Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Kuuluuko" mielestänne miehen hakea tai vielä tyttöystävänsä autollaan

Vierailija
05.01.2021 |

kun tapaavat esim miehen kotona? Jos naisella siis ei korttia eikä autoa. Ja kertooko jotain jos mies ei hae, siis siitä ettei mies ole kovinkaan rakastunut? Varsinkin näin korona aikaan kun menee linja-autolla..

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastaminen on tekoja. Ei nöyristelyä eikä uhrautumista eikä toisen pillin mukaan hyppimistä, mutta jos sanat ja teot ovat ristiriidassa, niin kannattaa uskoa tekoja.

Mahdoton vastata, mikä sinun tapauksessasi olisi oikein ja mikä väärin, kun emme tiedä edes välimatkaa. Itse matkustin useimmiten miesystäväni luo julkisilla, mutta kyllä hän monta kertaa minut hakikin, kun tiesi, että takana on ollut pitkä työpäivä ja koirien kanssa on hankalaa matkustaa ja etenkin pakkasella vaihdot olivat ikäviä. Minä vuorostaan hemmottelin häntä mm. tekemällä viikonlopun ruoat, hieromalla hartioita ja osoittamalla muilla tavoin huolenpitoa.

Noillahan oli vielä seurustelu vaihe menossa, ei kaikki siinä vaiheessa ole vielä intohimoisesti rakastuneita.

Ai ihmiset ensin seurustelee muutaman vuoden ilman rakkautta ja sitten sitoutuvat ja alkavat rakastaa?

Yleensä kyllä väitetään ihan päinvastoin eli että suhteen ensimmäiset 18-24 kk ovat "kuherruskuukausivaihetta" jolloin ollaan erityisen rakastuneita.

Ensimmäiset 3 kk.

Vierailija
22/61 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisesta etäisyydestä on kyse ja pääseekö perille julkisilla?

Olin aikanaan etäsuhteessa ja kun olin sen 3,5-4 tuntia matkustanut kahdella eri julkisella miehen asuinpaikkakunnalle niin oletin kyllä, että mies tulee autolla 5 minuutin matkan päästä hakemaan minut bussipysäkiltä.

Sitä  kilsan matkaa ei sitten jalat kantaneet, vaikka julkisissa olit jo istunut tunteja?

Kyse oli noin kolmesta kilometristä maantiellä, ei siis jalkakäytävällä, eikä todellakaan tullut mieleen kävellä kyseistä matkaa kamojen kanssa talvipakkasilla.

Kuten täälläkin on sanottu, rakkaus on tekoja. Jos mies ei olisi ollut valmis ajamaan sitä 5 min matkaa siinä missä minä matkustin tunteja nähdäkseni hänet niin suhde olisi päättynyt siihen paikkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen yleensä hakenut, jollei naisella ole jotain asioita hoidettavana matkalla ja siksi mielekkäämpää mennä julkisilla.

Asiaan vaikuttanee myös se, että mieluusti haluan hänet luokseni mahdollisimman pian ja se että haen on yleensä puolta nopeampi kuin julkisilla muutaman vaihdon kanssa.

Myös ilta/yöaikaan (pääkaupunkiseudulla) en päästäisi naista yksinään asemille turvallisuuttaan riskeeraamaan, jos kyyti vain kelpaa.

Vierailija
24/61 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen yleensä hakenut, jollei naisella ole jotain asioita hoidettavana matkalla ja siksi mielekkäämpää mennä julkisilla.

Asiaan vaikuttanee myös se, että mieluusti haluan hänet luokseni mahdollisimman pian ja se että haen on yleensä puolta nopeampi kuin julkisilla muutaman vaihdon kanssa.

Myös ilta/yöaikaan (pääkaupunkiseudulla) en päästäisi naista yksinään asemille turvallisuuttaan riskeeraamaan, jos kyyti vain kelpaa.

🥰

Vierailija
25/61 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun deitti ei hakis tai poikkis ei ajeluttais harrastuksiin ja shoppaileen, en kyllä haluis olla sellasen kanssa :(

Vierailija
26/61 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu, mutta mielestäni merkki hyvästä luonteesta. Tiedän pari naista, joita aviomies tai miesystävä tuo töihin autolla joka päivä vuosienkin yhdessäolon jälkeen 😃

Vierailija
27/61 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa miettiä, millaista käytöstä ja kohtelua haluaa kumppanilta parisuhteessa. Jos toinen ei edes alkuvaiheessa (oletan) jaksa vaivautua, niin miksi sitten myöhemminkään? Ainakaan mies ei pidä sinua hirveän erityisenä. Ja miksi edes menet miehen luo? Seksin takiako? Kardinaalivirhe naisilta! Ei pidä koskaan juosta miesten perässä, ei etenkään laiskojen miesten. Voit kyllä ihan itse vaikuttaa siihen, miten sinua kohdellaan. Älä suostu kaikkeen, jos ei tunnu hyvältä. Ja olisithan voinut ehdottaa itsekin, että mies hakee sinut.

Vierailija
28/61 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulu, mutta mielestäni merkki hyvästä luonteesta. Tiedän pari naista, joita aviomies tai miesystävä tuo töihin autolla joka päivä vuosienkin yhdessäolon jälkeen 😃

Jos ei ole erityisempää kiiresyytä ettei voisi hakea ja matka ei ole kohtuuttoman pitkä, niin melko kummallisena pitäisin ettei hakisi. Niin pihi tai p-a ettei polttoainetta ole vara ostaa, vai vielä pahempaa nainen on vain omien halujen tyydyttämistä varten ja muutoin yhdentekeva?

Vierailija
29/61 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu. tai ainakin kiva se olis

t.autotoN

Vierailija
30/61 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole erityisempää kiiresyytä ettei voisi hakea ja matka ei ole kohtuuttoman pitkä, niin melko kummallisena pitäisin ettei hakisi. Niin pihi tai p-a ettei polttoainetta ole vara ostaa, vai vielä pahempaa nainen on vain omien halujen tyydyttämistä varten ja muutoin yhdentekeva?

Harmi vain, että moni nainen on kasvatettu siihen, ettei mieheltä saa vaatia yhtään mitään, ei edes käytöstapoja. Naiset sitten suostuvat kaikenlaiseen kyykytykseen ja muuhunkin ikävään, koska luulevat sen olevan normaalia.

Tässäkin tapauksessa ap ilmeisesti menee miehen luo lähinnä seksin harrastamista varten, eikä miehen tarvitse evääkään liikauttaa sen eteen. Tuollainen henkii siitä, että nainen on epätoivoinen kynnysmatto. Ei miehet sellaista kunnioita.

Vierailija
31/61 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsin Reetta suuttuu jos käytän autoani naisten kuskailemiseen ja tuhoan ilmastoa.

Vierailija
32/61 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ahdisti, kun mies tuli hakemaan toisille treffeille. Ei ollut mun juttu sellainen ollenkaan. Tuli liian perinteiset sukupuoliroolit mieleen. Tuli vielä kolmannet treffit, mutta sit ei enää neljänsiä.

Mutta joo, mun mielestä kukin hankkiutuu itse treffeille varsinkin alkuvaiheessa. Sitten kun ollaan vakiintunut pari, voidaan näistä jutella ihan suoraan ja kysyä, että voitko hakea mut, olisi helpompaa.

Vierailija
33/61 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni hyvä ystävä on asunut Venäjällä ja tietysti tapaillut sikäläisiä naisia. Hän oli ällistynyt kuullessaan, että minä kuljen viikonlopun viettoon mieheni (silloin seurustelukumppani) kanssa useimmiten julkisilla. Ei olisi kuulemma siellä tullut kuuloonkaan.

Vierailija
34/61 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole naisesi (tai kuka tietää..), mutta suuri kiitos tästä!

Parisuhteessa ei tosiaan ole velvollisuutta hakea/viedä toista, mutta on tämä mukava eleenä. Meillä mies usein hakee minut ellen erikseen kiellä/käy jossain matkalla ja todellakin arvostan tätä. Hän on muutenkin huomaavainen, joten tällaisesta miehestä kannattaa pitää kiinni.

Vierailija
35/61 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos parisuhteessa on vain yksi auto ja työajat menevät yksiin, niin ymmärrän että on kätevämpää kulke yhdellä autolla. Siinä vain on mahdollisuus olla se varjopuoli jossa kyyditsevä puoliso pystyy varmistamaan ettei kumppanilla ole tilaisuutta löytää muuta elämää kuin hän ja työt.

Viatonta ja rakastavaa, tai ulkopuolisilta hyvin piilotettua kontrollointia. Totuuden saa selville vain työkaverilta kysymällä.

Vierailija
36/61 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni hyvä ystävä on asunut Venäjällä ja tietysti tapaillut sikäläisiä naisia. Hän oli ällistynyt kuullessaan, että minä kuljen viikonlopun viettoon mieheni (silloin seurustelukumppani) kanssa useimmiten julkisilla. Ei olisi kuulemma siellä tullut kuuloonkaan.

Venäjällä nainen on olento, jonka suosiosta miehen kuuluu maksaa kohteliaisuudella, hyvillä käytöstavoilla, tai niiden puuttuessa isoilla tukoilla rahaa. Enkä puhu prostituoiduista. Venäläinen nainen katsoo, ettei mies arvosta, jos ei ole valmis huomioimaan häntä erityisesti.

Nimimerkillä yhden suomessa jo vuosia asuneen venäläisen naisen kanssa kihloissa.

Vierailija
37/61 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin hakea jos maksun saa ns luonnossa heti Muuten en kehtaa vaivautua

Vierailija
38/61 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin hakea jos maksun saa ns luonnossa heti Muuten en kehtaa vaivautua

🙄

Tuollaisien takia ymmärrän venäläisnaisten suhtautumisen aiheeseen. Paljastaa pösilöt joille oma prinssinakki on tärkein.

T: Se mies joka haluaa rakkaansa luokseen turvallisesti.

Vierailija
39/61 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu ja riippuu varmaan välimatkastakin sekä siitä millaisia vaihtoehtoja on.

Jos mies asuu 50 km jonkun pienen kaupungin ulkopuolella ja nainen kaupungissa, niin auto on varmasti ainoa vaihtoehto kun ei ole julkisia. Olettaisin, että tällöin mies hakee tai sitten tulee itse naisen luo.

Jos taas välimatkaa on 300 km niin en olettaisi että kukaan ajaa tuota edestakaisin hakeakseen jonkun.

Jos taas kummatkin asuu vaikka pk-seudulla, niin julkisilla pääsee aivan hyvin. Eli ei tarvitsisi hakea. Mutta oikein rakastunut mies voisi silti haluta hakea, mutta en olettaisi että hakee.

Vierailija
40/61 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ahdisti, kun mies tuli hakemaan toisille treffeille. Ei ollut mun juttu sellainen ollenkaan. Tuli liian perinteiset sukupuoliroolit mieleen. Tuli vielä kolmannet treffit, mutta sit ei enää neljänsiä.

Mutta joo, mun mielestä kukin hankkiutuu itse treffeille varsinkin alkuvaiheessa. Sitten kun ollaan vakiintunut pari, voidaan näistä jutella ihan suoraan ja kysyä, että voitko hakea mut, olisi helpompaa.

Perinteiset sukupuoliroolit kunniaan!

N24