Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itse olen saanut yhden annoksen koronavirus rokotetta. Otan toisen annoksen sovitusti. Voin sanoa, että minulle ei ole tapahtunut yhtään mitään. Kaikki on mennyt hyvin.

Iloisuus
06.01.2021 |

Itse olen saanut yhden annoksen koronavirus rokotetta. Otan toisen annoksen sovitusti. Voin sanoa, että minulle ei ole tapahtunut yhtään mitään. Kaikki on mennyt hyvin. Voin suositella rokotetta otettavaksi sitten, kun se on mahdollista saada. Surullista, että leviää kaikenlaista puhetta.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voitko päivittää tänne tasaisin väliajoin, että tuleeko mitään sivuoireita vai ei.

Itse aion ottaa rokotteen kun sen saan.

Vierailija
2/23 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ottanut yhtäkään annosta eikä minullekkaan ole tapahtunut yhtään mitään. Voin suositella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vuoden kuluttua, tuliko sinulle pitkäaikaisvaikutuksia? Tulitko hyvin raskaaksi ja oliko sikiö voinut hyvin vai aloitko kärsiä lapsettomuudesta tai tuliko muita ongelmia?

Vierailija
4/23 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palomiehet ja poliisit tulisi ottaa rokote

Jos ei kelpaa ---> potkut

Vierailija
5/23 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko

Vierailija
6/23 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
7/23 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riskiryhmien saatua rokotukset pitaisi rokottaa ruokakauppojen kassat ja poliisi seka varhaiskasvatuksen ja koulujen henkilosto niin, etta nuorimpien ikaluokkien parissa olevista aloitetaan.

Vierailija
8/23 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollin haju.

Hyi.

Vierailija
9/23 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko

Miksi et usko? Minullakin on kavereissa hoitohenkilökuntaa, jotka ovat saaneet rokotteen ongelmitta. Itsekin otan sen heti kun saan, mutta perusterveenä keski-ikäisenä joudun vielä odottamaan.

Vierailija
10/23 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy myöntää että nyt vtuttaa kun en opiskellut sotealaa... 

Vierailija
11/23 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen sekoilua tää on, että rokotteet vaikuttais hedelmällisyyteen jotenkin. Lopettakaa nyt kaiken p*****n uskominen ihmiset! Nää sekopäiset höpöhöpöön perustuvat salaliittoteoriat tuhoaa koko ihmiskunnan päästessään leviämään.

Hyvä ap, mäkin meen ottaan heti kun saan!

Vierailija
12/23 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Ei tullut mitään punoitusta tai muutakaan oiretta piikin jälkeen.

Vierailija
13/23 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trollin haju.

Hyi.

Joo, käsiala ja tyyli paljastaa aina 🤡

Vierailija
14/23 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten vuoden kuluttua, tuliko sinulle pitkäaikaisvaikutuksia? Tulitko hyvin raskaaksi ja oliko sikiö voinut hyvin vai aloitko kärsiä lapsettomuudesta tai tuliko muita ongelmia?

Itselleni ei tässä iässä ajankohtainen pelko, hyvä vaan jos tulisi lapsettomuutta. :D Mutta mitkä on vaihtoehdot ja miten tervettä tämä nykyinen tyyli on raskaana oleville, tai kenellekään? 

Vierailija
15/23 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kirpaisee kun oli taitava hoitaja pistämässä.

Vierailija
16/23 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Ei tullut mitään punoitusta tai muutakaan oiretta piikin jälkeen.

Hah haa.. Muutama hassu rokotettu ja ne on joukoin vauva palstalla. Lääkärit ja tehojen hoitajat 🙄

Vierailija
17/23 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei tapahtunut mitään koronan aikana ja oli hyvin lievä tauti. Miksi ottaisin rokotteen?

Vierailija
18/23 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaisi sun tilanne vaikka 10 tai 20 vuoden päästä. Onko ilmennyt syöpää tai MS-tautia, harvinaisia immuunipuolustusjärjestelmän tauteja, geeneissä olevia aktivoituneita sairauksia tai muita häiriöitä..?

Ei kai nyt ketään ne välittömät vaikutukset pelota, niitä on kyllä testattu. Mutta mites tuo pitkäaikaisseuranta? Puuttuu kokonaan..

Mitä nuorempi olisin, sitä enemmän välttelisin rokotetta.

Vierailija
19/23 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä rokotusasia on sellainen että sen takia pitää jopa provota.

Vierailija
20/23 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kiinnostaisi sun tilanne vaikka 10 tai 20 vuoden päästä. Onko ilmennyt syöpää tai MS-tautia, harvinaisia immuunipuolustusjärjestelmän tauteja, geeneissä olevia aktivoituneita sairauksia tai muita häiriöitä..?

Ei kai nyt ketään ne välittömät vaikutukset pelota, niitä on kyllä testattu. Mutta mites tuo pitkäaikaisseuranta? Puuttuu kokonaan..

Mitä nuorempi olisin, sitä enemmän välttelisin rokotetta.

Se on trolli senkin pöhelö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan