Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä arvoliberaaleja oikeistolaisia?

Vierailija
07.01.2021 |

Ovatko oikeistolaiset yleensä arvokonservatiiveja? Jokainen tuntemani persu karsastaa esim. seksuaali- ja sukupuolivähemmistöjä.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvolíbe raali oikeisto lainen täällä. Uskon aikuisten ihmisten kykyyn arvioida itse omat riskinsä ilman, että heitä tulee holhota, jos ei kykene, niin sitten välttää kuollakin pois. En myöskään näe mitään arvoa kansallistunteella tai -valtiolla.

Suomalainen tapa antaa jatkuvasti rahallista tukea vastikkeetta, tekee tuen saajista vaan laiskoja ja mihinkään kykenemättömiä. Tuet pois niin alkaa työkin kiinnostaa ja työn kautta voi vaurastua olemalla ahkera ja ylittämällä tavoitteet. Ilmainen koulutus on jokaisella tarjolla. Jos ei tosiaan pysty itseään elättämään, niin ei se muiden vika ole eikä muiden tarvitse sellaista elättää.

Vierailija
22/22 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvolíbe raali oikeisto lainen täällä. Uskon aikuisten ihmisten kykyyn arvioida itse omat riskinsä ilman, että heitä tulee holhota, jos ei kykene, niin sitten välttää kuollakin pois. En myöskään näe mitään arvoa kansallistunteella tai -valtiolla.

Suomalainen tapa antaa jatkuvasti rahallista tukea vastikkeetta, tekee tuen saajista vaan laiskoja ja mihinkään kykenemättömiä. Tuet pois niin alkaa työkin kiinnostaa ja työn kautta voi vaurastua olemalla ahkera ja ylittämällä tavoitteet. Ilmainen koulutus on jokaisella tarjolla. Jos ei tosiaan pysty itseään elättämään, niin ei se muiden vika ole eikä muiden tarvitse sellaista elättää.

Mahdollisuuksien tasa-arvo. On olemassa mahdollisuudet kouluttautua, ammattialansa saa vapaasti valita, ei ole esteitä esim. naisten alkaa raksamieheksi tai miesten lastentarhanopeiksi. Jos ei pysty mahdollisuuksia käyttämään, niin antaa olla. Sama esim. näissä koronatuissa, jos ei älyä itse suojata itseään maskilla, niin antaa olla, ei aikuisia ihmisiä tarvitse erikseen alkaa kädestä pitäen tukemaan, että ota tosta 75e ja laita se kuule ihan näin sinne nassuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme