Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ällöttävin asia minkä olet tehnyt tai antanut tapahtua laiskuuttasi?

Vierailija
06.01.2021 |

Minä en jaksanut kerran syödäkään yhtä tekemääni keitosta ja se jäi kattilaan lojumaan kuukausiksi. En uskaltanut enää avata sitä, joten heitin lopulta suoraan roskiin kattiloineen päivineen.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/15 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon antanut tiskien peittyä huomevuoren alle altaaseen ja heittänyt lopulta roskiin koko läjän, olen toistanut tämän useasti. Olen antanut ruoan homehtua jääkaappiin ja heittänyt taas astioineen pois, useasti. Olen ollut pesemättä lattioita kahteen vuoteen. Olen menettänyt väliaikaisesti siis hallinnan elämästäni pitkäksi ajaksi putkeen ja nyt jälkikäteen kuvottaa mihin kaikkeen sitä tottuu, kun ei vaan kiinnosta eikä välitä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon syöny koirankeksejä kun en jaksanu käydä kaupassa

Vierailija
4/15 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole jaksanut nousta sängystä vessaan

Vierailija
5/15 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon syöny koirankeksejä kun en jaksanu käydä kaupassa

Kiukkuinen!

t. koira

Vierailija
6/15 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutunut kalliiseen ja kurjaan hammasremppaan kun en ole jaksanut hoitaa hampaita kunnolla.

Vierailija
7/15 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka heitätte astiat menemään, oletteko erityisen varakkaita vai onko teidän astiat jotain euron Tokmanni/Ikea-kamaa?

Mulla menisi satanen roskikseen jos hävittäisin tiskialtaallisen astioita.

Vierailija
8/15 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole varakas, mutta silloin kun mikään ei ole kiinnostanut, ei ole myöskään kiinnostanut se onko varaa heittää astioita roskiin. Yksinkertaista

Vierailija
9/15 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene töihin

Vierailija
10/15 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin töihin ja pian ongelmani paranivat, ihan oikeasti :D t: edelleen sama hometyyppi

Vierailija
11/15 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ku olin pahasti masentunu nii en putsannut kissojen hiekkalaatikoilla juuri ikinä. Tää johti siihe et kissat pissaili lattioille ja en siivonnu niitä heti vaa annoin kuivua ja haista.

Kyllä, multa ois pitäny ottaa kissat pois mut nyt oon toipilaana masennuksesta ja kissatki saa asianmukaisesta hoitoa. Oon harkinnut kuitenki luopumista jos menen taas pahaan kuntoon ku en taho et ne kärsii mun takia enää. Se päätös pitää vaa saada tehtyä ku oon hyvässä kunnossa.

Vierailija
12/15 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te jotka heitätte astiat menemään, oletteko erityisen varakkaita vai onko teidän astiat jotain euron Tokmanni/Ikea-kamaa?

Mulla menisi satanen roskikseen jos hävittäisin tiskialtaallisen astioita.

Mun kattila oli sentään ostettu kirpparilta parilla eurolla joten menetys ei ollut suuri

ap

Vierailija
13/15 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin kerran lattialla 2 päivää lojuneen noutopizzan jämän, kun ei kunto vieläkään riittänyt kaupassa käymiseen. Oli vuosisadan krapula, kesti 3 päivää!

Vierailija
14/15 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
15/15 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kämppä meni niin saastaseksi, että sokerimatoja vilisi lattialla ja niitä alkoi tulla sänkyynkin.... kylmät väreet tulee kun edes muistaa koko jutun.