Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tulkitsisitte kaverini käytöstä?

Vierailija
05.01.2021 |

Hän siis kysyi itse kuulumisiani noin neljä kuukautta sitten. Asutaan eri maissa, joten ei ihan koko ajan olla tekemisissä. Kerroin vähän mitä elämääni kuului ja mitä olin tehnyt ja kysyin mitä hänelle kuuluu. Hän katsoi viestin, mutta ei vastannut. Ajattelin, että hän ehkä unohti vastata. Kuukauden kuluttua tästä kysyin häneltä uudestaan kuulumisia. Hän ei tälläkään kertaa vastannut vaikka katsoi viestin. Sen jälkeen en ole laittanut viestiä, kun ei hänkään ole. Eikö Hän siis enää halua olla tekemisissä ollenkaan?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän varmaan pelästyi kun huomasi miten täydellinen olet

Vierailija
2/10 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän varmaan pelästyi kun huomasi miten täydellinen olet

Tuskin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa, jos ei asu edes samassa maassa. :D

Voisit kai pistää viestin, että voisi sitä suoraankin kertoa, että jos ei enää kiinosta.

Ja pistää + merkillä vielä lisäyksen, että ainakin sinä tulkitset hänen käytöksensä kertovan asenteesta "ei kiinnosta, moro".

Vierailija
4/10 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin, että kaveri on tohelo eikä tajua vastata, enkä laittaisi asialle enempää painoa. Vastailee jos muistaa ja vastailen takaisin, jos muistan. Tuskin kannattaa asian takia yöuniaan menettää.

Vierailija
5/10 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää lähinnä, miksi kysyi oma-aloitteisesti kuulumisia, jos ei kerta halunnut olla enää tekemisissä? Ennen elokuuta olimme viimeksi olleet normaalisti tekemissä kesäkuussa. Olisi siis hyvin voinut olla vaan laittamatta viestiä ja ignoorata vain minun seuraavan viestini.

Vierailija
6/10 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Utelias. Ei halua kertoa itsestään.

Tai pettyi siihen, mitä kerroit

Vierailija
7/10 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/10 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
9/10 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No me emme osaa tuohon vastata. Joko on kiireinen jatai unohtanut jatai vaikea elämäntilanne tai sitten on jättänyt tarkoituksella vastaamatta.

Vierailija
10/10 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksipuoliselta vaikuttaa. Kyselee ap: n kuulumisia, ei vastaa jos ap kyselee hänen kuulumisia. Epäkohteliasta. Tai jos pitää ap:tä jo niin kaukaisena kaverina ettei itse vaivaudu vastaamaan, kuhan itse kyseli kuulumisia. Voisihan ap laittaa viestin että miten kyselee hänen kuulumisia, ei kuitenkaan vastaa jos ap kysyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän