Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan syönyt kotiintilauspitsaa siltä seisomalta keittiössä suoraan laatikosta seisaaltaan?

Vierailija
06.01.2021 |

Minä söin juuri kasvispitsan siten ja teki kyllä hyvää.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan syönyt kotiinkuljetuspizzaa, sellaista ei täällä kuljeteta. Mutta olen syönyt pizzaa miehen kanssa kylpyammeessa, valkoviinin kera. Oisko se tarpeeksi tavallisuudesta poikkeavaa?

Vierailija
2/21 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta eteisessä olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Istun kyllä aina alas.

Vierailija
4/21 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai siis kokonaan siinä seisaallaan? En ole. Noutopizzasta olen kyllä ottanut hätäiset ensihaukut, mutta en minä niin kauan jaksa seisoskella, että koko pizzan söisin. 

Vierailija
5/21 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka slaissi menee aina noin.

Vierailija
6/21 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Kotipizzan pitsat on kyllä niin pieniä, että niitten syömiseen ei monta minuuttia menisi. Mutta viiimeksi oli niin phaa, ettei sitä saanut istuenkaan alas. Muitten pitserioiden pitsoja ei jaksa yhtä kyytiä syödä missään asennossa.

Vierailija
7/21 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs exäni söi aina seisten. En voinut sietää sitä.

Vierailija
8/21 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos haluatte oikein pöyristyä, söin samaan tyyliin äsken vielä yhden slaissin Ellen Svinhufvudin kakkua, kun sitä oli jäänyt lounaalta. Pitää tähän varmaan lisätä, että olen hoikka. ap

Vierailija
9/21 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sanoi ulkomailla eräs vaihtoperheen rouva kerran siitä, kun söin voileipää seisten. Ehkä siksi syön joskus aikuisena seisten. ap

Vierailija
10/21 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ettekö te pureskele sitä pizzaa ollenkaan vai miten on mahdollista, että saatte pizzan syötyä nopeammin kuin vedätte itsellene tuolin ja istahdatte siihen? 

Vierailija
11/21 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normisti syön siitä laatikosta, mutta ruokapöydän ääressä.

Vierailija
12/21 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vttu näitä aloituksia 😤

Vierailija
13/21 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö koskaan tuolla tavalla. Mun mielestä ruoka menee ihan haaskiin, jos siitä ei nauti kunnolla. Siis mukavissa vaatteissa, istuen ja lukien tai katsoen telkkua tai nettiä selaillen. En myöskään koskaan syö mitään suoraan pakkauksesta, vaan aina lautaselta.

Vierailija
14/21 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En syö koskaan tuolla tavalla. Mun mielestä ruoka menee ihan haaskiin, jos siitä ei nauti kunnolla. Siis mukavissa vaatteissa, istuen ja lukien tai katsoen telkkua tai nettiä selaillen. En myöskään koskaan syö mitään suoraan pakkauksesta, vaan aina lautaselta.

Mutta jos on tosi nälkä.

Vierailija
15/21 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jos haluatte oikein pöyristyä, söin samaan tyyliin äsken vielä yhden slaissin Ellen Svinhufvudin kakkua, kun sitä oli jäänyt lounaalta. Pitää tähän varmaan lisätä, että olen hoikka. ap

Ei tässä kukaan ole pöyristynyt. Kunhan ihmetellään, miten kauan tuolille istahtamisessa voi mennä aikaa. 

Vierailija
16/21 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos on tosi nälkä.

Ei ole koskaan niin nälkä ettei paria minuuttia jaksa odottaa että kaikki on täydellistä.

Vierailija
17/21 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ettekö te pureskele sitä pizzaa ollenkaan vai miten on mahdollista, että saatte pizzan syötyä nopeammin kuin vedätte itsellene tuolin ja istahdatte siihen? 

Näin:

Vierailija
18/21 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain vammainen kirjoittaa pitsa

Vierailija
19/21 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain vammainen kirjoittaa pitsa

Tutkipa Kielitoimiston sanakirjaa.

Vierailija
20/21 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos on tosi nälkä.

Ei ole koskaan niin nälkä ettei paria minuuttia jaksa odottaa että kaikki on täydellistä.

Eihän siinä mene edes sitä paria minuuttia, kun istahtaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan