Miksi naiset suostuvat kosintaan heti ensimmäisillä treffeillä?
Kolmesti olen kosinut naista naimisiin kanssani heti ensimmäisillä treffeillä. Siis kolmea eri naista. Kaikki vastasivat kyllä, suostuivat naimisiin. Mikä naisia oikein vaivaa?
t. Mies
Kommentit (13)
Sä olet niin vastustamaton, että naiset sekoaa sun seurassasi.
Vierailija kirjoitti:
Pitivät vitsinä?
Jos he pitäisivät minua vitsinä, niin he varmaankaan eivät suostuisi kosintaani.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitivät vitsinä?
Jos he pitäisivät minua vitsinä, niin he varmaankaan eivät suostuisi kosintaani.
ap
He pitävät kosintaa vitsinä, et kai sinä sitä tosissasi heiltä kysykään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitivät vitsinä?
ap
Minä kysyn heiltä koska olen sekaisin. Tiedäthän, sellainen hullu joka kiertelee ympäriinsä kosimassa naisia. Eihän se mitään tarkoita, eihän sitä kukaan terve ihminen tosissaan ottaisi. Minun päässäni ei liikkunut oikein yhtikäs mitään kun niitä naisia kosin. Pääni oli tyhjää täynnä.
Mutta he ottivat kosinnan tosissaan! He esittelivät minut sukulaisilleen, kertoivat heille että olimme kihloissa, alkoivat haaveilla häistä, alkoivat suunnitella yhteistä tulevaisuuttamme,... eihän tuossa ole mitään järkeä! Nehän on aivan sekaisin! Aivan erilailla sekaisin kuin minä, paljon pahemmin sekaisin kuin minä! Mitä heidän päässään oikein liikkuu? Mitä heidän päänsä oli täynnä?
ap
Naimisiin asti et kuitenkaan ole päässyt. Tiedät varmaan, että hullun mukana kannattaa leikkiä siihen asti, että pääsee tästä hengissä eroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitivät vitsinä?
ap
Minä kysyn heiltä koska olen sekaisin. Tiedäthän, sellainen hullu joka kiertelee ympäriinsä kosimassa naisia. Eihän se mitään tarkoita, eihän sitä kukaan terve ihminen tosissaan ottaisi. Minun päässäni ei liikkunut oikein yhtikäs mitään kun niitä naisia kosin. Pääni oli tyhjää täynnä.
Mutta he ottivat kosinnan tosissaan! He esittelivät minut sukulaisilleen, kertoivat heille että olimme kihloissa, alkoivat haaveilla häistä, alkoivat suunnitella yhteistä tulevaisuuttamme,... eihän tuossa ole mitään järkeä! Nehän on aivan sekaisin! Aivan erilailla sekaisin kuin minä, paljon pahemmin sekaisin kuin minä! Mitä heidän päässään oikein liikkuu? Mitä heidän päänsä oli täynnä?
ap
Aika tasoissa tunnutte olevan, sinä ja ne naiset.
Mikä miestä vaivaa, kun kosinut kolmasti saanut myöntävän vastauksen ja ruikuttaa siitä vauvapalstalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitivät vitsinä?
ap
ap
Totta. Sekaiselta vaikutat - ja tietenkin suostun kosintaasi, koska olen aina toivonut, että sekopäinen palstamies kosii minua. :D
Siis miksi suostuvat kosintaan? Eikö oikeasti tarvitse keskustella, vaan kieli pitkällä vain odotetaan milloin mieskin olisi valmis?
Jotkut jopa alkavat puhua asiasta miehelle (kosivat?) ja sitten väittävät että mies kosi koska teki sen sormuspolvistumisjutun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitivät vitsinä?
ap
ap
Totta. Sekaiselta vaikutat - ja tietenkin suostun kosintaasi, koska olen aina toivonut, että sekopäinen palstamies kosii minua. :D
Niin. Sehän on lukemattomien naisten suuri haave, sellaista he elämältä toivovat. He vain elävät arkeaan, kaihoisasti odottaen että joku av-mammamies tulisi kosimaan.
Vierailija kirjoitti:
Mikä miestä vaivaa, kun kosinut kolmasti saanut myöntävän vastauksen ja ruikuttaa siitä vauvapalstalla?
Häh? Vaikuttaako aloitukseni ruikuttamiselta? Minä vain ihmettelen, en ymmärrä miten naiset voivat olla noin sekaisin.
Kokeilkaa te muutkin miehet tehdä samaa! Sitten nähdään tapahtuuko tämä useiden miesten kohdalla vai vain minun kohdallani. Kenties se yksi kommentoija oli oikeassa kun sanoi että olen niin vastustamaton että naiset sekoaa mun seurassa.
ap
Pitivät vitsinä?