Mikä aiheuttaa kasvojen iholle miliumeja? Ihonhoitospesialistit apua!
Iho ei ole kuiva/pintakuiva, eikä käyttämäni kasvovoide ole liian paksuakaan. Mikä noita aiheuttaa? Voiko aktiiviaineet tehdä tuota, käytän aamuisin c-vitamiiniseerumia ja illalla ordinaryn retinoidia? Jonkun kerran kuussa illalla laitan retinoidin tilalle aha-kuorintaseerumia.
Kommentit (8)
Luufinni on keratiinia, ei kolesterolia.
Minulle kosmtologi sanoi että kuivan ihon vaiva. Vaikka kuinka olin rasvaillut kasvoja. Kannataa siis ostaa joku tosi kosteuttava voide. Kosmetologihan saa nuo pois, itsekin olen räpeltänyt vaikka näin ei saisi tehdä...
Joo, kolesterolia on mitattu ja arvot ovat kunnossa. Keski-iässä noita alkoi tulla.
Eri kuin aloittaja
Vierailija kirjoitti:
Minulle kosmtologi sanoi että kuivan ihon vaiva. Vaikka kuinka olin rasvaillut kasvoja. Kannataa siis ostaa joku tosi kosteuttava voide. Kosmetologihan saa nuo pois, itsekin olen räpeltänyt vaikka näin ei saisi tehdä...
Käytän nimenomaan kosteuttavaa kasvovettä ja seerumia kasvovoiteen lisäksi, iho ei kyllä ole kuiva. Mulla oli noita miliumeja joskus vuosia sitten ja juuri tuon extrakosteutuksen avulla sain ne pois. Nyt niitä on ilmestynyt taas muutamia ympäri kasvoja, . Olen poistellut niitä itse steriilillä neulalla.
Mun iho on pintakuiva, muuten kyllä rasvainen, ja miliumeja tulee nykyään. Mutta ei ainakaan johdu mulla noista aineista. Enemmän taitaa olla mulla perinnöllistä, isälläni niitä on myös.