Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liityin Instagramiin ja tunsin oloni yksinäiseksi

Vierailija
05.01.2021 |

Ajattelin liittyessäni, että ehkä siellä voin enemmän olla kaverien/tuttujen elämässä mukana, jakaa itsekin kuvia jne. Että pysyisin paremmin kärryillä kaikesta. Ja tiedättekö - kun liityin sinne, niin en edes tiennyt, keitä siellä olisin seurannut. Tottakai minulla on muutamia ystäviä, kavereita ja sukulaisia. Mutta miten ihmisillä voi olla siellä satoja seurattavia ja satoja seuraajia? Olen lopettanut opiskelut viitisen vuotta sitten ja luokkatovereitani on yhä fb-kavereinani. En vaan koe, että heitä jotenkin "kuuluisi" seurata tai että olisi jotenkin soveliasta painaa näin viiden vuoden hiljaiselon jälkeen seuraa nappia. Mietin, että liekö he edes muistavat kuka olen, kun en koskaan faceenkaan mitään päivitä.

Oikeasti hämmästyin, kun eksällänikin oli lähes 500 seuraajaa! Vaikka yhdessä ollessamme hänellä oli vain muutama kaveri.

Jos nyt miettisin polttareitani, niin kutsuisin sinne kymmenisen ystävääni/kaveriani. En koe siis edes olevani yksinäinen, mutta ilmeisesti minulla ei ole paljoa mitään näitä "hyvänpäiväntuttuja", joita sitten seurata.

Mietittekö te näitä seuraajamääriänne? Keitä siellä oikein "kuuluu" seurata?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monilla seuraajat on pelkkiä botteja. Ei siis aitoja ihmisiä.

Vierailija
2/7 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on noin 150 seuraajaa ja seuraan saman verran. En tunne heistä oikeassa elämässä ketään. Tili liittyy taideharrastukseeni ja seuraan saman asian harrastajia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla noin 100 seuraajaa. En edes tunne kuin about 20. Seuraan itse yli 500. Seuraan harrastuksiini liittyviä tilejä. Instagramissa ei ole pakko seurata tuttuja pelkästään.

Vierailija
4/7 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä seuraan kiinnostavia aiheita ja joskus niiden myötä kiinnostavaksi osoittautuneita ig-tilejä. En näitä itsensä postaajia vaan kiinnostaviin paikkoihin tms. aiheisiin liittyviä.

Vierailija
5/7 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en seuraa lainkaan tuttujani. Vain ihmisiä joiden jutut harrastusteni puolesta kiinnostaa. En postaa koskaan mitään mutta silti jostain on ilmaantunut parikymmentä seuraajaa, liekö botteja. Vaan samapa tuo kun ei mussa ole mitään seurattavaa.

Vierailija
6/7 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nää syytä edes olla siellä. Turhanpäiväistä kuvien jakamista. Jos sen kautta tekisi jotenkin rahaa niin ehkä sitten.

Vierailija
7/7 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän Instassa seurata tuttuja, hyvänen aika. Siellä seurataan teemoja! Harrastuksia, kiinnostuksen kohteita. Omissa seurattavissani on parikymppinen kummityttö, koska se on yksi tapa pitää häneen yhteyttä, mutta lähes kaikki muut ovat sellaisia, joita en todellakaan tunne mutta jotka postaavat kuvia kiinnostavista aiheista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä