Itse olen saanut yhden annoksen koronavirus rokotetta. Otan toisen annoksen sovitusti. Voin sanoa, että minulle ei ole tapahtunut yhtään mitään. Kaikki on mennyt hyvin.
Itse olen saanut yhden annoksen koronavirus rokotetta. Otan toisen annoksen sovitusti. Voin sanoa, että minulle ei ole tapahtunut yhtään mitään. Kaikki on mennyt hyvin. Voin suositella rokotetta otettavaksi sitten, kun se on mahdollista saada. Surullista, että leviää kaikenlaista puhetta.
Kommentit (23)
En ole ottanut yhtäkään annosta eikä minullekkaan ole tapahtunut yhtään mitään. Voin suositella.
Miten vuoden kuluttua, tuliko sinulle pitkäaikaisvaikutuksia? Tulitko hyvin raskaaksi ja oliko sikiö voinut hyvin vai aloitko kärsiä lapsettomuudesta tai tuliko muita ongelmia?
Palomiehet ja poliisit tulisi ottaa rokote
Jos ei kelpaa ---> potkut
Riskiryhmien saatua rokotukset pitaisi rokottaa ruokakauppojen kassat ja poliisi seka varhaiskasvatuksen ja koulujen henkilosto niin, etta nuorimpien ikaluokkien parissa olevista aloitetaan.
Vierailija kirjoitti:
En usko
Miksi et usko? Minullakin on kavereissa hoitohenkilökuntaa, jotka ovat saaneet rokotteen ongelmitta. Itsekin otan sen heti kun saan, mutta perusterveenä keski-ikäisenä joudun vielä odottamaan.
Täytyy myöntää että nyt vtuttaa kun en opiskellut sotealaa...
Mitä ihmeen sekoilua tää on, että rokotteet vaikuttais hedelmällisyyteen jotenkin. Lopettakaa nyt kaiken p*****n uskominen ihmiset! Nää sekopäiset höpöhöpöön perustuvat salaliittoteoriat tuhoaa koko ihmiskunnan päästessään leviämään.
Hyvä ap, mäkin meen ottaan heti kun saan!
Sama täällä. Ei tullut mitään punoitusta tai muutakaan oiretta piikin jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Trollin haju.
Hyi.
Joo, käsiala ja tyyli paljastaa aina 🤡
Vierailija kirjoitti:
Miten vuoden kuluttua, tuliko sinulle pitkäaikaisvaikutuksia? Tulitko hyvin raskaaksi ja oliko sikiö voinut hyvin vai aloitko kärsiä lapsettomuudesta tai tuliko muita ongelmia?
Itselleni ei tässä iässä ajankohtainen pelko, hyvä vaan jos tulisi lapsettomuutta. :D Mutta mitkä on vaihtoehdot ja miten tervettä tämä nykyinen tyyli on raskaana oleville, tai kenellekään?
Ei kirpaisee kun oli taitava hoitaja pistämässä.
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Ei tullut mitään punoitusta tai muutakaan oiretta piikin jälkeen.
Hah haa.. Muutama hassu rokotettu ja ne on joukoin vauva palstalla. Lääkärit ja tehojen hoitajat 🙄
Minulle ei tapahtunut mitään koronan aikana ja oli hyvin lievä tauti. Miksi ottaisin rokotteen?
Mua kiinnostaisi sun tilanne vaikka 10 tai 20 vuoden päästä. Onko ilmennyt syöpää tai MS-tautia, harvinaisia immuunipuolustusjärjestelmän tauteja, geeneissä olevia aktivoituneita sairauksia tai muita häiriöitä..?
Ei kai nyt ketään ne välittömät vaikutukset pelota, niitä on kyllä testattu. Mutta mites tuo pitkäaikaisseuranta? Puuttuu kokonaan..
Mitä nuorempi olisin, sitä enemmän välttelisin rokotetta.
Miksi tämä rokotusasia on sellainen että sen takia pitää jopa provota.
Vierailija kirjoitti:
Mua kiinnostaisi sun tilanne vaikka 10 tai 20 vuoden päästä. Onko ilmennyt syöpää tai MS-tautia, harvinaisia immuunipuolustusjärjestelmän tauteja, geeneissä olevia aktivoituneita sairauksia tai muita häiriöitä..?
Ei kai nyt ketään ne välittömät vaikutukset pelota, niitä on kyllä testattu. Mutta mites tuo pitkäaikaisseuranta? Puuttuu kokonaan..
Mitä nuorempi olisin, sitä enemmän välttelisin rokotetta.
Se on trolli senkin pöhelö.
No voitko päivittää tänne tasaisin väliajoin, että tuleeko mitään sivuoireita vai ei.
Itse aion ottaa rokotteen kun sen saan.