Mies on Tinderissä vaikka seurustelimme :(
Olemme tapailleet miehen kanssa puoli vuotta. Nyt sain hänet kiinni tinderin selaamisesta. Mitä teen? Onko tuo pettämistä?
:(
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mitään olen oppinut niin sen että kaikki pitää puhua ja sopia ääneen. Ei voi olettaa mitään. Tälläkin hetkellä seuraan sivusta tapailua jossa nainen luulee että ovat yhdessä, mutta ei ota asiaa puheeksi ettei pelota miestä pois. Mies on Tinderissä ja tapailee muitakin (eivät näe joka päivä), eikä ole aikomustakaan vakiintua. Nainen siivoaa ja kokkaa jne. ja seksi on kuulemma hyvää, joten mies myhäilee tyytyväisenä. Mutta ei saa kysyä, kun sit miestä alkaa ahdistaa.
Ei näin. Mieluummin täräytän asiat liian suoraan kuin hissuttelen ah niin herkän miehen ahdistuksen ympärillä.
Joo meno v i t u n luuseri kyllä tolla muijalla.
Miks ihmeessä se kokkaa ja siivoaa tollaselle miehelle? :D
No kun luulee että ovat yhdessä... Tai ainakin elättelee toivoa. Mies ei ole missään vaiheessa luvannut, mutta just kun asiasta ei puhuta, voi elää itsepetoksessa. Tiedän että jossain kohtaa tulee draamaa, sitä odotellessa.
Vierailija kirjoitti:
Seurustelemme piti kirjoittaa. Olemme yhä yhdessä.
Ap
Hän ei ole sitoutunut sinuun. Olen pahoillani Ap puolestasi :(
Terkuin mies.
Jos puolen vuoden tapailun jälkeen ei ihan itse ole halunnut poistaa Tinderiä niin ei ole se ketä etsit. Ei muuta ko ap kohti seuraavaa matchia .)
Minäkin olen siellä, mutta vain ilman naamakuvaa (pullottava sepalus on pääkuvana). Etsin vain vähän kivaa avioliiton oheen.
M42
Vierailija kirjoitti:
Mies etsii parempaa Tinderistä.
Sekö on sinusta reilua?? Olla suhteessa ja hakea samalla parempaa?? Haluatko itsellesi tehtävän noin??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies etsii parempaa Tinderistä.
Sekö on sinusta reilua?? Olla suhteessa ja hakea samalla parempaa?? Haluatko itsellesi tehtävän noin??
Jokainen ajattelee vain omia etujansa tässä maailmassa.
Joo meno v i t u n luuseri kyllä tolla muijalla.
Miks ihmeessä se kokkaa ja siivoaa tollaselle miehelle? :D