Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopetin psyykenlääkkeet

Vierailija
06.01.2021 |

Vieroitusoireita odotellessa... Muita?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatelkaa muitakin kuin itseänne. Ei ole mukavaa elää mt-ongelmaisen kanssa, joka ominpäin lopetti lääkityksen. Omasta mielestään terve ja diagnoosit väärin. Nyt muut saa kärsiä, kun tyyppi muuttunut vi**umaiseksi vänkääjäksi, luulee itsestään liikoja.

Se on hänen luonteensa. Miksi olet mennyt v mäisen vänkääjän kanssa yhteen?

Vierailija
22/24 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatelkaa muitakin kuin itseänne. Ei ole mukavaa elää mt-ongelmaisen kanssa, joka ominpäin lopetti lääkityksen. Omasta mielestään terve ja diagnoosit väärin. Nyt muut saa kärsiä, kun tyyppi muuttunut vi**umaiseksi vänkääjäksi, luulee itsestään liikoja.

Vänkääjäksi vain hoitajia kohtaan. Ei haittaa. Kukaan muu ei kärsi. Itsepä valitsette työnne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
24/24 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ja muut lääkkeet ilman lääkärin ohjeistusta lopettaneet:

Miten arki sujuu? Oletteko töissä vai opiskeletteko?

Jätin itse lääkkeet pois viimeksi 2 vuotta sitten. Luulin voivani hyvin, kunnes homma meni taas siihen, että opiskelu ei onnistunut ollenkaan ja hilluin vain huoneessani yksinäni.

Kämppikset saivat sitten puhuttua mulle järkeä. Palautuminen vanhaan kuntoon kesti vaan tosi kauan. Yksi lukukausi meni ihan ketuiksi.

Itse opin tästä, että ei enää ikinä lääkkeitä pois ilman lääkäriä. Toivon että pystyn tän pitämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä