Pääsetkö lattialta ylös ilman käsiä ja jalkojen avulla, ei polvi istunnan kautta?
Kommentit (62)
Tämä onkin parempi testi kuin syväkyykky.
Siis miksi ei saisi mennä polvien kautta, koska sehän on kaikkein luonnollisin tapa toimia?
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi ei saisi mennä polvien kautta, koska sehän on kaikkein luonnollisin tapa toimia?
Koska siinä sinä autat nousua jaloilla. Et siis nouse jalkojen lihaksilla. Pitäisi pysyä niin notkeana ja ketteränä ja kevyenä, et voi vain kehon painolla ja jaloilla pompauttaa itsensä ylös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska siinä sinä autat nousua jaloilla. Et siis nouse jalkojen lihaksilla. Pitäisi pysyä niin notkeana ja ketteränä ja kevyenä, et voi vain kehon painolla ja jaloilla pompauttaa itsensä ylös.
Niin varmaan. Aika paljon pitäisi, mutta tässä yhteiskunnassa, missä pitää myös istua lähes koko valveillaoloaikansa koneen ääressä, voipi olla vaikea pystyä kaikkeen muuhunkin mitä pitäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, pääsen, mutta oon vasta 42v ja normaalipainoinen.
No odotapa vielä joku vuosi kun BMI:si on yli 30 ja maha röllöttää tiellä, tule sitten kehumaan tänne
Ai BMI yli 30 ja maha röllö on väistämätöntä? Jännää ajattelua...
T. toinen 42 v, joka selviytyi testistä leikiten
Jos nousette ylös jalat ristissä niin voitte sanoa hyvästi polvien terveydelle.
Joo, mä olen omasta mielestäni superjäykkä, 48 v eikä mitään ongelmia
Vierailija kirjoitti:
Ai jos kerran kokeilee? Eihän tuota nyt ole tarkoitus mihinkään treeniohjelmaan ottaa!
Pääsen jos maailman vahvin mies nostaa kainaloista.
Täytyy myöntää että en pääse, en lähellekään. En jotenkin vaan hahmota miten siinä pitäisi jalat asetella ja painon jakautua. Syväkyykky ym. onnistuu kyllä mutta tuo ylösnousu ei, liekö sitten liian jäykät nilkat tai jotain.
Näinkö? Ihan näin en päässyt nuorempana mutta ilman käsiä kuitenkin ja hyppäämättä.
Hyvä kun yleensä pääsen ylös lattialta, kuluneet polvet ja tekonivelet lonkissa.
Joka päivä kuitenkin menen lattialle ja sieltä ylös vaikka vaikeaa on.
Vierailija kirjoitti:
Perustuiko tuo väite johonkin vai oliko se näitä vahvoja mutuja joita kaikenmaailman persnal treinereillä on? Olen noussut jalat ristissä(kin) ylös varmaan satoja kertoja jos en tuhansia ja polvet toimii aivan mainiosti yli viisikymppisenäkin.
Joo, pystyn myös tanssimaan ripaskaa ennen seisomaannousua.
N55 bmi 33
Siis kuka ei pääse? Miten voitte olla noin surkeessa kunnossa LOL
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Polvi-istunta? Intiaani-istunta vai siis kantapäiden päällä istuminen?
Aloitetaan pyllyistunnasta, siis jalat suorina lattialla ja takapuoli maassa, ja siitä ylös ilman käsiä, tyyli on vapaa mutta monet vetää jalkaterät ristiin alle ensin.
Minä en usko teitä, tästä asennosta ylösnouseminen sotii fysiikan lakeja vastaan.
Kukaan teistä ei voi nousta ylös asennosta, jossa istutte maassa takapuolellanne ja jalkanne ovat suoraan edessä maata vasten.
Mahdotonta, ellette kumoa painovoimaa.
Pääsen kyykkyasennosta ylös, mutta en silleen nilkat ristissä. N43
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, pääsen, mutta oon vasta 42v ja normaalipainoinen.
No odotapa vielä joku vuosi kun BMI:si on yli 30 ja maha röllöttää tiellä, tule sitten kehumaan tänne
Pääsen kyllä helposti vaikka bmi onkin jotain 35. Mutta oonkin vasta 41 v.
Voitteko te olla polvillanne? Minä en voi, käy liian kipeästi polviin.