Kanniston laskiaspullissa ei aitoa kermavaahtoa!
Nyt kaikki tarkkana! Ostin kaupasta Kanniston laskiaispullia ja hämmästyin maku oli outo eikä "kermavaahto" maistunut kermavaahdolta, katsoin tuoteselostetta koko pulla ei ollut kermavaahtoa nähnytkään, oli "kauravispi"
kerman sisään. Ei jatkoon. Nyt kaikki tarkkana kun olette ostamassa laskiaispullia ja haluatte aitoa kermavaahtoa, Kanniston pullista sitä ei ainakaan löydy.
Kommentit (28)
Aina voi tehdä itse jos on kovin tarkka.
Vierailija kirjoitti:
Onpas, mutta on vegaanivaahtoa!
Järven rannalta haavittua ja kauhottua aitoa luomuvaahtoa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järven rannalta haavittua ja kauhottua aitoa luomuvaahtoa!
Sitä saa korona-altaastakin.
Siksi täytänkin laskiaispullat kotona. Keitän hillon pakastemansikoista, vispaan aidon kerman vaahdoksi, täytän pullan ja herkuttelen.
Vierailija kirjoitti:
Siksi täytänkin laskiaispullat kotona. Keitän hillon pakastemansikoista, vispaan aidon kerman vaahdoksi, täytän pullan ja herkuttelen.
Mä syön kaikki erikseen, jopa eri päivinä.
Syy on se, ettei kermavaahto pysy hyvänä pitkiä aikoja.
Ne oikean kermavaahdon laskiaspullat on myytävä heti, melkein muutamassa tunnissa, jos ne ovat huoneenlämmössä.
Ja päivässä, jos ovat kylmäsäilytys hyllyssä.
Siksi ostankin aina laskiaspullia joissa on mantelitäyte.
Mitä opimme tästä? Lue pakkausseloste kaupassa ennen ostopäätöstä.
Mistä kaupasta ostit? Mäkin haluan!
Vierailija kirjoitti:
Siis ymmärsinkö oikein että ostat valmipullia, joihin sitten tunget hilloa ja kermavaahtoa? On tää uusavuttomuus jo aika pitkällä, kun enää ei osata edes niin simppeliä asiaa, kuin pullan leivonta.
Vierailija kirjoitti:
Ne oikean kermavaahdon laskiaspullat on myytävä heti, melkein muutamassa tunnissa, jos ne ovat huoneenlämmössä.
Mutta onhan niissä mantelitäytteisissäkin kermavaahtoa. Tai ainakin kaikissa mantelitäytteisissä laskiaispullissa, joita mä olen ostanut, on aina ollut joko hillo tai manteli ja lisäksi kermavaahto
Kannattaa ostaa pullat pullina ja vatkata itse vaahto sinne väliin. Ellei siis jaksa alusta lähtien itse tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ymmärsinkö oikein että ostat valmipullia, joihin sitten tunget hilloa ja kermavaahtoa? On tää uusavuttomuus jo aika pitkällä, kun enää ei osata edes niin simppeliä asiaa, kuin pullan leivonta.
Eikä marjat ole suoraan metsästä ja maito omasta lehmästä! Uusavottomuutta!
Vierailija kirjoitti:
Kerma on maitotuote ja tulee lehmästä.
Hyvä että sellainenkin vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Laskiaispullaan kuuluu aina kermavaahto. Vaihtoehtoina on sitten mantelimassa tai hillo sen ohella.
Vierailija kirjoitti:
Miten kermavaahdon koostumus liittyi siihen, onko laskiaispullan täytteenä hillo vai mantelimasssa? Kermavaahtoahan niissä on molemmissa. Eihän se ole enää mikään laskiaispulla, jos pullan täytteenä on pelkkä mantelimassa ilman kermavaahtoa (oli se kermavaahdon koostumus sitten mikä tahansa).
Ostin lehmän että saan tuoretta kermaa, mutta huomasinkin että eihän sieltä tuu kuin maitoa, sonnilla juustomaitoa.
Eipä niissä yleensäkään ole.