Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin lakkasitte ostamasta vaatteita Zarasta ja Mangosta?

Vierailija
07.01.2021 |

Minkä ikäisenä?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 44 vuotta ja voisin edelleen ostaa paitoja ja housuja ja mekkoja Zarasta mutta kun vaate on kerran pesty siitä ei saa enää kaunista/siistiä. Esim prässätyt housut, kun on kerran pesty ja sitten yrittää silittää niin ei ole enää yhtä siistit kuin ennen pesua. Toki vika voi olla silittäjässäkin:)

Vierailija
22/24 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä 30-vuotiaana ja vähän yli tuli ostettua Zarasta, nyt 35-vuotiaana ei enää. Mielestäni liike on epämiellyttävän epäsiisti ja usein materiaalit ovat heikkolaatuisia. Tosiasiassa moni Zaran vaate jäi vähälle käytölle. Ostin viime vuosina hillittyjä ja ajattomia kuoseja, joten jotkut ovat satunnaisessa käytössä vielä ainakin vuoden tai parin.

Tuloni ovat pienet, joten kytistelen nykyään aktiivisesti laadukkaampien merkkien alennusmyyntejä verkkokaupoissa.

Kävitkö Jumbon Zarassa? Se on kyllä kuin jokin huono kirpputori. Suorastaan läävä. Helsingin Zara on ihan ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin 22-vuotiaana uutena ostamisen. Päätin että haluan tukea pikamuotia mahdollisimman vähän. Saatan silti toisinaan ostaa kyseisten merkkien vaatteita kirpputorilta, viimeksi toukokuussa löysin uudenveroisessa kunnossa olevat mukavat zaran kesäpöksyt.

Vierailija
24/24 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostan edelleen, ikää 45v. Miksi se olis iästä kiinni? Ostan jos tuote miellyttää, merkillä ei ole väliä. Olen alalla töissä, ja ei ne kalliimmat merkit ole aina mikään tae laadusta. Nähty on.

.

Näin. Olen joskus ostanut kalliitakin merkki t-paitoja.

Vaan niin vaan niillekin kävi kuten niin monille, paita on leikattu väärin ja sivusaumat lähtevät menemään kieroon. Paita näyttää kamalalta.

Viime kesänä Lindexin alesta ostamassani kauniissa t-paidassa on edelleen viivasuorat saumat. Käytän paitaa urheiluun ja pesen sitä usein.👌

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi