Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seksinukke parisuhteen piristäjänä?

Vierailija
06.01.2021 |

Oma avovaimo ei kaipaile seksiä kuin kerran tai pari kuussa ja itse kaipaan sitä paljon, niin olen ajatellut hankkia sellaisen luksustason seksinuken. Paineensa sais purettua käsinkin, mutta kuten nälkäkin lähtisi vain näkkileivällä, niin mieluummin sitä nauttii kunnon aterian. Flesukat ja muut pikkuvemputtimetkin käy jo tylsäksi. Avovaimolle nukke on ok.

Eniten nukessa mietityttää käytännön asiat. Luksusnukke on iso ja painava. Useimmiten 140-170cm ja jopa 40kg. Kuinka helppo sellainen on käytön jälkeen putsata ja varastoida? Ja nuken haluaa kuitenkin pitää yksityisenä, joten kuinka kätevä se on piilottaa? Jossain tukevassa laatikossa vaatekaappiin? Tuleeko yleensä varastointiin sopivaa lootaa mukana? Ja jotain muuta huomioitavaa jota ei heti tulisi mieleen?

Mistä kannattaa tilata? Suomesta olen löytänyt kaksi kauppaa:
https://seksinukke.fi/
https://pleasuredolls.store/

Toivoisin asiallista keskustelua johon ei sotketa kommentteja tyyliin "Säälittävää aikuisella miehellä lykkiä jotain nukkea". "Kuinka kukaan sellaisesta voi muka kiihottua?..."

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sas laitettua yöpöydän laatikkoon ja de luxe- mallin saa taiteltua lompakkoon, kätevää eikös vain. Montako laitetaan tulemaan??

Vierailija
2/3 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä puoliso(nainen) ehdottanut nukkea ihan yhteiseen kimppakivaan. Sillä sellainen kolmenkimppa NNM on epätodennäköisempää toteuttaa joten josko nukella saataisin sen fantasia toteutettua. Hän on jonkin verran domina henkinen ja jotain kiksejä saa siitä kun saisi minua komentaa nuken kanssa. Mutta ihan samat mietinnät / ongelmat mielessä meilläkin että mihin ja miten piilottaa nukke arkena kotona.