Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein sulla on pyykkikori ihan typötyhjä? Ei mitään erikoispesua odottavaa perintöpöytäliinaa, ei mitään?

Vierailija
07.01.2021 |

Mä sain sen tyhjäksi nyt juuri - varmaan vuosien jälkeen.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä koskaan pyöri mitään ylimääräistä. Pesen sitä mukaa kaiken. Eli monta kertaa viikossa on tyhjät pyykkikorit.

Vierailija
42/44 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin pyykkikorissa on mitään muuta kuin mahdollinen seuraava pyykki. Aamulla laitettiin omat lakanat ja tyynyliinat pesuun ja ovat nyt jo kuivina odottamassa takaisin sänkyyn laittamista, kohta on koko porukan pyyhkeet pesty ja sitten 40-45 minuuttia kuivausrummussa ja pääsevät takaisin kylppäriin ja vessaan.. Meillä ei siis kerry yleensä muuta pyykkiä kuin vaatteita koriin, eikä paljon niitäkään, kun esimerkiksi farkut pestään huomenna aamulla ja saadaan ne kuivina jalkaan ennen kuin lähdetään kaupoille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöytäliinat ja villasukat jäävät pyörimään melko pitkiksi ajoiksi. Joskus on jotain muuta erikoispyykkiä, joka lojuu useamman kuukaudenkin. Meillä ei ole koskaan kaikki pyykkikorit kerralla tyhjiä. Olen aika laiska pesemään erikoispyykkiä, mutta ei edes tavalliset pyykkikorit ole yhtäaikaa koskaan tyhjiä. 

Vierailija
44/44 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei ole pyykkikoria niin se ei voi koskaan olla täynnä. Itse unohdan viikoiksi sinne pestäviä pyykkejä jos ne ovat poissa silmistä ja näin myös mielestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi