"Kuuluuko" mielestänne miehen hakea tai vielä tyttöystävänsä autollaan
kun tapaavat esim miehen kotona? Jos naisella siis ei korttia eikä autoa. Ja kertooko jotain jos mies ei hae, siis siitä ettei mies ole kovinkaan rakastunut? Varsinkin näin korona aikaan kun menee linja-autolla..
Kommentit (61)
No miksi hitossa "kuuluisi" hakea? Taksit on keksitty jos bussi ei miellytä. Ihme aprikointia taas.
Ei kuulu, mitään ei ole ollut koskaan pakko tehdä eikä siis nykyäänkään.
Eriasia on haluavatko ihmiset olla toisilleen mukavia tai pitääkö suhteessa joskus huomioida myös toisen tarpeet.
Mies on selkeästi alkoholisti, narsisti ja sillä on toinen nainen. Jätä se sika!
Ovatko jotkut naiset täysin kykenemättömiä itsenäiseen ajatteluun?
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu, mitään ei ole ollut koskaan pakko tehdä eikä siis nykyäänkään.
Eriasia on haluavatko ihmiset olla toisilleen mukavia tai pitääkö suhteessa joskus huomioida myös toisen tarpeet.
Niin tuota tarkoitin, siksi heittomerkit.
Rakastaminen on tekoja. Ei nöyristelyä eikä uhrautumista eikä toisen pillin mukaan hyppimistä, mutta jos sanat ja teot ovat ristiriidassa, niin kannattaa uskoa tekoja.
Mahdoton vastata, mikä sinun tapauksessasi olisi oikein ja mikä väärin, kun emme tiedä edes välimatkaa. Itse matkustin useimmiten miesystäväni luo julkisilla, mutta kyllä hän monta kertaa minut hakikin, kun tiesi, että takana on ollut pitkä työpäivä ja koirien kanssa on hankalaa matkustaa ja etenkin pakkasella vaihdot olivat ikäviä. Minä vuorostaan hemmottelin häntä mm. tekemällä viikonlopun ruoat, hieromalla hartioita ja osoittamalla muilla tavoin huolenpitoa.
Ei kuulu hakea. Nainen on valintansa tehnyt kuljetusten suhteen, joten hän kulkee julkisilla tai millä nyt kulkeekin tietenkin.
t. autoton nainen.
Millaisesta etäisyydestä on kyse ja pääseekö perille julkisilla?
Olin aikanaan etäsuhteessa ja kun olin sen 3,5-4 tuntia matkustanut kahdella eri julkisella miehen asuinpaikkakunnalle niin oletin kyllä, että mies tulee autolla 5 minuutin matkan päästä hakemaan minut bussipysäkiltä.
Jos miehen luona tavataan, niin tapailuvaiheessa ei ellei mies itse hyvää hyvyyttään tarjoudu. Oletan että samalla sitten miehen pitäisi heittää sinut myös takaisin kotiisi.
Jollet halua ottaa bussia tai taksia, niin kutsu mies luoksesi.
Vierailija kirjoitti:
Mies on selkeästi alkoholisti, narsisti ja sillä on toinen nainen. Jätä se sika!
Ehdottomasti samaa mieltä, ehkä jopa kaappihomppeli 😂
Vierailija kirjoitti:
Rakastaminen on tekoja. Ei nöyristelyä eikä uhrautumista eikä toisen pillin mukaan hyppimistä, mutta jos sanat ja teot ovat ristiriidassa, niin kannattaa uskoa tekoja.
Mahdoton vastata, mikä sinun tapauksessasi olisi oikein ja mikä väärin, kun emme tiedä edes välimatkaa. Itse matkustin useimmiten miesystäväni luo julkisilla, mutta kyllä hän monta kertaa minut hakikin, kun tiesi, että takana on ollut pitkä työpäivä ja koirien kanssa on hankalaa matkustaa ja etenkin pakkasella vaihdot olivat ikäviä. Minä vuorostaan hemmottelin häntä mm. tekemällä viikonlopun ruoat, hieromalla hartioita ja osoittamalla muilla tavoin huolenpitoa.
Noillahan oli vielä seurustelu vaihe menossa, ei kaikki siinä vaiheessa ole vielä intohimoisesti rakastuneita.
Vierailija kirjoitti:
Millaisesta etäisyydestä on kyse ja pääseekö perille julkisilla?
Olin aikanaan etäsuhteessa ja kun olin sen 3,5-4 tuntia matkustanut kahdella eri julkisella miehen asuinpaikkakunnalle niin oletin kyllä, että mies tulee autolla 5 minuutin matkan päästä hakemaan minut bussipysäkiltä.
Sitä kilsan matkaa ei sitten jalat kantaneet, vaikka julkisissa olit jo istunut tunteja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noillahan oli vielä seurustelu vaihe menossa, ei kaikki siinä vaiheessa ole vielä intohimoisesti rakastuneita.
Ai ihmiset ensin seurustelee muutaman vuoden ilman rakkautta ja sitten sitoutuvat ja alkavat rakastaa?
Yleensä kyllä väitetään ihan päinvastoin eli että suhteen ensimmäiset 18-24 kk ovat "kuherruskuukausivaihetta" jolloin ollaan erityisen rakastuneita.
Minuun ainakin teki hyvän savayksen kun mies ehdotti tulevansa hakemaan treffeille autolla. 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No juuri silloinhan pitää olla intohimoisesti rakastuneita. Naimisissa ollessa rakastetaan, mutta pahin intohimo on jo laantunut.
Kuuluu, tai ainakin minut kuuluisi.
Normaalisti ei kuuluisi, mutta nyt korona-aikana kuuluu, jos ei halua virusta omaan kotiinsa.
Yksityisautoilu on rikos! Polkupyörällä pitää hakea
Ei riipu osapuolten sukupuolista mitenkään, ja muutenkin on ihan sopimuksenvarainen asia.