Kuinka usein sulla on pyykkikori ihan typötyhjä? Ei mitään erikoispesua odottavaa perintöpöytäliinaa, ei mitään?
Mä sain sen tyhjäksi nyt juuri - varmaan vuosien jälkeen.
Kommentit (44)
Ehkä kerran kuussa, kun pyykkään pyykkipäivän viimeistä koneellista.
Ei ole ollut vielä milloinkaan tyhjä.
Ei oikeastaan ikinä. En ole kyllä ikinä edes pyrkinyt siihen, että pitäisi olla.
Työni vuoksi menevät vaatteet päivittäin pyykkiin, ja en halua tyhjiä koneellisia pestä.
En ole vielä koskaan kokenut sellaista hetkeä.
Pyykkikoreja ja -säkkejä on vaikka kuinka monta ympäri asuntoa, vuosien takaa pyykkiä joka edelleen odottaa vuoroaan.
Lapsettomana joka toinen päivä, nyt on täynnä mutta aika usein kuitenkin tyhjä.
Sinne mahtuu just koneellinen pyykkiä eli 1-1,5 viikon välein.
Ehkä kerran vuodessa. Esim. villapyykkiä kertyy pitkään, ja kun vihdoin saan sitä koneellisen, niin aivan varmasti on jo joku pöytäliina tai jotain muuta odottamassa pesuvuoroa.
Mä just kaivoin pyykkikorista takaisin käyttöön yhden koristetyynyn joka oli varmaan pari vuotta odottanut siellä pesua. Joo ei tullut pestyä ikinä.
Kyl mulla ainakin kerran viikossa on pyykkikori tyhjä, siis ettei ole yhtään likapyykkiä. Mutta asun yksin, kaikki likapyykit on helppo saada pestyä pois eikä sitä ikinä ole paljon...uskon kyllä että perheellisillä ei ole usein kori tyhjänä :)
Ei ikinä vaikka pyykkikone pyörii lähes joka päivä.
Viikon välein. Pyykit pestään taloyhtiön pyykkituvassa kerran viikossa. Mä ja mies pestään vuoroviikoin. So simple.
Joka viikko. Meillä oli ennen pyykkikaappi, jonne helposti unohtui jotain random pyykättävää. Pesin kaapin pohjia myöten tyhjäksi ja otin kaapin muuhun käyttöön. Nyt on vain pieni kori ja pestään aina viimeistään viikonloppuisin kaikki pyykit puhtaaksi.
Aina meillä on jossain pyykkikorissa jotain. 60 asteisten kori ei ole juuri koskaan tyhjä. Keittiössä oleva pyykkikori on aina hetken aikaa tyhjänä, kun tyhjennän sen pyykkikoneeseen. Villapyykin kori on joskus useammankin päivän ajan tyhjänä sen jälkeen, kun olen villapyykit pessyt.
Mutta se, että olisi samaan aikaan kaikki pyykkikorit tyhjänä, ei tapahdu ikinä. Joskus sinkkuaikana varmaan on se tapahtunut, kun oli vain omat pyykit pyykättävänä. Niitä pystyi hallinnoimaan paljon paremmin kuin perheen pyykkiä.
Kyllä se viikon-parin välein tyhjenee. Aloin pesemään villasukkia normipyykin seassa, niin eivät nekään jääneet enää viimeisiksi sinne pyörimään. Jos joku mummon perintöliina uhkaisi jäädä ilman pyykkivuoroa, niin tottahan sen sitten pesisi käsin pois.
Nojoo ei ole lapsia ja urheillaan paljon, niin tekee mieli pestä usein pyykkiä ettei treenikamppeet jää pilaantumaan mihinkään.
Ei koskaan mutta ei kyllä haittaa yhtään.