Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hämäräfirmalle työskentelevä Tanja esittää treffipalveluissa eri naisia – moni suomalaismies on käyttänyt tuhansia euroja viestittelyyn

Vierailija
06.01.2021 |

Treffisivustoilla ammatikseen viestejä kirjoittavat työntekijät houkuttelevat miehiä lähettämään kalliita viestejä tapaamisen toivossa. MOT seurasi Tanjan työpäivää.Tanja avaa läppärin ja kirjautuu deittipalveluun tunnuksellaan ja salasanallaan. Ruudulle pompahtaa hänestä kiinnostuneen miehen viesti, jossa kysytään kuulumisia.

Tämän jälkeen ruudulle ilmestyy jälleen uusi viesti eri mieheltä. Tämä kyselee hieman ärtyneenä, eikö olisi jo mahdollista järjestää tapaaminen tälle viikonlopulle.

Tanja kiertelee ja selittelee vastauksessaan, kuinka on jo ehtinyt sopia tapaavansa tuttaviaan ja syövänsä päivällistä näiden kanssa.

Miestä ärsyttää. Viesteihin on uponnut sievoinen summa rahaa. Deittipalvelun kautta ei ole järjestynyt vielä ainoatakaan tapaamista, vaikka naiset vaikuttavat olevan hänestä aidosti kiinnostuneita.
Miehet eivät tiedä viestittelevänsä juuri Tanjan kanssa. Hän esiintyy deittisivustolla esimerkiksi 19-vuotiaana opiskelijana Roosana, 37-vuotiaana personal trainerina nimeltä Jonna ja 56-vuotiaana kahvilatyöntekijänä Sylvinä.

Tarkoituksena on houkutella miehet käyttämään deittipalveluun mahdollisimman paljon rahaa lähettämällä naisille maksullisia viestejä. Jutussa näkyvät viestit ovat miesten palveluun lähettämiä.

‒ Viestiä kirjoittaessa täytyy myös aina miettiä profiilin mukaan, kirjoittaako viestiä 19-vuotiaana nuorena vaiko varttuneempana naisena. Niissä täytyy olla erilainen tyyli, Tanja kertoo Ylen MOT-toimitukselle.

chat-palveluja tarjoavan yhtiön omistuksessa ja ovat toimintatavaltaan samankaltaisia:
mydates.com
aikuistenchat.com
trefficlub.com
flirttihuone.com
viettelykset.com
keimaillen.com
suudelmia.com
haluatmyos.com
flirttreffi.com
flirttiklubi.com

Lähde : YLE uutiset

Törkeää🥺

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko nämä sivustot niitä joita mainostettiin joka nettisivulla "tapaa kaunokaisia"? ja muilla huvittavilla sanavalinnoilla :D:D

Vierailija
2/20 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan noista miehistä halua ehtaa naista? Nuokin rahat olisi voinut sijoittaa oikeaan maksulliseen.

Vai onko asiakkaina eläkeläisiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On toi aika röyhkeä tapa tehdä rahaa.

Vierailija
4/20 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut töissä tuollaisessa. Lopetin kun tunsin sieluni kuolevan monesta syystä. Niiden miesten huijaamisesta, jotka vaikuttivat mukavilta ja rakastuneilta. Ja siitä miten moni miehistä kertoi olevansa naimisissa ja puhui vaimostaan tosi rumasti. Siitä miten vanhat papat juttelivat "19-vuotiaille", Hyi helvetti. (Onneksi useimmat käyttäjät sanoivat "olet ihan liian nuori" tms.)

Viimeinen niitti oli, kun tajusin etten tiennyt kenen kuvia feikkiprofiilit käyttivät. Tuskin oikeat ihmiset tiesivät kuviensa olevan tuollaisessa mukana. Jotkut kuvista näyttivät aivan alaikäisiltä. Kysyinkin asiasta ja sain vastaukseksi että käytössä on luotettava kuvapankki, mutta en mitään konkreettista todistetta saanut.

Vierailija
5/20 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikollistahan tuo on? Miten nuo sivustot voi olla toiminnassa?

Vierailija
6/20 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesarissa oli muutama vuosi sitten juttu miehestä, joka teki samaa hommaa, ja käytetyistä kikoista, joilla sai pidettyä toiset miehet mukana mahdollisimman pitkään maksamassa viesteistään. Nettideittimaailmassa on edelleen niin paljon enemmän miehiä kuin naisia, että tuollainen on mahdollista.

Vierailija
7/20 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän ei ole edes mikään uusi paljastus. Jo muutama vuosi sitten eräs mies kertoi jossain artikkelissa työstään deittipalvelun "naisena". Kaikki työ ei todellakaan ole arvokasta. Sitä ihmettelen mistä niille riittää työntekijöitä maassa, jossa on sosiaaliturva. Palkka on surkea ja toiminta on moraalitonta ja itse asiassa rikollista, vaikka poliisi ei puuttuisikaan asiaan.

Vierailija
8/20 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asian ja Anastasia date ovat jääneet kiinni samasta. Ihmisiä on kehoitettu suosimaan Tinderiä tai menemään ihan paikan päälle. Kieli olisi suotavaa opetella. Tästä on ollut vuosien varrella muutenkin puhetta ettei pidä piiloutua ujouden taakse, vaan miettiä riittääkö henkiset rahkeet parisuhteeseen. On ollut tapauksia jossa vaimo oltiin maksettu hyvissä ajoin ennakkoon ja joko nainen hävisi rahoineen tai paikalle saapui joku aivan muu.

Kuunnelkaa vaistoanne! Mikäli yhtään tuntuu epäilyttävältä, jätä homma siihen.

Vierailija
9/20 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hesarissa oli muutama vuosi sitten juttu miehestä, joka teki samaa hommaa, ja käytetyistä kikoista, joilla sai pidettyä toiset miehet mukana mahdollisimman pitkään maksamassa viesteistään. Nettideittimaailmassa on edelleen niin paljon enemmän miehiä kuin naisia, että tuollainen on mahdollista.

Itse asiassa on maita missä naisia löytyy. Valitettavasti nuo maat tuppaa olemaan konservatiivisia ts. mies tuo leivän pöytään ja nainen jää hoitamaan kotia sekä yhteisiä lapsia.

Vierailija
10/20 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä ollut sentään nainen. Treffipalvelussa voi olla miestyöntekijä, joka esittää naista. Venyttää viestittelyä mahdollisimman pitkälle jotta rassukoilta rahat pois maksullisilla deittipalveluilla.

Vierailija
11/20 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen työskennellyt vastaavassa vielä viimeisenä oljenkortena ennen työkyvyttömyyseläkkeelle jääntiä.

Minulle työ myytiin rehellisenä seksipuhelintyönä, jonkun asiakkaan kanssa jutellessa kävi ilmi että mainostettiin jossain treffipalveluna. Meille kyllä opastettiin miten selitellä ettei ole aikaa tavata juuri nyt, jotta soittaja soittelisi uudelleen. Nauha kertoi puhelun alussa ketä ja mistä ja minkä ikäistä minun tulisi esittää. Hankalaahan se oli pohjoisen nelikymppiselle naiselle esittää 18-vuotiasta Jattaa Helsingistä.

Tai kun piti esittää Petroskoin tyttöä.

Joku papparainen oli soitellut tälle useamman kerran, ja kai se sitten viimein tajusi että huijausta on, kun rupesi huutamaan minulle.

Vierailija
12/20 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen miehenä törmännyt pari kertaa sellaiseen huijaukseen, että nainen käytti käsikirjoitettua tarinaa whatsapissa. Huomasin siis että hän liitti etukäteen kirjoitettuja pitkiä viestejä ja että silloin kun hän kirjoitti itse niin se oli eri tyylistä, lyhyempää ja huonommalla englannilla.

Siinä vaiheessa kun kysyin että miksi käytät ennalta kirjoitettuja viestejä niin hän blokkasi.

Varmistin siis että nainen on oikeasti se kuvassa oleva pyytämällä häneltä kuvan tämänpäiväisen sanomalehden kanssa. Tuo ei silti estä huijauksen jatkumista.

Varoitusmerkit on aina siinä, että nainen on viehättävä ja hoikka ja haluaa nopeasti whatsappiin tai sähköpostiin.

Vierailija
13/20 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivustojen käyttöehdoissa jotka ovat sivutolkulla pitkiä, pienillä kirjasimilla kirjoitettuja, loppupäässä, jonne kukaan ei jaksa viitsi kahlata, todetaan, että pienellä sydämenkuvalla varustetut profiilit ovat fiktiivisiä, niitä ei voi tavata. Kaikissa profiileissa, joihin olen törmännyt, on sydämenkuva, sitä ei vaan huomaa. Siihen sivustot voivat vedota. En tietenkään maksa euroakaan.

Vierailija
14/20 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan peruskuvio, saalistetaam heikkomielisten ja yksinäisten rahoja.

Vierailija
15/20 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, tuosta tuli mieleen yksi 40v+ tuttu joka kerskui että hän oli löytänyt ihanan 16vee "pikkupillun" jostain deittisivulta ja viestitteli hänen kanssaan ahkerasti.

Sitten meille selvisi että jokainen viesti maksoi kun saatiin selville mikä se sivusto oli. Olisikohan ollut toi suudelmia.com

Kyseinen herra on työkyvyttömyyseläkkeellä. Kiva tietää minne ne meidän verorahat menee.

Hän on myös tuonut filippiiniläismuijia tänne. Hänellä on jopa lapsi sellaisen kanssa. Ne muijat lähtee aina menemään kun saavat paperit. Ei muuta kuin uutta vaan etsimään. Mitään ei opita.

Vierailija
16/20 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok bisnestä. Mä oon kertonut tämän teille inceleille monta kertaa, mutta te tolvanat ette vain usko. Teitä höpläytetään niillä treffisivustoilla ja Tinderissä ihan yhtä lailla.  Typerimmät teistä siteeraavat jotain peräti "internet-tutkimuksia" deittialustoista, joissa höpistään tasoista ja naisten hypergamiasta, kun oikeasti kyse on siitä, että menette typerinä kaikkiin  kusetuksiin.

Vierailija
17/20 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, tuosta tuli mieleen yksi 40v+ tuttu joka kerskui että hän oli löytänyt ihanan 16vee "pikkupillun" jostain deittisivulta ja viestitteli hänen kanssaan ahkerasti.

Sitten meille selvisi että jokainen viesti maksoi kun saatiin selville mikä se sivusto oli. Olisikohan ollut toi suudelmia.com

Kyseinen herra on työkyvyttömyyseläkkeellä. Kiva tietää minne ne meidän verorahat menee.

Hän on myös tuonut filippiiniläismuijia tänne. Hänellä on jopa lapsi sellaisen kanssa. Ne muijat lähtee aina menemään kun saavat paperit. Ei muuta kuin uutta vaan etsimään. Mitään ei opita.

Ihan ok, että käyttää nettipalveluihin etuutensa. Muutenhan ne menis viinaan ja tupakkaan.

Vierailija
18/20 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksitreffit - https://hespac.com/victoriamilanfi.htm Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi. Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa. 

Vierailija
19/20 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh heh

Vierailija
20/20 |
17.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä se incelin 'paremmat ulkkarinaiset' on :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän