Listataan parhaita arkisia rakkaudenosoituksia
Aloitan!
Minulla oli tänään ulkoilun ja lounaan jälkeen kylmä ja lepäsimme mieheni kanssa olohuoneen sohvalla lusikka-asennossa peiton alla. En millään lämmennyt vaikka olimme lähekkäin, joten mieheni laski housunsa polviin jotta lämpö välittyisi paremmin iholta iholle (olin siis itse pikkuhousuilla). Minusta on todellista rakkautta luovuttaa lämpönsä toiselle 😊
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Mun mies tekee usein näitä:
- kantaa isommat kassit ja tavarat
- tuo lämpimän kauratyynyn jos huomaa mulla olevan menkkakipuja
- tuo kylmäpakkauksen, pimentää ja hiljentää kodin jos mulla on migreenikohtaus
- laittaa vesipannun valmiiksi liedelle kun olen tulossa kotiin
- tuo usein kukkia ja uusia ruokatuotteita, joita arvelee mun haluavan kokeilla
- ennen kuin istuutuu/tulee nukkumaan niin kysyy onko jotain jota tarvitsen kyseisessä tilanteessa
- vaihtaa musiikin sellaiseen josta minäkin pidän tullessani kotiin
- lämmittää kehollaan jos on kylmä nukkumaan mennessä
- jos mul on rankka työviikko meneillään, mies saattaa luvata tehdä perjantaiksi jotain herkkuruokaa tai kakkuaItse teen samoja juttuja hänelle ja huomioin hänen mielipiteensä yhteisissä tilanteissa.
Kuulostaa siltä että parisuhde toimii ja on kestävä kun huomioitte toisianne 😊
Vierailija kirjoitti:
Hienoin arkinen rakkaudenosoitus olisi että toinen tekisi joka päivä ruokaa ja huolehtisi yhteisistä lapsista ja hoitaisi kaikki ne tylsät pakolliset hommat, jotka jonkun vaan on pakko hoitaa. Ite sais vaan relata.
Mutta ei tuollaista ole mulle ikinä tapahtunut.
Johtuu ehkä siitä, että olen nainen.
Kyllä mun puoliso hoitaa ja pyytämättä. Parasta on juuri se, kun suunnittelematta voi levätä pitkän päivän jälkeen. Oletko kertonut miehellesi toiveestasi?
Mun mies ulkoiluttaa koirat joka aamu pihallamme kun vielä nukun (ja kömpii viereen takaisin) 😍
Vaimo suunnittelee viikoksi ruuat ja tilaa ne kauppakassiin josta haetaan yhdessä tai erikseen. En erityisemmin pidä ruokakaupassa käynnistä joten arvostan
vaihtaa sukat joka neljäs päivä aiemman kahdesti kuussa sijasta.
👍
pökepeke kirjoitti:
vaihtaa sukat joka neljäs päivä aiemman kahdesti kuussa sijasta.
👍
Mites kalsarit?
Laittaa mun auton lämmitykseen iltaisin
Mies leipoi aiemmin sämpylöitä ja eilisaamuksi oli jäänyt jäljelle vain yksi, jonka mies jätti minulle syötäväksi ja söi itse kaupan leipää.
Hienoin arkinen rakkaudenosoitus olisi että toinen tekisi joka päivä ruokaa ja huolehtisi yhteisistä lapsista ja hoitaisi kaikki ne tylsät pakolliset hommat, jotka jonkun vaan on pakko hoitaa. Ite sais vaan relata.
Mutta ei tuollaista ole mulle ikinä tapahtunut.
Johtuu ehkä siitä, että olen nainen.