Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopetin psyykenlääkkeet

Vierailija
06.01.2021 |

Vieroitusoireita odotellessa... Muita?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Saamme varmaankin huomenna lukea ip-lehdistä, mitä kamalaa joku sekopää on tehnyt. 😟

Vierailija
2/24 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ❤️

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok. Saamme varmaankin huomenna lukea ip-lehdistä, mitä kamalaa joku sekopää on tehnyt. 😟

Huoh. En ole vaarallinen itselle enkä kenellekään muulle lääkkeissä enkä ilman.

Vierailija
4/24 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä ❤️

Kiitos 💗 sitä tarvitaankin.

Vierailija
5/24 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin 5 vuotta sitten. Mitään ei ole vieläkään tapahtunut. Minun piti mennä psykoosiin ja joutua osastolle. Viime vuonna todettiin terveeksi.

Vierailija
6/24 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain syvällä matrixissa hälytysmittarit huutaa punaisella = joku yrittää ulos matrixista.

Vierailija
7/24 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jossain syvällä matrixissa hälytysmittarit huutaa punaisella = joku yrittää ulos matrixista.

Mitä tarkoitat?

Vierailija
8/24 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetin 5 vuotta sitten. Mitään ei ole vieläkään tapahtunut. Minun piti mennä psykoosiin ja joutua osastolle. Viime vuonna todettiin terveeksi.

Luulen, että minulle käy samoin. Kuulemma olen heti osastolla jos lopetan. Kauheaa pelottelua.

9/24 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kyllä lopettaa lääkärin valvonnassa.

Tuttu lopetti ominpäin, ja se kokeilu päättyi ikävimmällä mahdollisella tavalla. Oman käden kautta.

Ei se heti tapahtunut, vaan vuoden lopettamisesta sairastui masennukseen uudelleen, johon aloitti lääkkeet. Mutta ei selvinnyt sen masennuksen yli.

Vierailija
10/24 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi halusit kirjoittaa tänne tuon lääkkeesi lopettamisen? Sen nyt vaan jokainen tekee itsekseen eikä luulisi sitä haluavan kenenkään kommentoivan. Vai halusitko kyseenalaistaa päätöstäsi?

~ mummo65 ~

Vierailija
11/24 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat?

Siinä kans yks joka on lopettanu lääkityksen...

Vierailija
12/24 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että minulle käy samoin. Kuulemma olen heti osastolla jos lopetan. Kauheaa pelottelua.

Pitää omaseurantaa ja pään kylmänä. Ensimmäisenä vuonna tulee vieroitusoireita ajoittain, ehkä muutaman kuukauden välein. Sitten ne on ohi.

Vierailija
13/24 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin lopettaisin jos saisin jotain muuta lääkettä unettomuuden hoitoon.

Vierailija
14/24 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä34791 kirjoitti:

Tuttu lopetti ominpäin, ja se kokeilu päättyi ikävimmällä mahdollisella tavalla. Oman käden kautta.

Ei se heti tapahtunut, vaan vuoden lopettamisesta sairastui masennukseen uudelleen, johon aloitti lääkkeet. Mutta ei selvinnyt sen masennuksen yli.

Eli tappoi itsensä lääkkeiden aiheuttaman syventyneen masennuksen vuoksi. Niissä on joissakin aloitusoireena pahentuva masennus. Voin sanoa että on ollut helvetilliset 6 viikkoa yhdenkin lääkkeen kanssa. Mietin kenet tapan. Itseni, puolisoni vai naapurini. Itsemurha lukee haittavaikutuksena kaikissa masennuslääkkeissä.

Vierailija
15/24 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi halusit kirjoittaa tänne tuon lääkkeesi lopettamisen? Sen nyt vaan jokainen tekee itsekseen eikä luulisi sitä haluavan kenenkään kommentoivan. Vai halusitko kyseenalaistaa päätöstäsi?

~ mummo65 ~

Vertaistuen vuoksi. Ap.

Vierailija
16/24 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä34791 kirjoitti:

Eli tappoi itsensä lääkkeiden aiheuttaman syventyneen masennuksen vuoksi. Niissä on joissakin aloitusoireena pahentuva masennus. Voin sanoa että on ollut helvetilliset 6 viikkoa yhdenkin lääkkeen kanssa. Mietin kenet tapan. Itseni, puolisoni vai naapurini. Itsemurha lukee haittavaikutuksena kaikissa masennuslääkkeissä.

Ei minulla ole ollut mitään tappoajatuksia. Tosin lopetin antipsykootit, en masennuslääkkeitä.

Vierailija
17/24 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feisbuukissa ja muualla on sopivia ryhmiä.

Vierailija
18/24 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen rauhoittavia.

Vierailija
19/24 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kun nappia ja botoksia naamaan, ollaan nääs maailman onnellisin kansa ja se näkyy tuolla ihmisten naamoilla kun ulkona kävellään. Joka päivä on yhtä fiestaa.

Vierailija
20/24 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaa muitakin kuin itseänne. Ei ole mukavaa elää mt-ongelmaisen kanssa, joka ominpäin lopetti lääkityksen. Omasta mielestään terve ja diagnoosit väärin. Nyt muut saa kärsiä, kun tyyppi muuttunut vi**umaiseksi vänkääjäksi, luulee itsestään liikoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan