Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko äitiysneuvolassa pakko käydä punnituksessa?

Vierailija
07.01.2021 |

On traumoja painon seurannasta ja kommentoinnista. Tällä hetkellä mulla on 5-10kg ylipainoa ja tiedän sen oikein hyvin. Yritän pitää painon kurissa raskausaikana. Voin kyllä punnita itseni aamulla ennen neuvolaa ja toimittaa lukeman vaikka paperilla neuvolaan. Mutta siellä en haluaisi mennä puntariin. Eka neuvola on vasta edessä päin. Miten tekisin selväksi etten halua tehdä painosta mitään numeroa ellei siihen liittyen tule jotain huolestuttavaa ilmi?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua! Tuollaiset ongelmat ja vielä äidiksi! Yks vaakassa käynti!

Toivottavasti et ole kenenkään äiti. Ties millaiset traumat aiheutat niille vähättelemällä niiden tunteita. Sitten kun olet ne traumatisoinut niin käsket vaan ottaa itseään niskasta kiinni ja lopettaa kaikki valittaminen, ihan sama mistä kyse. Onneksi et ole äitini, olisin varmaan jo päättänyt päiväni aikapäiviä sitten.

Vierailija
22/23 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli raskausmyrkytys, johon liittyi monenmoisia muitakin oireita, mutta yksi oli poikkeavan nopea äkillinen painon nousu (turvotuksen vuoksi). Poikkeamat voivat olla merkki ongelmista, joten olin tyytyväinen, että painoakin seurattiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten aiot selvitä lapsen kanssa, jos oma paino on sinulle noin tärkeä asia? Joudut väistämättä tinkimään omasta mukavuusalueestasi vielä monta kertaa.

Eli kun tulee äidiksi, niin tunteesi ovat täysin merkityksettömät?

Jännä, että syntyvyys laskee.

"Miten aiot selvitä lapsen kanssa jos sinulle on yhtään mikään muu tärkeää elämässä?" Sitähän tässä haettiin. Entiset kympin tyttö hikarit suorittaa vanhemmuutta 110%, imettää viisivuotiaiksi ja elää lapsen ehdoilla vähintään 18 vuotta, ja vaatii muiltakin samaa.

Kuten edellinen kommentoija hienosti sanoi, ei ihme että syntyvyys laskee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan