen työn alla löytää noista vaatetta hyvillä materiaaleilla.

Vierailija
19/24 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut molemmista liikkeistä vielä 3 vuotta sitten. Siloin en asunut Suomessa.

Alesta löytyi sopivat housut, kesäpuseroita ja -mekko, musta kassi, vyö... ehkä muutakin, en vain muista. Taatusti olleet hintansa arvoisia.

En usko, että ostaisin noista esim. kenkiä ja takkia.

Toisaalta: Stradivariuksesta ostetut halvat, kevyet nilkkurit olivat suosikkikenkäni siihen asti, kunnes keinonahka alkoi murtua. Nilkkurit olivat yll kovassa käytössä.

Vierailija
20/24 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan edelleen, ikää 45v. Miksi se olis iästä kiinni? Ostan jos tuote miellyttää, merkillä ei ole väliä. Olen alalla töissä, ja ei ne kalliimmat merkit ole aina mikään tae laadusta. Nähty on.

.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi