Peukutusketju: kamalat ruokaan liittyvät sanat
Kerätään tähän vastenmielisiä ruokaan tai ruokailuun liittyviä sanoja. Yksi sana per viesti. Nuoli ylös = minustakin tämä on kamala sana, nuoli alas = ihan tavallinen ei-yököttävä sana. Aloitan:
Limpsa
Kommentit (489)
Vierailija kirjoitti:
Kärdäri = Kääretorttu
Meillä se on kuitenkin KÄÄRMIS...ihan omassa käytössä, vähän jo levinnyt kavereidenkin puheisiin
Vierailija kirjoitti:
Nyt menee hiukan ohi aiheesta, mutta minä teen aina hidasta ja tuskallista kuolemaa jos vieressäni vaikka bussissa istuu henkilö, joka syö omenaa silleen haukkaamalla. En tiedä yhtään, mistä tämmöisen trauman olen saanut.
Miten sitä muutoin voisi syödä....
Bloggaajien maistuvasta ruuasta käyttämä loppukaneetti "mums mums". Argh miten ärsyttävä!!
vinkkeri. jallu. kallu. votki.
alperssi.
Vierailija kirjoitti:
Täyskäri (täytekakku)
Aivan kamala, tulee mieleen äyskäri! En ollut tätä vielä kuullutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Inhoan sanaa ’ateria’. Johtuu ehkä hampurilaisaterioista.
Samoin. Tulee mielikuva sanalla mässäilystä ("ateRRia"), ja että sanalla myydään juurikin rasvaista roskaa. Eräänlaista valkopesua siis.
Vierailija kirjoitti:
Nyt menee hiukan ohi aiheesta, mutta minä teen aina hidasta ja tuskallista kuolemaa jos vieressäni vaikka bussissa istuu henkilö, joka syö omenaa silleen haukkaamalla. En tiedä yhtään, mistä tämmöisen trauman olen saanut.
💦 skronts💦, mussun mussun. Grrr....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Irtsarit (irtokarkit)
assosioituu paremminkin irtotekareihin
Minulla tulee mieleen itsari. Karsea mielleyhtymä, sen lisäksi että kuulostaa rumalta.
Kammottavia väännöksiä