Lopetin psyykenlääkkeet
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Ok. Saamme varmaankin huomenna lukea ip-lehdistä, mitä kamalaa joku sekopää on tehnyt. 😟
Huoh. En ole vaarallinen itselle enkä kenellekään muulle lääkkeissä enkä ilman.
Vierailija kirjoitti:
Tsemppiä ❤️
Kiitos 💗 sitä tarvitaankin.
Lopetin 5 vuotta sitten. Mitään ei ole vieläkään tapahtunut. Minun piti mennä psykoosiin ja joutua osastolle. Viime vuonna todettiin terveeksi.
Jossain syvällä matrixissa hälytysmittarit huutaa punaisella = joku yrittää ulos matrixista.
Vierailija kirjoitti:
Jossain syvällä matrixissa hälytysmittarit huutaa punaisella = joku yrittää ulos matrixista.
Mitä tarkoitat?
Vierailija kirjoitti:
Lopetin 5 vuotta sitten. Mitään ei ole vieläkään tapahtunut. Minun piti mennä psykoosiin ja joutua osastolle. Viime vuonna todettiin terveeksi.
Luulen, että minulle käy samoin. Kuulemma olen heti osastolla jos lopetan. Kauheaa pelottelua.
Kannattaa kyllä lopettaa lääkärin valvonnassa.
Tuttu lopetti ominpäin, ja se kokeilu päättyi ikävimmällä mahdollisella tavalla. Oman käden kautta.
Ei se heti tapahtunut, vaan vuoden lopettamisesta sairastui masennukseen uudelleen, johon aloitti lääkkeet. Mutta ei selvinnyt sen masennuksen yli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok. Saamme varmaankin huomenna lukea ip-lehdistä, mitä kamalaa joku sekopää on tehnyt. 😟
Miksi halusit kirjoittaa tänne tuon lääkkeesi lopettamisen? Sen nyt vaan jokainen tekee itsekseen eikä luulisi sitä haluavan kenenkään kommentoivan. Vai halusitko kyseenalaistaa päätöstäsi?
~ mummo65 ~
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat?
Siinä kans yks joka on lopettanu lääkityksen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että minulle käy samoin. Kuulemma olen heti osastolla jos lopetan. Kauheaa pelottelua.
Pitää omaseurantaa ja pään kylmänä. Ensimmäisenä vuonna tulee vieroitusoireita ajoittain, ehkä muutaman kuukauden välein. Sitten ne on ohi.
Minäkin lopettaisin jos saisin jotain muuta lääkettä unettomuuden hoitoon.
Käyttäjä34791 kirjoitti:
Tuttu lopetti ominpäin, ja se kokeilu päättyi ikävimmällä mahdollisella tavalla. Oman käden kautta.
Ei se heti tapahtunut, vaan vuoden lopettamisesta sairastui masennukseen uudelleen, johon aloitti lääkkeet. Mutta ei selvinnyt sen masennuksen yli.
Eli tappoi itsensä lääkkeiden aiheuttaman syventyneen masennuksen vuoksi. Niissä on joissakin aloitusoireena pahentuva masennus. Voin sanoa että on ollut helvetilliset 6 viikkoa yhdenkin lääkkeen kanssa. Mietin kenet tapan. Itseni, puolisoni vai naapurini. Itsemurha lukee haittavaikutuksena kaikissa masennuslääkkeissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi halusit kirjoittaa tänne tuon lääkkeesi lopettamisen? Sen nyt vaan jokainen tekee itsekseen eikä luulisi sitä haluavan kenenkään kommentoivan. Vai halusitko kyseenalaistaa päätöstäsi?
~ mummo65 ~
Vertaistuen vuoksi. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä34791 kirjoitti:
Eli tappoi itsensä lääkkeiden aiheuttaman syventyneen masennuksen vuoksi. Niissä on joissakin aloitusoireena pahentuva masennus. Voin sanoa että on ollut helvetilliset 6 viikkoa yhdenkin lääkkeen kanssa. Mietin kenet tapan. Itseni, puolisoni vai naapurini. Itsemurha lukee haittavaikutuksena kaikissa masennuslääkkeissä.
Ei minulla ole ollut mitään tappoajatuksia. Tosin lopetin antipsykootit, en masennuslääkkeitä.
Feisbuukissa ja muualla on sopivia ryhmiä.
Ei muuta kun nappia ja botoksia naamaan, ollaan nääs maailman onnellisin kansa ja se näkyy tuolla ihmisten naamoilla kun ulkona kävellään. Joka päivä on yhtä fiestaa.
Ajatelkaa muitakin kuin itseänne. Ei ole mukavaa elää mt-ongelmaisen kanssa, joka ominpäin lopetti lääkityksen. Omasta mielestään terve ja diagnoosit väärin. Nyt muut saa kärsiä, kun tyyppi muuttunut vi**umaiseksi vänkääjäksi, luulee itsestään liikoja.