Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Kuuluuko" mielestänne miehen hakea tai vielä tyttöystävänsä autollaan

Vierailija
05.01.2021 |

kun tapaavat esim miehen kotona? Jos naisella siis ei korttia eikä autoa. Ja kertooko jotain jos mies ei hae, siis siitä ettei mies ole kovinkaan rakastunut? Varsinkin näin korona aikaan kun menee linja-autolla..

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se kohteliasta, että se jolla on auto ja kortti, ajaa. Paitsi tietysti jos matka on helppo ovelta ovelle bussilla. 

Vierailija
42/61 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut vain kaksi seurustelusuhdetta, mutta kyllä ainakin kaksi miestä on hakenut autolla kotoa. Myös sellaista ovien aukaisemista, tuolin esiin vetämistä, takin päälle auttamista on molemmat miehet tehneet edellisessä ja tässä nykyisessä suhteessani. Nykyinen suhde on siis kestänyt jo yli vuosikymmenen, mutta edelleen mies tekee noita pieniä huomaavaisuuksia. Esim viime vuonna kun viestitin junasta, että harmittaa, kun jatkoyhteys on korvattu linja-autolla ja kotiin pääseminen viivästyy yli tunnilla, hän ajoi 150km ollakseen mua vastassa asemalla ja ajaakseen mut mukavammin kotiin. 

Mua on tainnut onnistaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut vain kaksi seurustelusuhdetta, mutta kyllä ainakin kaksi miestä on hakenut autolla kotoa. Myös sellaista ovien aukaisemista, tuolin esiin vetämistä, takin päälle auttamista on molemmat miehet tehneet edellisessä ja tässä nykyisessä suhteessani. Nykyinen suhde on siis kestänyt jo yli vuosikymmenen, mutta edelleen mies tekee noita pieniä huomaavaisuuksia. Esim viime vuonna kun viestitin junasta, että harmittaa, kun jatkoyhteys on korvattu linja-autolla ja kotiin pääseminen viivästyy yli tunnilla, hän ajoi 150km ollakseen mua vastassa asemalla ja ajaakseen mut mukavammin kotiin. 

Mukava lukea välillä tällaisiakin vastauksia. Ja olihan tässä ketjussa muutama muukin, joka kertoi vastaavaa.

Vierailija
44/61 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan enemmän miestä, joka viitsii hakea minut illalla töistä. Se pidentää yhdessä olo aikaamme. Jos tarvitsee ostaa jotain painavaa, niin lähtee kuskiksi. Muuten pääsen bussilla ja pyörällä minne haluan. Minä puolestani hellin miestäni. Ja teen asioita. myös hänen elämää helpottaakseni 😍

Vierailija
45/61 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupungissa polttomoottorit on turn off. Maalla niillä tyttöystävillä on omat autot.

Vierailija
46/61 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuluu ja kuuluu ravintolassa tarjota viiskytviis illallista koska mä olen itsenäinen nainen

Vierailija
47/61 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu ja ei kuulu. Jos miehellä on auto ja kuljetus on helposti järjestettävissä, niin sitten. Helsingissä toimii julkinen liikenne hyvin, niin pääsee helposti kulkemaan. Kuitenkin olisi kohteliasta, että mies saattaa naisen bussipysäkille. Ikäänkuin varmistaa, että nainen pääsee turvallisesti kotiin. 

Maaseudulla on eri asia. Jos bussi kulkee kaksi kertaa päivässä ja miehellä on auto, niin on junttia, jos mies ei hae ja vie naista. Voi olla toisinkin päin, nainen hakee miehen.

Vierailija
48/61 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu, mutta onhan se mukavaa. Minun muutamissa suhteissa on mies mielellään kuskannut. Silloin kun tapailin kortitonta miestä, niin lähes aina tuli pysäkille vastaan ja saattoi matkaan.

Yhdessä asuessa on menty sen mukaan onko järkevää. Välillä heittää juna-asemalle, välillä menen yksin, heittää autolla koko matkan.

Vierailija
49/61 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kuuluu ja kuuluu ravintolassa tarjota viiskytviis illallista koska mä olen itsenäinen nainen

Riippuu, onko miehellä rahaa. Joillakin naisilla menee kaikki rahat vaatteisiin ja ulkonäköön, niin sitten oletettavasti mies tarjoaa, koska on silmäniloa. Jotkut taas (kuten minä), säästävät rahansa ja käyttävät niukasti rahaa ulkonäköön, joten on varaa ostaa omat lounaat.

Vierailija
50/61 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu hakea. Jos ei hakisi, en lähtisi.

Vierailija
51/61 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu, onko miehellä rahaa. Joillakin naisilla menee kaikki rahat vaatteisiin ja ulkonäköön, niin sitten oletettavasti mies tarjoaa, koska on silmäniloa. Jotkut taas (kuten minä), säästävät rahansa ja käyttävät niukasti rahaa ulkonäköön, joten on varaa ostaa omat lounaat.

Olisin kuollut nälkään, jos olisin jäänyt odottelemaan, että joku mies tarjoaa. Kyllä se naisen kannattaa turvata itse oma elämänsä. Autokin on hyvä olla naisella.

Vierailija
52/61 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ollaan Suomessa. Nainen ei ole kenellekään velkaa (ulkonäöstään, sanomisistaan tai käytöksestään), ei kenenkään omaisuutta, eikä tarvitse suojelua.

Vierailija
53/61 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos sillä miehellä ei ole autoa?

Vierailija
54/61 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä olen ajanut, kuskannut ym. Pillun perässä vaikka kuinka paljon, menestys ja saanti on tosin ollut todella huonoa.

Varmasti olisi tullut halvemmaksi käydä maksullisissa joka kerta kun panettaa.

Vierailija
55/61 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kuljin miehen luona kymmenisen vuotta omalla autolla. Sitten en pystynyt korjauttamaan/ostamaan uutta, ja siihen loppui tapailu. Siis varsinaisesti ei erottu, mutta eipä ole muutamaan vuoteen nähty.

Odotin että olisi ehdottanut että hakee minut joskus, mutta eipä ole kuulunut.

Vierailija
56/61 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies hakisi ja veisi tyttöystävänsä edes takas, eikö olisi helpompaa sen miehen sitten mennä vaan sinne tyttöystävän luokse treffeille. 2 matkaa vs 4 matkaa. Ei tuossa olisi mitään järkeä.

Vierailija
57/61 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hakisin, ilman muuta.

Vierailija
58/61 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu välimatkasta. Ehkä mies käy sitten naisen luona autolla tai nainen on yötä, eikä kuskaa ees taas joka päivä. Ja nainen menee joskus bussilla tai sitten ei.

Vierailija
59/61 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisipa minullakin tuollainen mies 😔

Vierailija
60/61 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis itse tykkään kulkea julkisilla, ja pitäisin outona, jos mies välttämättä haluaisi ajella eestaas omalla autollaan, jos julkiset kulkee hyvin. No ehkä joskus harvoin, erityistilanteessa olis ok. Tai jos mies asuisi jossain kaukana maalla. Mutta itse autottomana olen valinnut tämän tavan elää, eikä kenenkään todellakaan "kuulu" kuskata minua mihinkään.