Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Uniikit lumihutaleet vs. kai enemmistö elää kuin minä?

Otetaan selvää
05.01.2021 |

Oletteko huomanneet, että moni kirjoittajista olettaa muidenkin elävän tavallaan, vaikka elävät omassa kuplassaan? Toinen ääripää olettaa olevansa hyvinkin erikoinen omantiensäkulkija, vaikka toimii enemmistön tavoin.

Tunnistatko kuuluvasi jompaan kumpaan ryhmään vai ärsyttääkö jaottelu jo lähtökohtaisesti?

G: Uniikit lumihutaleet vs. kai enemmistö elää kuin minä?

Vaihtoehdot

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen uniikkia massaa, ja ärsyttää.

Vierailija
2/17 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai olen uniikki, niinkuin kaikki muutkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lumihiutaleet ovat kaikki uniikkeja, kuten ihmisetkin.

Vierailija
4/17 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lumihiutaleet ovat kaikki uniikkeja, kuten ihmisetkin.

Miksi niin moni uniikki kuitenkin jakaa monen muun mielipiteen? 

Vierailija
5/17 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tykkää Uniikista. Se jotenkin, no, ärsyttää.

Vierailija
6/17 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ystävä muutama päivä sitten kehui minua koska olen aina ollut oman tien kulkija ja vähät välitän mitä muut ajattelee.

Vierailija
7/17 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oikeasti uniikki monillakin indikaattoreilla.

Vierailija
8/17 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumihutale kuulostaa just multa. Oon semmoinen pitkänhuiskea, vähän hutalemainen.

Vierailija
9/17 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies, monen mielestä outo ja kummallinen. Joidenkin mielestä tosi mukava ja ihanakin.

Ne ovat aina valitettavasti niitä joita en ajattele romanttisella mielellä. Ja ne joita ajattelen romanttisesti, eivät koskaan ajattele samoin.

En vi##u kohta jaksa enää, elämä tuntuu olevan takana.

Minäkin haluaisin hellyyttä ja läsnäoloa. En koskaan lähesty ketään seksi ensimmäisenä tai ainoana asiana.

On rankkaa olla K-mies.

En ole mt tapaus tms.

Olen kai vaan riittämätön, omana uniikkina persoonani.

Mukavaa alkanutta vuotta kaikille tästä huolimatta.

Vierailija
10/17 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla on suuri massa vähemmän uniikkeja läskejä jotka valittavat äideistään ja syövät mielialalääkkeitä vuodesta toiseen ilman että ikinä saavat mitään aikaan.

Vierailija
11/17 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä saa kuitenkin ihmiset toimimaan massan tavoin? Maski naamalla kuljetaan, vaikkei muita ihmisiä näy missään? Tehdään hyviä uudenvuodenlupauksia, vaikkei ne kestä kestä edes loppiaiseen?

Vierailija
12/17 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää tämä jaottelu. Olen joissain asioissa massaa ja joissain vain puhtaasti outo, niinkuin varmaan isoin osa ihmisistä.

Vierailija
13/17 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuohon kyselyyn oikein voi vastata mitään. Olen nimenomaan sen sortin Uniikki oman tien kulkija, että olen aivan samanlainen kuin 99 sadasta kanssamammasta.

Vierailija
14/17 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uniikit lumihiutaleet / tinkimättömät oman tien kulkijat (termi riippuu siitä, määritteleekö ko. henkilön joku muu vai itse) toteuttavat yleensä individualismiaan vain tiukasti rajoitetuilla ja hyväksytyillä tavoilla. Heillä on kuviteltuna/todellisena vastavoimana suuri massa, mutta he ovat itse osa pienempää massaa. Hyvin harva on aidosti yksilöllinen. Pentti Linkola ehkä pääsee lähimmäksi sitä, mutta en esimerkiksi ole koskaan nähnyt tällä palstalla ketään, joka ei olisi osa jotain suurempaa massaa ja toistelevan papukaijan lailla ko. massan opinkappaleita.

Vierailija
15/17 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää tämä jaottelu. Olen joissain asioissa massaa ja joissain vain puhtaasti outo, niinkuin varmaan isoin osa ihmisistä.

Eikö tuo ärsytä enintä osaa massaa? Ei edes se Kallion viherkuplassa istuva istuva ole mielestään massaa vaan jos ei uniikki lumihiutale, niin ainakin tavis?

Vierailija
16/17 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uniikit lumihiutaleet / tinkimättömät oman tien kulkijat (termi riippuu siitä, määritteleekö ko. henkilön joku muu vai itse) toteuttavat yleensä individualismiaan vain tiukasti rajoitetuilla ja hyväksytyillä tavoilla. Heillä on kuviteltuna/todellisena vastavoimana suuri massa, mutta he ovat itse osa pienempää massaa. Hyvin harva on aidosti yksilöllinen. Pentti Linkola ehkä pääsee lähimmäksi sitä, mutta en esimerkiksi ole koskaan nähnyt tällä palstalla ketään, joka ei olisi osa jotain suurempaa massaa ja toistelevan papukaijan lailla ko. massan opinkappaleita.

Siinäpä vasta esimrkki. 

Vierailija
17/17 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa ärsyyntymään! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi