Onko mies kiinnostunut treffien jälkeen
Ennole treffaillut sitten eron. Kävin ihan kivalla kävelyllä ja kahvilla kivan tyypin kanssa ja treffien päätteeksi osoitin kiinnostukseni ja hän vastasi että häntäkin kiinnostaa mutta nukutaan nyt yön yli ja katsotaan miltä tuntuu. Siis ilmeisesti tyyppiä ei kiinnostanut??
Kommentit (25)
On vaan maltillisempi kuin sinä. Jos kovin innokkaasti ilmaisit kiinnostuksesi, ehkä säikähti että haluat edetä ihan liian nopeasti niin jätti itselleen takaportin.
Olen kyllä niin onneton treffailija että hävettää. Tuli vaan mieleen kun mielestäni ilmaisin että nähdään vaan uudestaan ja tuli tuo nukutaan yön yli kommentti🙈
On ehkä kiinnostunut, mutta ei tosi kiinnostunut, kun pitää yön yli nukkua.
Vierailija kirjoitti:
Eikös ole tapana yöllä nukkua vai olenko ymmärtänyt rytmit vääriin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös ole tapana yöllä nukkua vai olenko ymmärtänyt rytmit vääriin?
Haha.
Vierailija kirjoitti:
Just, ei ole kovin kiinnostunut.
Kannattaa miettiä yön yli elämäänsä.
Hirvee mulkku kun ei edes pillua vongannut.
Hmm, otin hänen kätensä omiini ja kun lähdimme kahvilasta kysyin mitä mieltä hän on, haluaako nähdä? Vastaus: no mitä mieltä sinä olet? Minä: kyllä minä toivoisin näkeväni. Sitten mentiin ulos ja ystävällisesti halattiin. Hän sitten ehdotti että nukutaan yön yli ja laitetaan viestiä. Minä leikillisesti heitin että: laitetaan joku aikaraja viestille, sopiiko 10🤣 siihen hän: no ei nyt ihan aikarajaa..
Tuo nukutaan yön yli kuulostaa vähän samalta kun kerran naiselta kuulemani:
"Voinko miettiä asiaa?"
Eli ei. Pakit sain.
Ja muutenkin on huono idea kysyä kasvokkain uutta näkemistä. Kasvokkain parempi vain sanoa että oli kivaa ja laitetaan viestiä! Niin kummankaan ei tarvitse nolata itseään.
Vierailija kirjoitti:
Hmm, otin hänen kätensä omiini ja kun lähdimme kahvilasta kysyin mitä mieltä hän on, haluaako nähdä? Vastaus: no mitä mieltä sinä olet? Minä: kyllä minä toivoisin näkeväni. Sitten mentiin ulos ja ystävällisesti halattiin. Hän sitten ehdotti että nukutaan yön yli ja laitetaan viestiä. Minä leikillisesti heitin että: laitetaan joku aikaraja viestille, sopiiko 10🤣 siihen hän: no ei nyt ihan aikarajaa..
Oletko 13-vuotias?
En, en vain ole tosiaan käynyt treffeillä kuin parikymppisenä.
Vierailija kirjoitti:
Semisti epätoivoista, ehkä pienoinen turn-off tuo käytöksesi?
Vierailija kirjoitti:
En, en vain ole tosiaan käynyt treffeillä kuin parikymppisenä.
Olet siis vähintään kolmekymppinen?
Kuulostat teini-ikäiseltä.
Riippuu siitä, että otitko suihin 1. tapaamisen aikana?
ööh siis minusta kyllä on kiinnostunut kun sanoi niin. Odota pari päivää ja jos ei tule viestiä niin laitat itse ja kysyt. Sillä se selviää.