Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako työhakemukseen laittaa hymiön?

Vierailija
05.01.2021 |

Työpaikkailmoituksessa kehutaan rentoa ilmapiiriä. Onko hyväksyttävää kirjoittaa ":)" oman hakemuksen loppuun?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittaisin joka lauseen perään jonkun kivan hymiön. Se pilkkoo pitkiä tekstinpätkiä helpommin luettavaksi ja luo lukijalle illuusion, että keskustelisi ihmisen kanssa.

Esim." Hei!" Happy face. "Etsin työpaikkaa ja näin ilmoituksenne." Super happy face. "Vahvuuksiani ovat:....." Lihas -emoji, Aurinkolasit päässä -emoji ja liekki -emoji. "Aikaisemmin olen työskennellyt...." "Taitojani ovat:" Kuvaavat emojit, esim. naula ja vasara -emoji, tarjoilija -emoji, laskin -emoji.

"Vapaa-ajallani harrastan...." cocktail -emoji, aurinko -emoji, super happy face. Jne.

Hei, 🙂

Etsin työpaikkaa ja niin ilmoituksen. 😀

Vahvuuksiani ovat: 💪🏻😎🔥

Aikaisemmin olen työskennellyt: 🌮🍔

Taitojani ovat: 👩🏻‍🍳

Vapaa-ajan harrastuksiini kuuluu: 💃🏻🏃🏻‍♀️🍹🍸

Toivon kuulevani teistä pian! 😘

Vierailija
22/26 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai saa!

Samoin minä saan yksityisenä työnantajana kysyä sinun käsivarsitatuoinnistasi ja naamaläväreistäsi.

.

.

.

Hymiöity työhakemus menee silppuriin ja tatuoitu työnhakija takaisin kortistoon!

.

.

.

T: ravintola-alan työnantaja, jolla siihen on todellakin varaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimin esimiehenä ja minulle saisi laittaa hymiön. Esim. sähköpostin tekstin lopussa voisi olla hymynaama ja pitäisin sitä mukavana lisänä, en missään nimessä huonona asiana. Ansioluettelossa tai hakemustekstissä hymynaamat eivät välttämättä toimisi, mutta jos koko hakemus olisi tehty jotenkin uudella, hauskalla tavalla, voisi toimiakin. Kerran sain videomuodossa hakemuksen, jossa hakija oli supersankari. Hakija sai paikan.

Vierailija
24/26 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤣

Vierailija
25/26 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta, kun olen vähän hullutellut hakemuksessa, olen päässyt työhaastatteluun. Työnantajat saa satoja mitäänsanomattomia hakemuksia, joissa on kirjoitettuna samat mitäänsanomattomat kliseet huolellisuudesta, ahkeruudesta ja yhteistyökykyisyydestä, joten joukosta erottuminen on vaan hyvä asia.

Vierailija
26/26 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei 🤖,

Hain tähän työhön, koska olen työtä vailla. 😭

Olen ahkera ja vastuullinen työntekijä. 🤡

Toivon pääseväni työhaastatteluun. 🥺

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän